دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ تصمیم گرفته بودم دیگه الان جوابمو ندی دیگه فردا گم و گور شم :|

_ از این تصمیما نگیر میزنم گم و گور شی:|

+ با منی؟O_o

_ نه:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

ینی با کی بوده؟ 0__o
گویم که:
نمیدونم که اما فهمیدم با من نبوده:))))
؟

گویم که:
؟؟??
ینی میگی با منم نبوده ؟ 0__o
گویم که:
نمیدونم فک نکنم حالا با هر کی بوده با ما نبوده با ما بودا خودت میدونی یدونه غوووودا میومدیم براش:))))
!!!
گویم که:
؟؟
کلاس کاراته میری به من نگفتی؟ 0__o
گویم که:
وا من چه به این جنگولک بازیا:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نگفت: بفرما؟ 
    با کی بودی؟
    گویم که:
    نه بفرما نمیگه :|
    با خودم:|
    :-)
    گویم که:
    :)
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    همون چشم 
    :)))
    گویم که:
    :)))))
    یه چیزی شبیه چشمه:|
    O_o

    مکالمه بین کی وکی هست؟
    گویم که:
    :|
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • :)
    گویم که:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">