دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ امروز تولدم به قمریه... نمیدونم شمسی رو بیشتر از قمری دوس داشته باشم یا قمری رو :)

+ دیگه نمی دونم تو این وب چی بنویسن ... اینگاری اینجا برام آشنا نیس فک کنم دیگه رسیده به ته خط

+ میخوام دو یا سه پست دیگه بزارم و دیگه ننویسم شایدم نوشتم کسی چه میدونه ... اما فعلا هر کاری میکنم نمی تونم بنویسم

+ وب هاتونم میام و میخونم اما حوصله ندارم کامنت بزارم با عرض معذرت :(

+گوش بدین بد نیس نمیدونم خوبه یا بد فقط میدونم تنگ شده این دل ،برای چی نمیدونم[کیک]

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

من میدونستماااا -___- تولدتو میگم -_-
حالا مبارک مبارک تولدت مبارک هووووو :))
گویم که:
آره جون عمه مامانت میدونم:|
بخدا یادم بود :|
پارسال سر تولدت نطقم وا شده بود :|
گویم که:
:)))
قسم نخور دختر جان
باشه ... میدونم تو محاله چیزی یادت بره :))
  • محسن رحمانی
  • تولدتون مبارک.
    یه بار دیگه حرف از رفتن ننوشتن زدید میرید تو لیست سیاه.:دی
    گویم که:
    لیست سیا کجاس؟:)
  • محسن رحمانی
  • یه جای مخوف :دی
    گویم که:
    من راضیم:|
  • علی رحمانی پور
  • تولدت به قمری مبارک
    بیای سایتا رو بخونی حساب کار دستت میاد چی بنویسی
    ممنون
    ای بابا همه دارن حذف میکنن
    حذف نکن
    گویم که:
    من چیزی به ذهنم بیاد مینویسم حالا مونده به روال اینجا آشنا بشین :)
    حذف نمیکنم فقط میخوام دیگه ننویسم همین:)
  • زینـب خــآنم
  • قمریت ک خیلی خوبه ، چه تاریخ بابرکتی ب دنیا اومدی   ; )
    اسمت باید میشد "حُسنی(آ)"  ; )
    گویم که:
    نه ممنان اسم خودم خوبه :)
    حُسنی
    حَسنی
    :)))
    دلت واسه من تنگ شده؟ -___-
    گویم که:
    نه:|
    نجموعه نوشته های یک ذهن آشفته:)
    گویم که:
    اوهوم:)
  • مهراد فروتن
  • از من بزرگ ترید پس.

    گویم که:
    نمی دونم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">