دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از آنجایی که در یک جایی نشسته و دستمان را ستونی بر چانه مان قرار داده بودیم و منتظر بودیم ...یک عدد پیر مرد با پسر میانسالش داشت حرف میزد و از دندان هایش گله میکرد البته ناگفته نماند که این پیر مرد 85 سال داشت :|

پیره مرده : نمیدونم چرا دندونام همش دارن اذیتم میکنن ؟!

پسر : دکتر بردی؟

پیر مرده : آره بردم میگن دیگه مشکل از فکه مثل سابق نیس

پسر : خب میتونی آبگوشت بخوری؟

پیر مرده : آره همه چی میخورم اما تو دهنم لق میزنن هی تکون میخورن

پسر : خب میخوای ببر دندوناتو از دم بکارن [با حالت مسخره]

پیر مرده : هزینش چقدره؟

پسر: حدودا فک کنم 20 میلیون بشه

پیر مرده : باشه فردا میبرم ببینم چی میگن


+ دیگه من حرفی ندارم :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

نه تو رو خدا حرف داشته باش :|
گویم که:
پیر مرده 85 سالشه تازه میخواد جوونی کنه این امیدش منو کشته اون وقت ما :|
تو که هی دنبال تیغ میگردی رگتو بزنی:|
حالا آروم باش تو :|
ی پارچ آب قند بسه واست بیارم؟ :|
 
اگه تو منو حرص ندی که تیغ نمیخوام کههه -__-
گویم که:
من آرومم :|
نه خودت بخور که حرص خوردی:|
امتحانت چی شد؟:|
هوا چقد گرم شده -___-
گویم که:
والا من دارم یخ میزنم :|
یکم از گرما رو برام پست کن:|
:|
گویم که:
:|
خوشم میاد سریع کامنتا رو جواب میدی 😎
گویم که:
میخوای بزارم فردا تاریخ انقضاشون بگذره ؟:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • من سرمو به کجا بکوبم؟ :)) 
    گویم که:
    بکوب به گارد ریل ... فک کنم اونجا محکم باشه:|
    الان کولر روشنه :|
    بیا ببر همش مال خودت :|

    هوم امتحان؟ -__-
    چیز خاصی نشد سلام رسوند -__-

    گویم که:
    ببین گند زدی نه؟:|
    کولرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • عجبا.
    امروز گیر دادین به ما پیرمردا.
    ول کن هم نیستین.
    :/
    مگه چه هیزم تری به شما جوونا فروختیم ما؟
    گویم که:
    مش رجبا:|
    والا شما بخواین بفروشین  و ما بخریم اصراف نمیشه .... ما بخوایم بفروشیم و شما بخرین اصراف میشه (مطلبو دارین که : دی)
    اقا اگه من باز از پیر مرد تا روز های آتی پست گذاشتم اون وقت :|
    نیگا منو -___-
    همه گند زدن -___-

    هوم چیه؟ :/
    اینجا امروز افتضاح گرمه :/
    گویم که:
    نمیتونم نگات کنم زشت:|
    همه گند زدن تو نمیزدی دیگه ... بچه بزرگ کردیم خیر سرمون :|
    هوم همونه خانه :|
    اینجا افتضاح سرده :|
    من به این جیگری :)))
    آره چون علاقه زیادیم دارم :| حتما باید گند نمیزدم :|

    بیا جا ها عوض :|
    گویم که:
    خپلو:|
    باشه بیا عوض:|
    خپلویم خپلو 
    صورتم مثل هلو :)))
    بیا عوض :|
    گویم که:
    صورتت مثل سنگ پا :|
    خو باشه عوض:|
    خب میگفتی یه کوپه هم برا تو بخره..:|
    گویم که:
    شما فعلا واجبین گفتم برا شما یه کوپه که نه دو کوپه بخره:|
    خخخخخخخخخ
    هنوز امید داره به زندگی :)
    گویم که:
    چچچچچچ
    خعلی:|

    خب اونام دل دارن!!!!

    دندون میخوان!!!!!!

    گویم که:
    خب بخوان به من چه:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • پیرمرد جوان است .
    گویم که:
    مام جوانیم چرا پول نداریم؟ مسئله این است:|
    دیوار کجایی؟میخوام کله ام بکوبم بهت.... 
    گویم که:
    دیوار نداریم هاپو خورده :|
    با چکش بزن:|
    O_o
    گویم که:
    :|
  • زینـب خــآنم
  • امیـــد ب زنـــدگی در وجودش خیــــــــلی قوی بوده  : ))))
    گویم که:
    خعلی:|
    خوب استفاده کنه از پولش!!!! فردا میافته میمیره... پوله حیف و میل میشه :/
    گویم که:
    چه آینده نگری تو :|
    اومدیم و نمرد 10 سال دیگه عمر کرد پول نداشته باشه هیچ کس بهش نمیگه خرت چند داداش:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">