دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل


اگه دقت کرده باشین همه ماها یه حیوون خونگی داریم به اسم مورچه نمیدونم دیدین یا نه ؟! اما این حیوونا خیلی باحالن و در ضمن خیلی پررو :| خلاصه من با این حیوانات خدا به صورت مسالمت آمیز روزگار میگذرونم بر خلاف بقیه افراد خانواده:|

خلاصه قرار داد بستیم که کاری به کار هم نداشته باشیم تازه من بهشون اجازه میدم از کتابام استفاده کنن  تا اطلاعاتشون در مورد آب و هوا بالا بره بتونن خوب حال گیری کنن از مردم :|

تا این که نامردی کردن و کلوچه ای که برا خودم خریده بودم رو خوردن :| بی ادبا :|

حالا در پی نقض قرار داد و تحریم و دشمنی هستیم :|زندگی مسالمت آمیز به اینا نیومده آخه نا انصافا گشنم بود :((

 

+ بهتره نفت بریزم تو لونشون:|

  • asra ツ..

نظرات  (۳۷)

مورچه چیه ؟
گویم که:

یه لحظه شک کردم ها :|

مورچه حیوانی باهوش پررو و کوچک که ولش کنی آدمم میخوره تموم میکنه یه آروقم میزنه:|

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • رگباری پست میزارین چرا :| بعد میگه فوتبال خر است!
    بفرما
    گویم که:

    خو الان زنگ تفریحه پست میزارم کلا نحوه پست گذاریم این طوریه:|

    خر نیست یعنی؟

    ممنونم :)
    گویم که:

    خواهش مینمایم :)))

    برو دیگه درستو بخون حوصله گریه زاری مشروطیتو ندارم ها برو :|

  • زینـب خــآنم
  • نـفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نه به اون مسالمتت نه ب این کاری ک میخای بکنی  : |
    قضیه همون پست قبل ِ ، بدتر از خودشون میخای بشی !
    گویم که:

    ها نفت :|

    خب دیگه کلوچمو خوردن اگه میمردم چی هان؟:|

    قرار داد که یه طرفه نمیشه که :|

    دارم کتاب پست میکنم :)
    گویم که:
    آورین بر تو :)))
    اولo_O
    دوم:/
    سوم ._.
    گویم که:
    چهارمی خونه نیس:|
    خخخخخخخخخ 
    من اصن باهاشون رفتار خوبی ندارم :-)
    گویم که:
    اون دنیا که چقولیتو کردن میگم بهت:|
    دیشب یه دونش از جلو من رد شد مرد !!
    گویم که:
    ببین چی گفتی بهش دیگه :))
    همچین نوشتی زندگی مسالمت آمیز که فکر کردم با ببر و پلنگ زندگی می کنی... آخه از مورچه بی آزار تر، بی سر و صدا تر، آقا تر و باحال تر داریم؟
    گویم که:
    نمیدونم.
    از مورچه ها متنفرم :|
    گویم که:
    چرا بامزن که بیشتر وقتا منو از بی حوصلگی در میارن :|
    متن خوبی نوشته بودین .طنز جالبی داشت.
    گویم که:
    خواهش مینمایم :|
    واقعا که موجودات نفهم و پررویی هستن این مورچه ها :|
    گویم که:
    پررو چرا امانفهم رو یکم شک دارم :|
    تازههههه
    بهشون رو بدی تو این فصل بالدارم میشن :/
    گویم که:
    بالدار :)))
    جدی میگما :/
    همین دیشب داشتم با یکی از بالداراشون معاشرت میکردم :|
    گویم که:
    خوش گذشت معاشرته؟:|
    آخه نکه بالاشون تازه در اومده,هی خودشونو واسه من میگرفتن :/
    حالا امشب میرم حالیشون میکنم دنیا دسته کیه -___-
    گویم که:

    وا از کجا میدونی تازه در اومده بود ؟

    میخوای چیکار کنی بچه دارن گنا دارن به اعصابت مثلث باش:|

    عرضم به حضورت خو تو این فصل بالدار میشن دیگه :/

    هیچی میخوام برم باهاشون دوس شم -___-
    گویم که:

    والا برا ما بی بالن خودشونم ریزه میزه :|

    حالا مواظب دوستیت باش ناباب نشن یه وقت : دی

    نمیدونم دیگه نه که ما خارج از جو زمین زندگی میکنیم :)))

