دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

به ساعت نگاه کردم .

شش و بیست دقیقه صبح بود .

دوباره خوابیدم... بعد پا شدم...به ساعت نگاه کردم...شش و بیست دقیقه صبح بود .

فکر کردم: هوا که هنوز تاریکه... حتما دفعه اول اشتباه دیدم . خوابیدم

وقتی پا شدم . هوا روشن بود ولی ساعت باز هم ششو بیست دقیقه صبح بود .

سراسیمه پا شدم . باورم نمی شد که ساعت مرده باشد . به این کار ها عادت نداشت . من هم توقع نداشتم . آدم ها هم مثل ساعت ها هستند . بعضی ها کنارمان هستند مثل ساعت ... مرتب... همیشگی.

آنقدر صبور دورت می چرخند که چرخیدنشان را حس نمی کنی . بودنشان برای بی اهمیت می شود . همین طور بی ادعا می چرخند . بی آنکه بگویند باطریشان دارد تمام می شود . بعد یکهو روشنی روز خبر می دهند که او دیگر نیست .

قدر این آدم ها را بدانیم

قبل از شش و بیست دقیقه ....


+ وقتی به بعضی از وبلاگ ها سر میزنم میبنم از این محبت های مادرانه یا پدرانه ای که بهشون میشه گلایه میکنن ... اینا محکوم به محبت کردن هستن (محکومیتی شیرین )... بس لطفا دوستشون داشته باشین به جای گارد گرفتن

+نمیدونم نویسنده اش کیه :)

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

متن از خودتون نبود؟
گویم که:
نه:)
قشنگ بود با اجازتون میذارم تو پیوندهای روزانه.
گویم که:
:)
خیلی هم عالی:)
گویم که:
:)
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • زیبا بود :)
    گویم که:
    :)
  • زینـب خــآنم
  • تا پدر ُ مادر نـشیم حسشون ُ درک نــمیکنیم
    تازه بنظرم پدر ُ مادرای این دوره زمونه ک ما بخوایم باشیم ، زمون تا آسمون با پدر ُ مادرای خودمون تفاوت دارن
    از نظر میزان محبت ُ جنس محبت
    بنظرم محبت اونا خالص تره ، خیــــــلی ، سخته درک ُ عمل بهش واسه ماها
    گویم که:
    اوه چه تامل بر انگیز:|
    سلام
    چشماتون خوب شده؟
    آخه قبلا یکیش چپ بود 
    اینطوری: 0--o
    گویم که:
    سلام
    یه لحظه فک کردم یعنی چی چشام خوب شده یا نه!:|
    اما بعد اسمتون متوجه شدم ... نه همون طوری چپن:|
    خب معمولا همینطوره
    منم دماغم یه مقدار چپه 
    و اغلب این موضوعو فراموش میکنم
    گویم که:
    خب معلومه دماغت جلو چشت نیس:|
  • شِـــ‌یدا ..
  • الان به دماغ من توهین کردی ینی؟
    o___0
    گویم که:
    یعنی معلومه•_°

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">