دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ نمک نزن خوبه نمکش

_ نه کمه اصلا نمک نداره این :|

+ من میگم خوبه حداقل کم بزن شور میشه برات ضرر داره ها

_ نه بابا تو هم این به این بی نمکی ... تو کاریت نباشه شور بشه خودم میخورم
( و بعد از نمک زدن و یک قاشق خوردن)

+ خب چرا نمیخوری؟! بخور دیگه ...چرا نگا میکنی؟

_ آخه زیادی خوب شد :|

+:|


  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

اوه اوه من از این کارا قایمکی میکنم :دی

مثلا ی موقع میرم روغن اضافه میکنم بعد مامانم میخواد بکشه نمیدونه چیجوری انقد روغنش زیاد شده -___-

لج چیز بسیار خوبیست :|
گویم که:
من باید با مامانت یه صحبتی داشته باشم :|
نکه کم خپلویی روغنم بریز :|
بسیار بسیار چیز خوبیست:|
!!
گویم که:
؟؟
ها ها ها :))
گویم که:
هو هو هو:|

سلام 

 

بدون مقدمه!

 نام دو حیوان مورد علاقه تون رو  (به ترتیب) نام ببرید

و بگید چرا از هر کدوم خوشتون میادJ

 

 

 

 

تا بگم بقیه در موردتون چه فکری میکنن !

گویم که:
من همه حیوونات رو دوس دارم:)
  • زینـب خــآنم
  • : ))))))
    ب قول مامانم بی نمک چاره داره ، ولی شور نه !
    سعی کن دنبال غذای غیرخوب باشی  : دی
    گویم که:
    والا همیشه دوست داشتم متفاوت باشم اما این متفاوتی انگشتش تو چشه:)))
    خب آخرش خوردید؟ :/
    گویم که:
    خودم بودم دیگه :|
    نه نخوریدم خیلی خوب شده بود:|
    من به جای + بودم به زور همشو بهت میدام :/
    گویم که:
    منم به جای - بودم نمکدونو خالی میکردم برات :|
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچ
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • نمک که خوبه که.
    خودکشی نرم.
    گویم که:
    هنوز جوونین هزارو و خورده ای آرزو داریم :|
    :-D 
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">