دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

معمولا یا قهر میکنم یا دلخور میشم از این که میان میگن قهر چیه قهر برا بچه هاس خوشم نمیاد ...همه ماها قهر میکنم و اونایی که این حرفو میگن بدتر از همه قهر میکنن اینو مطمئن باشین اما من میگم قهر هم میکنم و اونایی رو که دوس دارم بیشتر باهاشون قهر میکنم ( دیگه اینشو نمی خواد شماها بدونین که چرا) و اونایی که باهاشون قهر میکنم معمولا بعد یه مدت یادم میره چرا قهر کردم بس برا همین زودی آشتی میکنم و اما.... و اما اونایی که از دستشون دلخور میشم ... قضیه اینا فرق داره چون اینقدر باهاشون رو راست بودم که به خودم حق بدم از دستشون دلخور باشم و همیشه با این افرادی که از دستشون دلخور بودم روزگارم به سکوت گذشته و خیلی خیلی کم پیش اومده که بخوام مثل سابق باشم(اما اگر هم مثل سابق باشم معمولا میبخشم ،فراموش نمیکنم ) یعنی فقط 1 درصد شانس دارن که مثل سابق باشم اما حیف که 1 درصده و یه درصد شانس زیادی نیس :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

دوتا{آیکون تفکر}پشت هم
گویم که:
میخوای سه تاش کن:|
  • محسن رحمانی
  • قابل تامل .
    گویم که:
    تامل خوبه
    منم قهر میکنم ، آیا میشه قهر کرد ولی حرف زد ؟
    گویم که:
    بعد آشتی کردن چرا نشه ... یعنی نمی دونستین؟:|
    من وقتیم قهرم حرف میزنم:|
  • جوجو کوچولو
  • منم همینطورم
    گویم که:
    دقیقا چی رو جوجه؟:|
  • محسن رحمانی
  • اسرا روزه خواری چرا میکنه ؟ صبر نداری تا افطار نظر منو میخوری:دی
    گویم که:
    تاییدش کردم دیگه :|
    شما روزه روت اثر گذاشته :|
    همین اندازه تفکر برا این پست کافیه :|
    گویم که:
    زیادی فکر نکردی به نظرت؟:|
  • زینـب خــآنم
  • اصلا قبول نــدارم ، زیادن افرادی ک واقعا قهر نـمیکنن
    بنظرم قهر خیلی رفتار پخته ای نــیست ؛ قبلا خیلی اهل قهر بودم ، ولی گذاشتمش کنار ، خییییییییییییییلی سختم بود ؛ ولی لازمه بزرگ شدن بود
    گویم که:
    ولی من فهر میکنم :|
    پخته هم نباشه من همون خام خام قهر میکنم:|
  • جوجو کوچولو
  • قهر و دلخوری و کلا شبیه همینه ایه که گفتی
    گویم که:
    یعنی تو هم بلدی قهر کنی؟ عجب:|
    یعنی میگی باید یه دونه میذاشتم ... نمیدونم شاید :|
    گویم که:
    بهت امیدی نیس:|
    خب برام دعا کن :|
    گویم که:
    کار دارم فعلا:|

    ساخت اپلیکیشن سایت شما 

    از این به بعد تماشای سایت خود را، از طریق اپلیکیشن اندروید به بازدیدکننده های سایت خود هدیه دهید 
    برای ساخت اپلیکیشن و اطلاعات بیشتر و همچنین نمونه ساخته شده، به سایت ما مراجعه کنید.

    http://rozbin.ir/app/
    گویم که:
    خسته نباشید میتونید برید:|
    پس بیا منو بزن :/
    گویم که:
    من مهربونم روحیم مثل تو خشن نیس که:|
  • دچــ ــــار
  • من که باورم نمیشه شما با این روحیه:)
    گویم که:
    باور کنین ... شاهدام این دورو ورا دارن میچرخن :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • یعنی فکر میکنی با نصیحتت درست میشه شکستگی دلم؟ یعنی با نصیحتت میتونم فراموش کنم که چه آدم مزخرفیه این شخص؟ :|
    گویم که:
    نصیحت های من حرف نداره :)))
  • یا فاطمة الزهراء
  • منم قهر میکنم و دلخور میشم و هر چی شخص عزیزتر احتمال قهر و دلخوریم بیشتر چون ازش یکسری توقعات انتظار میره :دی
    گویم که:
    عجب:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • پس بیا نصیحتی بنما ای وی :)) 
    گویم که:
    پس پولی رو بنمای به عنوان حق ویزیت :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • بنده ای مفلسم پولی ندارم در راه رضای خدا پندی بده ای وی :)) 
    گویم که:
    رضای خدا در پولیه که به جیبم میره:/
    زیبا
    گویم که:
    باشد
  • یا فاطمة الزهراء
  • :)))))) 
    پس منتفی شد :دی چون من آه در بساط ندارم
    گویم که:
    من هم نصیحت:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">