دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از اونجایی که تو ایران زندگی میکنیم وقتی میری دکتر پول ویزیتش سر به فلک میکشه و تا ته جیباتو نچلونن دست بردار نیستن اما وقتی نوبت به ویزیت دکتر میرسه سه نفرو باهم راهی اتاق معاینه دکتر میکنن:|....آونم به خاطر این که به مریضا احترام میزارن :|

خلاصه ما که راهی اتاق معاینه شدیم همراه ما هم یک پیر مرد را هم راهی اتاق معاینه نموند از آنجایی که من دلی بسیار رئوف دارم اصلا من همچین آدم خوبیم (مثلا خواستم آخرین نفر باشم )گفتم پدر جان شما بشین تا معاینه شوی:|.... این پدرجان پیر هم از آن حرف گوش کن ها بود :| و نشست و درد هایش را ردیف کرد :|

دکتر: پدرجان چی شده؟ کجاتون درد میکنه؟

پیر مرده: آقای دکتر نگو که خیلی درد دارم هر چی به بچه هام گفتم منو بیارن دکتر نیاوردن که نیاوردن آخر سر خودم اومدم

دکتر:لابد کار داشتن بچه هات:)... حالا کجات درد میکنه پدرجان؟

پیر مرد : آقای دکتر پام خیلی درد میکنه نمی تونم حتی یک کیلومتر راه برم.

دکتر: O_o

من:  O_o

پیره مرده :   :|

  • asra ツ..

نظرات  (۳۳)

😂😂😂😂😂😂
یه کیلومتر اخه :))))
گویم که:
والا منم نمیدونم این خیلی دلش خوش بوده:|

اون وقت ما رو بگو:|

خخخخخخخ... :-)
گویم که:
چچچچچ:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  •  شاید کمتر از یک کیلومتر راه بوده تا مطب :/

    گویم که:
    تا مطب چیه؟ این کلا دلش شکسته بود که وقتی یه کیلومتر راه میره پاش درد میکنه :|
    آدم سالم یه کیلو متر راه بره پاش درد میکنه :|
    شاید میخواسته بگه مجبور شده یه کیلومتر راه بره تا اینجا!
    گویم که:
    وا یه کیلو متر راه رفتن برا یه فرد عادی سخته معمولا چه برسه به اون پیره مرده که تا وارد مطب بشه درو ببنده 5 دقیقه وقت گذاشت :|
    یک کیلومتر!
    وای من از خدامه بتونم 100 متر بدون پادرد راه برم :|
    گویم که:
    یاد بگیر همش میخوری فس فس میخوابی این میشه :|
    :)))))
    گویم که:
    نخند تو درس نداری؟:|
    هوم؟ :/
    اعصاب ندارم میرم حالا :|
    یکم باشم -___-
    گویم که:
    هوم و..... :|
    چرا و چگونه اعصاب نداری؟ اعصابت طلاقت داده عایا؟:|
    امروز ی ذره زیاد حرص خوردم :|به من چه اصن من مهرمو گذاشتم اجرا :| 

    آیا دکتر برای ضربانت رفتی؟ -__-
    خوب شدی؟
    گویم که:
    خب زیاد میخوردی من که جلو تو نگرفته بودم:|
    آیا این ها به تو ربطی دارد؟:|
    پر خوری کردم :|
    اگه هنوز ضربانت خوب نشده باشه و مجبور شدی دوباره دکتر بری به من ربط داره وگرنه نه -___-
    گویم که:
    و گرنه چی؟؟؟؟؟؟:|
    نه ضربان خوب شده:|
    وگرنه،نه، :|
    خو پ حله :|
    ی دو روز سالم نمونیا :|
    یچیت بشه که بری دکتر :|
    گویم که:
    چشم:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بابا یک کیلموتر همه اش میشه 1000متر.
    به عبارتی 1103قدم!
    این فاصله زیادی نیستا
    اگه به خاطرش پا درد میگیرین حتما برید دکتر.

    گویم که:
    پا من درد نمیکنه اما برای یه پیر مرد 80 ساله که به زور اهن و اوهن راه میره زیاده خب:|
    بعدشم الان پز اطلاعتتون رو دادین ؟:|

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • میگم برین قسمت تنظیمات گزینه آخرین پست هارو فعال کنین.
    پدر آدم در میاد تا از این پست بره اون پست ببینه نظرش رو تایید کردید یا نه.
    :/
    گویم که:
    ها ؟؟؟ یکم راهش دوره نمی تونم برم :|
    شما پیاده روی کنین بگردین برا سلامتیتونم خوبه:))
    چشمت بی بلا :|
    گویم که:
    انگشتمو میکنم تو چشت ها:|
    نیگا من امروز حوصله لج کردن ندارم :|
    بشین سرجات توام :|
    میشینم مختو میخورما :|
    گویم که:
    من نشستم ها :|
    تو گشنه ای به من چه :|
    هرچی :|
    با من بحث نکن :|
    آدم رو حرف آبجی کوچیش حرف نمیزنه :|

