دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

ملت هم رفیق دارن منم برا خودم رفیق دارم نمیدونم از لپ لپ در اومدن یا برا قرعه کشی بانک بود :|... اول از همه یه کلاسی رو در نظر بگیرید که همه دور یه میز میشینیم و همه هم دیگرو  میبینن .... وقتی رفتم کلاس دیدم همه عین عروس دریایی نشستن دارن درس میخونن و من چون خوابم میومد دستمو دادم زیر چونم و نشستم بقیه رو نگاه کردم که یه دفعه دوستم از اون ور کلاس برگشت گفت:

دوست جان : اسرا

من : که حوصله نداشتم به نشانه بله سرمو تکون دادم:|

دوست جان: اسرا امتحانات چطورین ... وقت داری برا خوندن؟

من: به جز سه تاش بقیش خوبه

دوست جان : کی تموم میشه امتحاناتت؟

من: 24 ام

دوست جان : کوفتت شه

هم کلاسیا: :D

من: :|

که برداشتم اس دادم کوفت خودت شه این چه طرز حرف زدنه جلو بقیه اس؟

که از اون ور کلاس با صدای بلند گفت کوفت خودت شه که 24 ام تموم میکنی ...چرا اس میدی زبون نداری مگه ؟!

من: :|

بقیه:    D :


  • asra ツ..

نظرات  (۸)

  • دچــ ــــار
  • :\
    گویم که:
    :|
    باز کن دهنتو خاله زبونه تو ببینه :دی

    گویم که:
    رویا بعدا میگم بهت خاله کیه ؟ زبون چیه .... صب کن تو
    خدایا خودمو به تو میسپارم -___-
    گویم که:
    /:
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچ
    D :
    گویم که:
    :)
  • یا فاطمة الزهراء
  • من بودم بعد کلاس میزدمش :)) 
    گویم که:
    بی اعصابی ها/:
  • محسن رحمانی
  • نظر من کو؟
    گویم که:
    :/:
  • زینـب خــآنم
  • : ))))
    پسر هم بود سرکلاستون !؟
    گویم که:
    سر کلاس ما اقا بیشتر از خانومه:(
    نخند:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">