دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل


 تو عطر کدام خوشبو‌ترین گل جهانی؟

 که هر کجا که می نویسمت

 شکوفه می‌دهی؟


 

"کامران رسول زاده"

  • asra ツ..

نظرات  (۲۶)

قشنگ بود:)
گویم که:
:)
  • یا فاطمة الزهراء
  • گل فاطمه ام بله :) 
    گویم که:
    هوم؟O_o
    چه گلای نازی:)
    گویم که:
    اوهوم:)
    عطر گل گندم ^__^ 
    گویم که:
    ایششششششششششش گندمم گل میده مگه ؟:|
    این عکسه چقد خوشگله o__O
     

    فردا امتحان تاریخ دارمدی :|
    و از ۱۴ درس ۴ درس خواندمدی :|
    گویم که:
    رویا اون طوری نگاه کنی میزنم چشات بریزه زیر پات :|
    بس گم شو سر درست بخوانندی:|
    چه قشنگ بود:-)
    گویم که:
    نگاه نکن :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • گل داودیه اگر بوش خوبه
    گویم که:
    گل داودی نداریم هاپو خورده:|
    گل انار:)
    گویم که:
    دست نزن تو اناری اما این گل انار بس برا منه دس نزن :|
    به به چه قشنگ.
    گویم که:
    :)
    زیبا بود! :)
    گویم که:
    ممنون:)
    وای عکس عالیه :)))
    گویم که:
    دست نزن بهش:|
    O_o
    گویم که:
    هوم؟چیه؟:|
    هیچ به خوا
    گویم که:
    اینان دیم:|
    چی گفتی؟؟
    گویم که:
    من میفهمم تو چی میگی تو نمیفهمی ؟ ای بابا :|
    گفتم باور کردم :|
    اسرا فرار کن اومدن به جرم حیوان آزاری دستگیرت کنند :دی خخخخخخ
    گویم که:
    حیوون آزاری نبوده اما پستش پایینه ها:|
    مگه این پست و اون پست داره :دی
    آره زنگ زدم بیان ببرنت گفتم دیر بیاد نسل جانوران منقرض میشه :دی
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ الفرار خخخخخخخخ
    گویم که:
    نه نسل اینا ما رو منقرض میکنه چچچچچ
  • یا فاطمة الزهراء
  • بیا بگو ببینم چرا حلق آویزم کنه؟ 
    گویم که:
    نمیام و نمیگم:|
    گل داده که من به وجود اومدم!!!!!! :/
    گویم که:
    والا تو خودجوش به وجود اومدی از بس که از رو نمیری .... گندمای طرف ما که گل نمیده :|
    نشنیدی میگن گل لالا گل گندم :)
    گویم که:
    نه نشنیدم:|
    منو میگی ؟:)
    گویم که:
    باز فیلم هندی زیاد دیدی؟:|
    میشه عکسرو بدی ببرم خونمون؟ ~___~
    گویم که:
    نه نمیشه دست بهش بزنی با ساتور رگتو میزنم:|

    قاتل زنجیره ای o__O
    :|| 
    تو جدیدا اینطوری شدیا :|
    گویم که:
    خواننده روانی :|
    چطوری؟:|
    نویسنده روانی تر :|
    ی ساطور دستته همرو میکشی :|
    از کرم تو حیاط تا من :|
    گویم که:
    یعنی میگی نکشمت؟
    بعدشم من گفتم دست به عکسه بزنه رگتو میزنم :|
    خیلی بعدشم تو هی میخوای رگتو بزنی دیگه ... بس خوبیه در حقت:|
    نه بکش :|
    دیگه بسمه چقد مگه باید عمر کنم :|
    خو من عکسرو دوس دارم میخوام بهش دس بزنم :((
    نمیخورمش که :|
    خو بیا بکش دیگه :|
    گویم که:
    ببین دست به عکس من نمیزنی و تمام حتی نگاه هم نکن :|
    باعش -__-
    گویم که:
    :|
    اینا موهای منه ک عه  :|
    گویم که:
    بق بقو تو آینه نگاه کن تو نوک داری نه مو:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">