دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

توی بلاگفا بود که یکی از این وبلاگ نویس ها زیاد حال و روزای اون روز هاش خوب نبود ...ولی با این حال پست های شاد میزاشت... که یه روز یکی از این خواننده های خاموشش چراغش روشن شد... هر چند این نویسنده باهاش مثل بقیه برخورد میکرد... و روز ها و ماه ها سپری شدن و این خواننده و نویسنده شدند دو خواهر(شاید هم چیزی شبیه به خواهران غریب)...و اون نویسنده خودمم و خواننده هم همون رویای منه... شاید اگه آبجی داشتم اینقدر به فکرم نبود که این دختر به فکرمه ... شاید اگه آبجی داشتم وقتی حالم خوب نبود نمیتونست حالمو اینقدر که رویا خوب میکنه خوب بکنه شاید اگه آبجی داشتم ..........

خلاصه این که میگن از هر کسی تو دنیا چند نفر وجود دارن که شبیه هم هستن ... اما من میگم که تودنیا چند نفر هم هستن که اخلاق هاشون شبیه به همه... درست مثل من و رویا هر چند وقتی که میگه اذیت کردن من و تهدید کردنم براش بهترین تفریحه میفهممش :))... و این که ممکنه خیلیا ندونن که اینا چه حسی داره ... مثلا رویا بلده مثل خودم چطوری یکی رو یازیق کنه ... چطوری بهش گیر بده ... چطوری کاری کنه که طرف موهای سرشو از دم بِکنه... بلده کاری کنه که حرص بده...بلده چطوری از بین حرفا یه حرفی پیدا کنه که بهش گیر بده :))... درست مثل وفتی که اسم پستم رو گذاشته بود آرزو آرزو می ماند و رویا کچلم کرد که این آرزو کیه ؟!:|... بلد که لجبازی کنه و .....

و مهم تر از این که خیلی خوبه که یکی رو داشته باشین که حواسش بهتون باشه :)...خیلی خوبه که یکی بدونه که وقتی کامنتاتو بستی یعنی از سر یه چی عصبانی هستی و سیم های مغزت قاطی کرده و همه حرصت رو سر این کامنت دونی خالی کردی:)...خیلی خوبه که وقتی الکی به یکی میگی خوبم بفهمه که دروغ میگی:)


+ رویا اینقده کامنتای منو زیرو رو نکن :| و این که هیچ کس جای تو رو نمیگیره :)

++و من این روزها هر کاری میکنم که حال یه نفر خوب شه نمیشه(حالِ خوبِ تعداد اندک شماری برام مهمه ) ... شاید دنیا به حال خوبش نیاز داشته باشه :)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۳)

  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • منم یکی از این خواهرا تو دنیای مجازی پیدا کردم :) و عاشقشم.
    گویم که:
    میبینین خیلی خوبن:)

    خوبه که داریش
    حواس درسته:))
    گویم که:
    عه بازم اشتباه تایپی: دی
    اقا قبول نیست پارتی بازی تو روز روشن الان به همه میگم دیگه وبت
    نیان :دی حسود هم خودتی:دی خخخخخخخخ
    گویم که:
    اصلا شما حسود نیسین که حسود شیرازیه:)))
    خدا آبجی رویا رو برات حفظ کنه ؛  :))
    گویم که:
    :|
    میبینی عین خودم گله:)))))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خدا حفظشون کنه.

    گویم که:
    انشاالله :)
    زندگی مجازی هنوز واسه من تعریف نشده ولی عمق یه دوستی باعث این همه حس خوب میشه:)
    گویم که:
    اوهوم:)
    یکی بیاد این نیش باز منو جم کنه :دی
    چی بگم؟ 
    زبونم بند اومد :| از عجایب هشت گانه اس :|
    یکی به من آب قند بده :))))))
    همه چی و گفتی دیگه من چی بگم ^__^
    مرسی که هستی ^___^
    خیلیم عروس دریاییه گلیم من -__-
    و در آخر آرزو کیه؟ :/
    گویم که:
    نیشتو ببند تا خودم واست نبستم:|
    مگه مار سه سر دیدی که زبونت بند اومده؟:|
    آب قندو هاپو خورد:|
    والا تعریف نکردم ازت ها خوب دفت کن:|
    بیچارم کردی آرزو من نمیشناسم :(
    آره دارم میبینم 
    چش نخوردید چقدم قشنگید .... ماشاءالله ماشاءالله 
    ازون گلای نادر روزگارید :)))
    گویم که:
    نه چش دوس نداریم زیاد نمیخوریم : دی
    برو بیار اسفند دود کن برامون :|
    از همون گلایی که کم تر کسی میتونه ببینه ... ببینه هم مرده  :)))

