دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بعضی روز ها باید با خودت مهربان باشی. دست خودت را بگیری و ببری بیرون. جلوی پارک ملت، بستنی قیفی متری بخری، از هر طرفش که لیس بزنی ، از آن طرف بستنی شره کند، بریزد روی لباس هایت. به خودت چپ چپ نگاه کنی ، به زمین و زمان فحش بدهی. با هر فحشت ، یک تکه از بستنی بچکد روی پراهن سفیدت . قیافه ات را در آینه ماشین نگاه کنی وپقی بزنی زیر خنده . بعد خودت را ببری دربند ، باقالی بخوری با گلپر. یک کفه دست لبو بگیری توی روزنامه و به خودت بگویی واقعا این طوری خوشمزه تر است . بعد بروی جمشیدیه . زیر باران راه بروی . روز برگ ها . چند قدم بالاتر ، چای بخوری و وقتی باران شدید تر شد ، آش رشته .آن وقت توی چشم های خودت نگاه کنی و از اینکه با خودت این همه مهربانی، حظ کنی. بعد خودت را ببری سینما . پاپ کورن بخری با پفک . هر فیلمی که خودت دوست دارد را ، ببینی . وسط های فیلم دست بندازیدور گردن خودت. در گوش خودت زمزمه کنی : دوستت دارم . وبه چشم های خودت نگاه کنی . خودت، لبخند بزند.
فیلم که تمام شد برگردی خانه، یک قاشق شربت معده به خودت بدهی . حواست به خودت باشد که دل درد نگیرد .رو دل نکند . پتو را بکشی روی خودت . گونه خودت را ببوسی و چراغ ها را خاموش کنی.

+مرتضی برزگر



اما اگر به من باشه دستشو میگرم میبرمش اینجا و دستامونو گلاب میکنیم زیر سرمونو به آسمون نگا میکنیم یه دفعه پقی میزنیم زیر خنده :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

آره بابا;-) 
گویم که:
:)
  • محسن رحمانی
  • O_o

    این عاشق نشده این خط - اینم نشون * این وانمود میکنه عاشق شده
     :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    من عاشق خودمم:)
    من اگه میتونستم هم اونایی که بزرگمهر گفته بودو انجام میدادم،هم کوه میرفتم...
    اگه میتونستم 
    گویم که:
    من که میدونم اونایی که بزرگمهر گفته رو فقط به خاطر بستی و پفک و اش رشته اشه...بزا دهنم بسته بمونه:/
  • یا فاطمة الزهراء
  • این آقای برزگر خیلی شکموعه ها :)))) 
    منم کار تو رو دوست تر دارم 
    گویم که:
    برزگره دیگه:|
    من خودمم بیشتر دوس دارم :)
    نخیرم :|
    کی گفته اصن من آش دوس دارم؟ :|
    اصنم بستنی دوس ندارم :|
    اصن همشم خودتی :|
    گویم که:
    نه سر کوچه ای آش رشته دوس داره تو دوس نداری که :|
    یعنی من آشم ؟O_o
  • دچــ ــــار
  • سانسور شده !

    قلیان هم بوده :)
    گویم که:
    اگه بوده من خبر ندارم : دی
    نع تو آش نیستی،تو آش و بستنی و پفک دوس داری :دی
    گویم که:
    :||||||||||||
    آسمون که خنده نداره ... :/

    گویم که:
    داره:|
    وقتی آسمونو میبینی باید لبخند بزنی ... اینجوری :)
    یه نفس عمیق بکشی ... و هر چی غم داری بزاری کنار 
    بگی بق بقو کجایی ... کجایی بق بقو :دی ی ی 
    گویم که:
    من میخوام متفاوت باشم تو کار من دخالت نکن :|
    همیشه متفاوت بودن خوب نیس :|
    گویم که:
    برا من خوبه ... بیا برو درساتو بخون :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">