دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

امروز که رفتم جهاد کشاورزی و وارد اتاق کاربری اراضی شدم و گفتم آقا ببخشید نقشه توپوگرافی رو میخواستم با مقیاس 1/50000.... نه تنها که گفت نداریم و بلکه گفت اصلا به چه دردی میخوره ؟؟کی گفته بیای از این جا بگیری؟؟و من از این حرفش که نقشه رو ندارن داشتم از تعجب ایست قلبی میکردم که یعنی چی ندارم؟... مگه میشه نداشته باشن ؟ یعنی اینا با چی کار میکنن؟ .... که مرده گفت میخواهی برو اتاق آقای فلانی شاید بتونه راهنماییت کنه ... که من نگذاشتم و نه برداشتم و گفتم گور بابای تو آقای فلانی که معلوم نیست بدون نقشه چه گندی دارید میزنید:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

  • وال کوهان دار
  • واقعا گفتی؟!!!
    گویم که:
    بله ... وقتی یه اداره که با نقشه توپوگرافی باید کار کنه اصلا ندونه نقشه یعنی چی و لم بده چایی قورت بده همچین حرف هایی حقشه و باید بشنوه:)
    o_O
    نگفتی ازت شکایت کنند به جرم بی احترامی به کارمند دولت.
    گویم که:
    جرات داشت حرف میزد ...حالا شکایت که جای خود داره:|
    حالا نقشه میخواستید چیکار؟
    گویم که:
    برای ادامه تحصیل : دی
    با سلام
    وب شما رو در لیست بروز شده ها دیدم ..
    خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم ..
    آدرس وبلاگ ما

    http://e-estekhdamm.blog.ir

    اگر مایل بودین ادرس سایت مارو در پیوندهاتون لینک کنید با عنوان:  استخدام

    http://estekhdam24.com

    و بهم اطلاع بدید تا شمارو متقابلا در صفحاتمون لینک کنم :)
    منتظر شما در وبلاگم هستم
    بدرود 
    گویم که:
    :|
  • زینـب خــآنم
  • خوبه ک پرتت نـکرده بیرون !
    لااقل اتاق اون اقای فلانی هم میرفتی ، اگ اونم نـمیدونست ، این حرف ُ ب اونم میگفتی  : دی
    گویم که:
    کی رو؟ منو؟؟؟ :))))
    نه دیگه اون وقت بد میشد :|
    واقعا این چه وضعشه! 
    گویم که:
    رسیدگی کن ببین چه وضعه:|
    خو چرا این شکلک :|
    گویم که:
    پ کدوم شکلک؟
    ایران همین طوریه بابا 
    ناراحت نشو :)
    گویم که:
    باشه:|
    نگذاشتم  : نه گذاشتم و  :)
    گویم که:
    :|
    تو به اعصابت متوازی الاضلاع باش :|
    اصن چرا به اینا رو زدی میگفتی خودم بهت نقشه میدادم :|
    ما از اینا داریم :|
    گویم که:
    نه من مثلث:|
    حیف مردم میان میرن الان یه چی بهت میگفتم:|
    چقد خوبه که ملت میرن میان -___-

    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">