دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

گاهی دل ، تنگ می شود حتی برای این کوه:)




+ گاهی حتی از دست این کوه هم کاری بر نمیاد برای نظم دادن به افکارت :)
+تقریبا یک سال میشد که نرفته بودم :)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۴)

وای چقد قشنگه اینجا :)))
گویم که:
:)
خیلی قشنگه :)

گویم که:
:)
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • خیلی قشنگ است .
    گویم که:
    :)
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • کمی بیشتر از خیلی
    گویم که:
    شاید:)
  • دچــ ــــار
  • جقدر رویاییه این تصویر!

    ایرانه؟!
    گویم که:
    بله
    اینجا ایران است:)
  • جوجو کوچولو
  • به به خانوم عکاس :)
    گویم که:
    :)
    خیلی خوبه ^_^
    هم کوه
    هم عکسها :)
    منم دلم میخواد برم ولی نمیشه...
    گویم که:
    عکس ها گرفته شده از کوهیه که رفته بودم :)
  • محسن رحمانی
  • خیلی قشنگه.
    گویم که:
    :)
    عالیه :)
    گویم که:
    :)
    وای چه قد قشنگه, منو یاد اردبیل انداخت
    گویم که:
    :)
  • وال کوهان دار
  • قشنگه
    گویم که:
    :)
  • مهراد فروتن
  • فوق العاده است :) 
    عالیه عکس ها 
    کیف کردم 
    ممنون 
    گویم که:
    خواهش میکنم:)
    چقده خوشگله اینجا ^___^
    منم با خودت ببر :|
    گویم که:
    اگه حتی میتونستم هم نمی بردمت :)
    فک کنم زیادی دیر رفتی که کوهم نتونسته کاری کنه :|
    وگرنه کوه کار بلده بچم :|
    گویم که:
    شاید.. کسی چه میدونه
    وااای اسرا ... عجب جایی رفتی :)
    گویم که:
    آره بق بقو:)
  • زینـب خــآنم
  • خیـــــــــــــــلی قشنگه
    "فتبارک الله احسن الخالقین"  : )
    خودت گرفتی ؟
    گویم که:
    آره:)
    چرا؟ :|
    من به این ماهی :|
    گویم که:
    باشه میبرمت:)
    خو کی بریم؟! :دی
    من برم ساکمو جم کنم -___-

    گویم که:
    تو ساکتو جمع کنم میریم
    آخجوووون ۸___۸
    ینی نهایی پَر؟! :دی
    گویم که:
    برا چی نهایی پر؟
    دبگه من میام اونجا دیگه :)))
    گویم که:
    قدمت رو چشم :)
    خیلی زیاد قشنگه:)
    موندم چرا واسه ده سال بعد،چرا پیشنهاد ندادی اینجارو؟؟؟!

    گویم که:
    آدما باید یه جایی رو داشته باشن که مختص تنهایی خودشون باشه :)
    قبول دارم دوست جان
    مهربانو به فدات :*
    گویم که:
    خدا نکنه :)
    سلاااام مامان
    چقده دلم برات تنگ شدههههه😢

    وای اینجا چقد قشنگه ^_^

    :)
    :))
    :)))
    :))
    :)

    اینا رو گذاشتم که مطمئن شی دخترتم :دی
    گویم که:
    سلام دخترم:)
    جانت؟
    پس چی ؟

    جانم؟ جانش ؟ جانشان ؟

    چه عوض شدی ، من مامان خودمو میخوام مامان من این شکلی بود :| :دی
    گویم که:
    من جانت خوندم یه اسم خارجی:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">