دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همه حجم بی حوصلگیم رو آوار کردم روی پله حیاط و  کرم خاکی رو که روی کاشی ها کش و قوس می امد رو نگاه میکردم و هر چه بیشتر دقت میکردم  اصلا سر در نمیاوردم که سرش ،دمش است یا دمش ، سرش چون از هر دو طرف کش می آمد و همه تلاش من برای فهمیدن این مسئله بی نتیجه ماند...  از این که شاید از نداشتن سر عذاب میکشد پایم رو را گذاشتم رویش و دل و روده اش را پهن کاشی ها کردم و بلند شدم و رفتم کتاب محیط زیستم را خواندم.


+ لعنت به ژئو رفرنس کردن لعنت:(
  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

چرا کشتیش؟؟ اصلا کثیف هم نیستن اینها:|
گویم که:
سر نداش:|
میخوای یه کیسه فریزر پر کنم برات پست کنم :|
قاتل :ا
گویم که:
O_o
خخخخخخخخ
گویم که:
چچچچ
اره من خیلی دوست دارم:) + واسه باغچه هم لازمن
گویم که:
ما باغچه هامون لازم ندارن برا تو :|
وای خدایا! من از کرم متنفرم و بشدت ازش میترسم :|
گویم که:
میترسی؟:|
اژدها نیس ها کرمه :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • اجازه هست سرم رو بکوبم به میز؟
    رفتارتون خیلی روشن فکرانه بود!

    گویم که:
    :)))
    نه میز میشکنه بکوبین به دیوار :|

    خخخخخخخ بیچاره کرم بدبخ:-)
    گویم که:
    چرا و چگونه؟:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • اون سمتش یکم نازک تره دمشه باس دقیق شی توش خود منم یه نصف روز درگیرش شدم :)) البته دبستانی بودم :)) 
    گویم که:
    دیگه نتیجه رو میزارم به این که سر نداره و میکشمش:|
    به جای تلف شدن وقت:|
  • زینـب خــآنم
  • اهــــــــ
    چرا توصیف میکنی حالا ؟؟؟  : |
    گویم که:
    تا بدونی و قشنک ملتفت شی:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :|
    گویم که:
    :|
    موفق باشی :)
    گویم که:
    در چه مورد؟:|
    ایییشش !!!!  :$ 
    گویم که:
    ایش به خودت ... کرمومیارم میندازم روت ها:|
    اتفاقا منم غروب تو حیاط رفتم نشستم پیش مورچه و ی حشره قرمز رنگ کوچیک،بعد هی مدادمو در مسیر مورچه قرار میدادم مورچه دور میزد -___-
    طفلی گیج شده بود آخر -___-

    +هوووم حالت خوبه زشتم؟ :))
    گویم که:
    نکشتیش؟ اگه نکشتیش آبجیم نیستی به من نرفتی:)))

    + اوووم خوبم خپلو :|
    قاتلِ....... :|
    داعشی..:|
    گویم که:
    :|
    دیگه عمو پژاک باشه منم میشم داعشی:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">