دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل


من کلا آدم صبوریم و هر کسی هر چی بگه میگم باشه شاید ایندفه نفهمید شاید الان بعد گفتنش خودش پشیمون شد شاید عصبانی بود و هزار شاید دیگه که خودمو برای سه بارم که شده قانع میکنم و تا سه بار از کارش چشم پوشی میکنم اما وای به روزی که ادامه داشته باشه ...یه چی میشم بدتر از خودش و این اتفاق دقیقا دیشب افتاد که یه دوستی دارم که دوست داره به همه از بالا نگاه کنه و همه رو با حرفاش له کنه بهش سه بار فرصت دادم درس کنه لحن حرف زدنشو اما چهارمین بار شستم و پهنش کردم رو رخت :|

کلا بچه هر کی میخوان باشن باشن اما احترام و ادب رو به پول نمیدن باید به دست بیاری و اول از همه برا خودت احترام بزاری...و دست هم بالای دست زیاده فکر نکنن که هر چی اینا گفتن همه سر خم میکنن میگن چشم شایدم یکی مثل من با سر خم کردن الکی مشکل داشته باشه:)

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

اوم 
با کل متن و بلخصوص عنوان موافقم... 
گویم که:

اوم

متشکرات:|

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بفرماید
    گویم که:
    ما فرمودیم که از فوتبال بدمان می آید :|
  • زینـب خــآنم
  • منم اصلا تو کتم نــمیره ، هرکسی ک میخای باش ، اگ ادب نــدآری ب هیچ دردی نــمیخوری ...
    یکیم میبینی در ظاهر هیچی نــدآره ،ولی اینقــــــــدر مودب ُ با شخصیتهـ ک بقیه جوری باهاش رفتار میکنن ک کسی ک دفه اول میبینتش شاید گمون کنه ک آقازاده اس ! ک بقیه اینجوری باهاش برخورد میکنه
    و  در کل رفتار خود ِ آدم با بقیه تعیین کننده رفتار بقیه با آدم ِ
    گویم که:

    درسته:|

    فقط من بد بشم یکم بدتر از خودش میشم:|

    صبور بودنتو تکذیب میکنم :/
    گویم که:

    بیخود خیلیم صبورم:|

    شواهد ی چیز دیگه نشون میده :|

    گویم که:

    شواهد تو حلقت:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">