دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دنیا قانون عجیبی دارد

هفت میلیارد آدم

و فقط با یکی از آنها

احساس تنهایی نمی کنی

و خدا نکند که آن یک نفرتنهایت بگذارد ...

آن وقت حتی با خودت هم غریبه می شوی....!!!


#حسین پناهی
  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

درسته، متاسفانه...

"بی تو، شاید توان زنده بودنم باشد، اما بی تو زنده بودن مرا به زندگی کردن وا نمیدارد..."
گویم که:
:)
اینم نسبت دادن به حسین پناهی؟؟؟
گویم که:
این طوری نوشته بودن من بی تقصیرم:(
آخ که چقدر واقعیت تلخیه :(

گویم که:
:)
حسن پناهی دوست^ـ^
گل گلی دوست^ـ^
گویم که:
:)
  • مهراد فروتن
  • جمله قشنگه خیلی مهم نیست کی گفته 
    یه جورهایی راست می گه 
    گویم که:
    :(:
    چیشده؟ o__O
    گویم که:
    به تو چه:/
    شعره دیگه
    اوهوووووم -___-
    منظورت آرزوعه؟! :|
    با من دیگه صوحبت نکن :|
    اصن به من چه :|
    گویم که:
    عجب گیری کردم من:(
    آرزو کی آخه:((
    خلاقیتت در طرز جواب دادن به کامنت مهراد فروتن تو حلقم :دی
    گویم که:
    حلقت ماشالله چه جاداره:|
    چشه مگه؟:|
  • جوجو کوچولو
  • دقیقا اتفاق دیروز من :|
    گویم که:
    آخعی جوجو:)
    چرا با یک نفر 
    با خیلی ها میشه :)
    گویم که:
    O_o
    من دیگه حرفی ندارم :|
  • دچــ ــــار
  • زمان حسین پناهی جمعیت جهان 7 میلیارد نبود !!
    گویم که:
    ها اینم مدرکش:|
  • دچــ ــــار
  • مدرک چی؟
    گویم که:
    این که این جمله از حسین پناهیه
    آرزو کیه خو؟ :|
    تو بگو به من :|
    هعییییی :|
    گویم که:
    الان خودمو بکشم؟
    هر جور صلاح میدونی -___-
    فقط تو وصیت نامت آدرس آرزو و بنویس :|
    گویم که:
    خیلی پررویی باور کن ... بعضی وقتا میمونم چی بگم :|
    با جان همین بیان من آرزو نمیشناسم :(
    باید به قوه تخیل من جایزه اسکار تعلق بگیره -___-


    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">