دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از وقتی زن همسایه رو دیدم که داشت جیره زمستونش رو میخرید و با کلی ذوق از عروسی دخترش حرف میزد اما ما بین حرفاش یه آهی از ته دل میکشیدو و گله میکرد از روزگار که چنین و چنان کرده باهام و میگفت که پیشونی نویس وقتی قلمش به پیشونیم رسیده لرزیده ،ترسیده ... خلاصه هر چی بوده خوب ننوشته ...میگفت که هر چی بوده تموم شده همه دلخوشیم ... همه دل آرومیم ، همین عروسی دخترمه که یه ماه بعده  ... همه اینا رو گفت و جیره زمستونشو برداشت و رفت ، رفت اما رفتنش به یه هفته هم نرسید که یهA4  زدن دم در خونشون که انا لله و انا الیه راجعون ...

از وقتی که یه روز صبح رفتم بیرون و چشمم افتاد به یه A4 و عکس روش که بالای این یه صفحه کاغذ نوشته بود انا لله انا الیه راجعون ...اما انالله کسی که همین دیشب با بردارم داشتیم راجبش حرف میزدیم راجب قرتی بازیاشو مرامش راجب همون مدل موهاش که باعث شده بهش یه لقب بدیم ... همون کسی که هنوز یه هفته از محبتی که در حق برادرم کرده بود نگذشته بود همون کسی که هنوز باورمون نمیشد که دو سه ماه مونده بود خدمت سربازیش تموم شه .... اما الان همش خلاصه شده تو یه صفحه کاغذ سر کوچه ...

وقتی که خبرنگاره روی سن داشت حرف میزد و حتی حرفش تموم نشده رفت ... رفت تا انا لله الیه راجعونش بچسبه به دیوار


+ وقتی به همه اینا فکر میکنم دلم میخواد دنیا رو با همه مخلفاتش با همه خوبیاش که سرابی بیش نیس با تمام وجود بالا بیارم ... کار دنیا از " یالان دنیا " بودن هم گذشته.

دیگه خسته شدم  ... عجیب خسته ام :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

  • دچــ ــــار
  • نوبت همه میرسه نگران نباشید شما:)
    گویم که:
    نگران نیستم اما کی و چه زمانی میرسه این مهمه :)
    -_____-
    گویم که:
    :|
    سرابی بیش نیس... آخ از مرگ بی موقع
    گویم که:
    آخ :|
    من همین روزا آماده ی مرگم :|
    ولی خو تو میگی زندم حالا حالا ها دیگه :|
    گویم که:
    تو بدون اجازه من حق نداری آب بخوری چه برسه به مرگ--___--
    باعش -___-
    برم آب بخورم اجازه؟ :دی
    گویم که:
    :|
  • دچــ ــــار
  • مرگ ناگهانی
    گویم که:
    هوم
    اتفاقا صب داشتم فک میکردم اگه بمیرم،شاید اونقدر بدی کرده باشم که تو جهنم باشم،ولی اونقدم خوبی کردم که حداقل در بهشتو از نزدیکی ببینم -___-


    گویم که:
    چه از خود راضی:|
    خودتی :|
    گویم که:
    :|
  • زینـب خــآنم
  • واقعـــآ
    از ی دقیقه بعدمون خبـر نــداریم ، خیــلی همه چیز ُ جـدی گرفتیم ...
    گویم که:
    اوهوم
    میگم حالا چون از ی دقیقه بعد خبر نداریم دیگه درس نخونیم :دی
    اگه تو راه مردیم چی؟ :دی
    گویم که:
    ها اینم حرفیه ... اما تو نمی میری بس بشین بخون:|
    بابا مرگ حقه اصن بیخیال درس بریم زود معتاد شیم :دی
    گویم که:
    الان من آمادگی معتاد شدنو دارم بریم دیگه چرا دس دس میکنی:|
    بریم منم آماده ام :|
    برو وسایلارو جم کن ۷ جلو درتونم :|
    گویم که:
    وسایلم میبریم مگه؟:|
    منقل و مواد و قلیون و کیف زرشکیه تو :دی
    همینا فقد :))
    گویم که:
    منقل و قلیونو تو بیار منم برم مواد جور کنم ... جای سخت کارو من انجام میدم دیگه ... هم باید مواد خانومو جور کنم همم باید ببرمش کوه معتادشم کنم :|
    ها کیف؟
    کدوم کیف؟: دی
    مثلا بزرگ تریا :|
    آره همه کار سختا مال تو :دی
    همون کیفی که من ازش خوشم اومده بعد تو میدیش به من :دی

    +ولی جدی جدی اگه پیشت بودم خیلی از وسایلاتو بالا میکشیدماااا :)))
    برو سجده شکر به جا بیار :))
    گویم که:
    مگه من چلاقم یا فک کردی دستم این طوریه که تو وسایلامو بالا بکشی :|
    همچین موهاتو میکشیدم که صدات تا اون ور خیابونم بره :|
    بعدشم کیف نداریم هاپو خورده--___--
    اوووو من با این زبونم بالا میکشم :دی
    من مو ندارم که کچلم :دی
    کیفت چه خوشگله ^___^
    گویم که:
    من کچلم باشی به روش اپیلاسیون موهاتو میکنم :|
    کیف نداریم میگم :|
    خشن :|
    گویم که:
    همه محبتم در این حده به نظرت زیادی نیس؟:|
    نه خوبه :دی
    همینجوری دل بعضیا رو بردی :)))))
    گویم که:
    ببین امروز تیکه پرونیت ملس شده ها :|

    :دی
    از زیادی درس خوندنه خواهر :)))
    مگه تو صب اذیتم نکردی؟ :|
    این به اون در خو :)))
    گویم که:
    گم شو برو سر درست :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">