    عنوانم خیلی دوس دارم -___-
    مثه اون عنوان عوض عوض :))))
    گویم که:
    :))))
    خیلی بی جنبه ای:|
    خو راس گفتی دیگه همینم :/
    مگه باید تعریف کنی؟ :|
    آرزو اگه این پست و میخونی خودتو معرفی کن :|
    گویم که:
    :||||||||||||||||
    آره کلاً سعی کن خودتو به کسی نشون ندی :دی
    یه 10 ماه دیگ صب کن تا فصل اسفند بیاد بعدش دودش میکنم برات :)))
    گویم که:
    اینقده غر نزن تو :|
    میگم حال کی خوب نیس؟ :/
    نکنه حال تو خوب نیس؟ :/
    نکنه حال من خوب نیس؟ :/
    جواب آزمایشم اومد؟ :/
    چقد وخ دارم؟ :/
    گویم که:
    به تو چه:|
    آزمایشا گفتن بادمجون بم آفت نداره تو رو گفتن ها : دی
    ممنون 
    :)
    گویم که:
    :)
    دنیای مجازی گاهی واقعا خوبه... 
    گویم که:
    البته فقط گاهی....
    :)) 
    گویم که:
    :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • من دو تا از این خواهرا یافتم توی نت ولی نه توی بلاگفا توی kocholo.org
    گویم که:
    خوبه که خانومی:)
    خو بیا خدافظی کنیم -___-
    ی ماهه دیگه مثه باد میگذره(آره جون عمه مامانم :|)
    زشته من ^__^
    شبتم بخیر  :)
    بیا بغلم :))
    چقد دلم واست تنگ میشه :)
    هوووووم...
    عیدتم مبارک ۰__۰


    گویم که:
    خو بیا خدافظی :(
    درس خر است:/
    خپلو شب تو هم بخیر^_^
    دیگه لوس نشو:/
    :)
    :)
    :)
    من لوس نمیشم ولی توام لبخند نزن :/
    هرچی هیچی نمیگم :/
    نیگا به این فک کن من نیستم چه آرامشی داری :)))
    گویم که:
    الان خیلی آرامش دارم:|
    میخوای بیای بگو:|
    من از رویا جان خواهش مینمایم حالا که بلده حرص تو رو در بیاره یا به منم یاد بده یا به جای منم حرصت بده!!!!! :/
    گویم که:
    دیوانه چو دیوانه بیند خوشش آید  یک
    دو هم رویا میدونه حرصم بده چی میشه:|
    شبیه کتاب شدم من  :|
    ها؟! منو ابنجوری نیگا نکنا :|
    این روحمه الان :|

    گویم که:
    روحت تو روح اوباما:|
    رویای دوست داشتنی من :))
    خوش به حالتون ٬خدا نگهتون داره شمارو واس هم منو هانیه هم برا هم😁😂😂

    + رویا هنوز برنگشتم:/
    گویم که:
    چشه رویا؟:|
    برم بع هانیت بخندم؟:|

    + رویا تا 16 هم نیس درس داره بچم :|
  • زینـب خــآنم
  • خوب ب همدیگ کارم یاد میدین !
    نــیس کم بلدی  : پی
    بعضی مجازی ها گاهی خیلی نزدیک میشن ، بد نــیست ، بشرط اینک روابط از سر صداقت محض باشه ، نه ی تصور دروغ  : )
    گویم که:
    منظورت از پی همون دی هستش دیگه ؟:|
  • زینـب خــآنم
  • نه اتفاقا
    دقیقا منظورم همون "پی" بود !
    گویم که:
    الان پی یعنی چی؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">