    باعشه -___-
    گویم که:
    :|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    منم با مورچه ها زندگی میگذرونم :|
    منتهی نباید دور بر خوراکیاییی که شاید رو میزم باشه بیان وگرنه درجا همراه با خوراکی زیر شیر آب میگیرمشون :/
    باید متوجه باشن به هر حال دیگ :|
    گویم که:
    بق بقو حالت خوبه؟نوکت جایی گیر کرده؟؟
    زیر شیر اب بگیرم که خوراکیم نابود میشه:/
    مامانم الان دنباله نفته بریزه که مورچه بالدارا بمیرن :))))))
    آها بعد انگار بالدار که میشن تو این فصل چون جنبه ندارن بالاخره ی جوری زود میمیرن :دی
    گویم که:
    ما نفت داریم تو خونه یکم مامانم برا مورچه ها گذاشته کنار میخوای؟:|
    منم میدونم نابود میشه ...
    اما من خوراکیو که مورچه دهنی کرده باشه دیگ نمیخورم :|
    برا همین از خیرش میگذرم ..میگیرم زیر شیر آب اگرم خیلی لطف کنم بهشون میذارمش تو حیاط خونه که دیگ تا آخرش تناول بفرماید :|
    گویم که:
    ایششششششششششششششششش
    چه سوسول:|
    دلم کلوچه ی گردوییه شمال خواست:(
    گویم که:
    بزا جیبامو نگا کنم .... اع اع هاپو خورده نداریم:|
    با سوسکا برو واسه مذاکره
    گویم که:
    سوسکا آدم مذاکره نیستن از بس که فضولن:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بایرن مونیخ حذف شد!
     این هم یک دلیل دیگه برا زیبا بودن فوتبال!
    :دی
    گویم که:
    بایر مونیخ چیه ؟کیه؟: دی
    خیلی بی ادبن واقعا!!!!!
    تو خونه قبلیمون تا سفره مینداختیم اونا قبل خودمون پای سفره بودن!!!!
    گویم که:
    حالا ما سفره ننداخته سفره رو میارن واسمون:|
    یه کلوچه رو درسته خوردن؟!!!!!!!!!!!!!!!
    گویم که:
    نه کلوچه رو نجات دادم :)
    البته بازم بستگی داره تا چه حد دهنی شده باشه هااا :دی
    گویم که:
    خیلی سوسولی:|
    مورچه واقعا نازه و اعجاب انگیز.
    گویم که:
    :|
    یکم حرف بزنم مختو بخورم -___-
    بوووووم
    سلام سلام صدتا سلام :))
    خوبی؟ خوش میگذره با درسا؟ 

    منم خوبم :)) سرکوچه اییم سلام داره خدمتت :)))
    گویم که:
    علیکم السلام
    خوبم ، اما بد میگذره با درسا:|
    چه خبره سر کوچه ای میکنی؟O_O
    :دی
    اشکال نداره فقط بگذره :|
    هیچی بابا تو دیروز گفتی منم یادش افتادم :|
    گویم که:
    اره جون عمه دختر عمم من گفتم تو یادش افتادی
    به قول خودت یا حضرت فیثاغورس :))))
    پ براچی باید اسمشو بیارم؟ :|
    نه که خیلی بیرونم میرم که بخوام تو کوچه ببینمش :|
    الان من انقدی که با مورچه های حیاط خاطره دارم،مورچه ها تو ذهنم پررنگ ترن :| بوخودا :|

    خو خو بگو این یارو چن سالشه؟ :|
    گویم که:
    خیلی فضولی رفتی وب گندمی؟:|
    آره جون عمه دختر عمت:|
    کدوم یارو؟؟؟؟
    حالا گیر داده ول نمیکنه :|
    قرار بود من مختو بخورم :|
    چرا جاهامون عوض شد :|
    هیچی :|
    تو ی وختایی دیر میگیری :|
    گویم که:
    بیا ولت کنم که میری انگل میشی:|

    نه ولم کن میخوام برم معتاد شم :دی
    منقلم که فردا به راهه :)))
    گویم که:
    خدایا این بچه اس آیا؟:|
    :))))
    اوهووووم آی عم بچه :دی
    تازههه قرار شد فردا برم کچل خپلو شم -___-
    گویم که:
    بس اون وقت ما سن و سال توبودیم چی بودیم؟:|
    میزنی موهاتو؟:|
    شوما رویان بودی :))) 
    رویان (جنین) :دی
    حالا کوتاه که میکنم ولی چقدشو خدا میدونه :)))
    فردا اعصاب داشته باشم یا نه،گشنه باشم یا نه :)))
    گویم که:
    حالا کوتا کن ببینیم چی میشه
    خونمون موچه بالدار در اومده:|

    ااااااا
    زشت که بودم زشن تر میشم :)))
    خوش اومده خوش اومده :)))
    من میگم هس دیگه تو ی جور گفتی چیه من گفتم لابد فقط تو منطقه ما هس :|
    گویم که:
    :||||||||||||||||||||||||||||:
    خو فردام میشه بیستم و من تو تحریم گوشیم میرم :|
    خو خدافظی که کردیم بیا ماچت کنم که پروام نشی :)))
    رفتم دیگه -___-
    بای بای زشت :))
    گویم که:
    منم باید تحریم شم یکم البته :|
    بای بای خپلو:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">