    اه احساس میکنم نفس نمیتونم خوب بکشم،قفسه سینم داغ کرده
    دلم میخواد برم ی جا جیغ بزنم :/
    گویم که:
    من حرف میزنم اونم رو حرف همه:|
    لازم نکرده دختر ها جیغ نمی زنند هیس: دی
    گم شو تو درسات منم گم شم منو سرکار نزار دیگه
    خو برو
    به سلامت
    گویم که:
    خو تو هم برو دیگه :|
    من حوصله ندارم،اعصابم ندارم :|
    یکم باشم شاید آروم شدم 
    ضربان تو خوب شد الان واس من تند میزنه :|
    باید برم تحقیق آمار بنویسم منم
    گویم که:
    معلوم نیس چشه اینم :|
    من میرم مرقب وبم باشی ها دعوا نکنن یه وقت :|
    کتکم خوردی خوردی اما نزار خراش برداره وبم:|
    :)
    مواظبم من :))
    فقط زیاد میشن من استرس میگیرم :|
    یکی یکی صف وایستن بیان،برن دیگه :|
    گویم که:
    :|

  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • یک کیلومتر هزار متر است .

    پیرمرد فکر کرده است جوان است .
    گویم که:
    دکتر باید براش آینه تجویز میکرد:|
    O_o
    گویم که:
    :|
  • زینـب خــآنم
  • اینا مَـــردای قدیمن ، با نسل خودمون ک شیرپاستوریزه ای هستن مقایسه نـکن  - _ -
    گویم که:
    ها والا تازه غصه شم شده بود:|
    هووومم
    خوبی؟ :/
    خوابیده بود منم گوشیشو کش رفتم -___-
    من خوب نیستم :/

    گویم که:
    یعنی خیلی عروس دریاییی هستی ها :|
    چرا خوب نیستی؟:|
    داد بزنم بیدارش کنم؟:|
    خودم رفته بودم بیدار کنما :/
    گفتم یکم دیگه حالا بیدار میشه :/
    هوم نمیدونم :/
    نع داد نزن خودم میرم :(((
    گویم که:
    خوب باشه دیگه عه ... اینا عوارض امتحاناس :|
    ها حوصله ندارم پستاتو بخونم ببینم چیه :/
    بعد امروزم آمار امتحان داشتیم -___-
    گویم که:
    ها باش نخون دیگه چرا میزنی
    چطور بود؟
    ها نه فقط خواستم بگم فک نکنی حرف نداشتم که کامنت نذاشتم :/
    ها خوب بود سلام رسوند -__-
    الان یقمو نگیری با ساطورت خفم کنی :/
    جدی جدی خوب بود :/
    گویم که:
    ها نه نمیگم
    نه یقتو نمیگیرم
    الانم گوشی رو ببر بزار سر جاش مامانت میفهمه عصبانی میشه
    ها نه عصبی نمیشه :/
    میخواد ببره موهامو کوتاه کنه :/
    اه چقد زش شم :/
    ها بعدشم تو خودت برو درس داری منم میرم :/
    گویم که:
    خو زشتی دیگه :|
    همون زش تر منظورم بود :/
    حالا تو این وضع کاسه داغ تر از آش نشو :/
    بجای اینکه با من همدردی کنه :/
    واقعا که :/
    +خو من میخوام هر روز اینجا بیام بهت سر بزنم :/
    اه الان حالم بهتره :/
    اصن میخوام غر بزنم :/
    گویم که:
    خودت کاسه ای
    مگه تحریم نیسنی؟
    شکر که حالت خوب شد^_^
    غر بزن دل غزاضت خوب شه:/
    من آبگوشت خوریم -___- نه که خپلوعم -__-
    چرا تازه امروز نتمونم تموم میشه :/
    ولی در جریانی که آی عم نفهم :/
    اه این قلکم پر نمیشه که :/
    من پول ندارم این تو بندازم :/
    بعدشم دیشب تا ۴ صبححححح داشتم با ی پشه بیشعور سر و کله میزدم :/ همه جامو کباب کرد :/ اگه صب مامانم زنگ نمیرد خواب میموندم واسه امتحان :/
    گویم که:
    :))))
    در جریانم یو ار خیلی نفهم:))))
    قلک من نمیشناسم:/
    هنو اینجا پشه نیس دلت بسوزع
     نخند :/
    من خنده دار غر میزنم؟ :/
    هوووو اونجا مورچه بالدارم نبود :دی
    تازههههه ظهر اومدم بکپم تلفن زنگ خورد :/
    بعدش دیگه به زور خوابم برد :/
    هوووف بشین به حال من گریه کن -___-
    کمرم زیر این همه فشار رگ به رگ شد -___-
    http://uupload.ir/files/91s9_۲۰۱۶۰۵۰۷_۲۲۵۳۳۱.jpg

    نی نی رو ببین -___-
    من الان زش شدما وگرنه دوران اوجی داشتم واسه خودم :))

    پیش به سوی کچلی ۰____۰
    :/
    /:
    هوم :/
    زش شدم :/ زش تر :/
    ی عالمه کوتاه :/
    ی دو سانت دیگه کوتاه میکرد پسرونه میشد :/
    اصن با من صوحبت نکن :/
    غلط کردم :/ 
    گویم که:
    وا خو من چرا حرف نزنم؟:(
    نه حرف بزن حرف بزن :دی

    گویم که:
    رویا بیا بالا رمزشم میدونی که
    کدوم بالا؟  o__0
    اگه ۱۲۷۵ باشه یادمه وگرنه نه :|
    تو لپ تابمه :|
    لپ تابم نیس :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">