دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ پنج شنبه 95/2/30 از ساعت 6 متنفر شدم متنفر شاید برای تمام عمر:)

+ عکس های دو پست قبل رو به یکی از دنیای واقعی قول داده بودم که هر وقت رفتم کوه این بار گوشی ببرم و عکس بگیرم و تو حال خوب این منظره سهمیش کنم اما ...نشد که بهش نشون بدم این عکس ها رو برای همین گذاشتم اینجا تا شاید ... فقط شاید اگه از اینجا رد شد ببینه :)

+ و این پنجشنبه هر چقدر رفتمو اومدم که شاید این مغازه باز کنه و من این رو ازش بخرم نشد ... موند برای ترم بعد اگه نفروخته باشه :)




+ و حداقل یکی از این هرز نامه ها به درد خورد

+ چه از اینا خوشتون بیاد چه نیاد من خوشم میاد ازشون و همین و بس
  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

  • محسن رحمانی
  • قشنگن
    گویم که:
    :)
  • دچــ ــــار
  • چه پست در حال رشدی:)
    گویم که:
    :)
    :/
    گویم که:
    :(
    آره :(
    باش خوش به حالش:(
    مسواکش خیلی زبر بود رگ های یه طرف مغزم بخصوص قسمت خنده رو داغون کرده:(
    :دی
    گویم که:
    :|
    :ذی تر
    گویم که:
    چرا خب:|
    دلیل کاملا واضخ است :دی
    نمیشه تو جم بگم :دی
    گویم که:
    همون حرف نزن تو :|
    نع نگران نباش حرف نمیزنم :دی
    گویم که:
    :|
    گردنبنده هم یکی برای من :( خیلی خوشگللللللللله !^ـ^
    گویم که:
    کاش نفروشه اینو
    یکی هم برای تو:)
    یعنی میخوای از اون کیفها هم بخری؟! :دی
    به وب ماهم سر بزن پس :))
    این یک هرزنامه ی هوشمنده ^_^
    گویم که:
    الان یعنی تبلیغ کردی؟
    گردنبنده شفا میده؟! O__o
    واسه منم بگیر پس :دی
    گویم که:
    نخیر شفا نمیده .... من خوشم میاد ازش ... برا تو بخرم که دو روزه خرابش میکنی:|
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • :)
    گویم که:
    :)
    خوبن که!
    گویم که:
    :)
  • زینـب خــآنم
  • چقــده نازه
    بگو خب یکی از دوستات بخره
    فک کنم فروخته بشه تااااا مهــر  : |
    گویم که:
    زبونتو گاز بگیر عه :(
    من میخوامش:(
    ی چیز بگم؟ :دی
    من تا کامنتارو نخونده بودم فک میکردم تابلوعه :دی
    راس میگی خراب میکنم :| 
    نمیخواد بگیری -___-
    پولشو بهم بده -___-
    گویم که:
    تابلو؟ این؟واقعا که:|
    تو همه سعیت ترکه کردن جیب من باشه ها ... پول ندارم هاپو خورد
    واقعا که :/
    نوچ نوچ نوچ واسه خودم متاسفم :دی
    گویم که:
    مپ میخوای برامن متاسف باش ... تو پول از دست دادی دیگه:|
    خب واسه تو متاسفم :دی
    واقعا که خجالت بکش :/
    گویم که:
    کشیدم :|
     آفرین :|
    ولی بار آخرت باشه :|
    گویم که:
    O_o

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">