دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اولا تو بلاگفا بود ... از وبش از نوشته هاش خوشم میومد یه آرامشی بین تک تک کلماتش جملاتش موج می زد ... همه این کلمات ،جملات، واژها رو زیرو رو میکردم برای آرامش بیشتر مثل کسی که گل توی دستش رو بو میکنه سیر نمیشه و از اعماق وجودش عطر گل رو میده به ریه هاش نوشته های این مهر بانو هم همین کار رو میکرد و میکنه :)
تا این که از خاموشی در اومدم و کامنت گذاشتم بعد چند مذت فهمیدم که بود نبود کامنتام براش مهم نیس و دوستایی برا خودش داره و رفت و آمد میکنه باهاشون و باز شدم همون خواننده خاموش وبش ... تا این که روزگار چرخید و چرخید و بلاگفا نابود شد و اومدم بیان ... کسی رو نمیشناختم یه روز اومدم دیدم بله این مهر بانوی ما برام کامنت گذاشته و از این که منو پیدا کرده خوشحاله:)... و نمیدونم از غربت زیادی تو بیان از پیدا کردنم خوشحال بود یا واقعا خوشحال بود ... و من با این مهر بانو شدیم دوست ،دوستی که خیلی دلم میخواست یکی مثلشو داشته باشم چون نایابه دوستایی مثل مهر بانوی من  ... و باز روزگار چرخید و چرخید و این دو دوس هم چنان دوست بودن تا این که یه روز روزگار برعکس چرخید و این دو دوست از هم دلخور شدن هر چند اون روز خیلی دلم شکست اما این مهر بانوی من به قول رویا خیلی مهربون تر از این حرفا بود که بخوام باهاش قهر کنم :) ... و از این مهر بانو میخوام که باشه ... نه به خاطر آرامش بین کلماتش بلکه به خاطر خودش و خودم ... هر بار که کلمه دوست جانش رو میشنوم قند دلم آب میشه :)
این مهر بانوی من خیلی خیلی مهربونه :)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

  • محسن رحمانی
  • چه خوب.
    گویم که:
    :)
  • علی رحمانی پور
  • مهربانو
    خوب ناز نکن
    بیا کامنت بذار برا دوستت
    زیبا بود
    گویم که:
    برام کامنت میزاره اما با یه اسم دیگه من مهر بانو صداش میکنم :)
    ممنون:)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • چرا یاد فیلم آژانس شیشه ای افتادم؟؟؟
    نمیدونم چرا.
    ولی اینکه یک روز یک فلانی بود دقیقا من رو یاد آژانس شیشه ای انداخت.

    گویم که:
    خب این خوبه یا بد؟
  • وال کوهان دار
  • :) 
    گویم که:
    :)
    مهربانو مهربونه،ولی توام خیلی مهربون نوشتی ^___^
    اصن آدم پست و میخونه لبخند میاد رو لبش *__*
    گویم که:
    من گفتم بری بخوابی یا اینو آنالیز کنی؟:|
    ما دوتا میدونیم که نه مهربونم نه بلدم مهربون بنویسم :)
    :))
    گویم که:
    :)
    اینم بگو که یرای قرار ده سال بعدمون تو بلاگفا دعوتت کردم، هرچند فکر می کردم قبول نمی کنی اما خیلی خوش حال شدم که قبول کردی ^___^
    دلخوری؟ یادم نمیاد من :)))
    و اینکه این اسمی که صدا می کنی منو خیلی دوسش دارم دوست جان 
    گویم که:
    منم اسمایی که آخرش به بانو ختم میشه رو دوس دارم و چه برسه به این که اون بانو مهربونم باشه که میشه مهر بانو :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خوب بود که نوشتم :)
    اصلا تا حالا از من کامنت بد دیدین؟
    نه واقعا؟
    گویم که:
    باید فکر کرد :|
    تو گفتی بخوابم :|
    منو با خودت قاطی نکن :|
    نخیرم خوبم بلدی 😒
    گویم که:
    :|
    بعضی وقتا دیدی چیزی نمیشه گفت؟ من الان همونجوری ام :)
    گویم که:
    چرا فاطمه؟
    من یه چی میگم اونم این که عکس پروفایل قبلیت خیلی بهت میومد:)
    زیبا
    گویم که:
    الان پست رو خوندین ؟ اصلا به عنوان پستام توجه میکنین ؟
  • دچــ ــــار
  • چرا اینقدر صریح حرف میزنید!!:)
    گویم که:
    نمیدونم :)
    به نظرم صریح حرف زدن خوبه
  • آبان دخت :)
  • خیلیم عالی :)
    گویم که:
    بله:)
    از دل سنگ پای هم دربیارین آشتی کنین با هم:دی
    دوستیتون پایدار:)
    گویم که:
    قهر نبودیم که :))
  • آبان دخت :)
  • بالاخره اسرا آمد!
    :))

    گویم که:
    وا مگه رفته بودم:))
  • آبان دخت :)
  • پست مال 1 تیره!
    الان 5 تیر! :|
    چشم ما خشک شد از بس اومدیم و رفتیم :/

    شاعر می گفت: حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حال است :)))
    گویم که:
    بچه ها خونه بودن خب در میزدین میومدین تو :)))
  • آبان دخت :)
  • نه دیگه ما فقط می خواستیم خودتونو ببینیم :)))
    گویم که:
    بابا میومدین مینشستین بچه ها یه چایی میاوردن منم میومدم خدمت میرسیدم دیگه : دی
  • آبان دخت :)
  • 4 روز بعد اومدین با آقاتون...
    ما تو این 4 روز می نشستیم پیش بچه ها چی می گفتیم خواهرجان؟؟؟ :دی
    گویم که:
    والا آقامون نیومد ... خودم تنها اومدم :|
    خب از بچه هایم نگه داری میکردی تا من بیایم :|
  • آبان دخت :)
  • ای بابا :/

    + نه دیگه...نمی شد...بچه هات خیلی شیطونن...منو یاد بچگیای خودت میندازن!
    الکی مثلا من بچگیاتو دیدم :))))


    گویم که:
    چاخان نکن بیا برو :|
    شیطونی از خودته:|
  • آبان دخت :)
  • باشه :دی
    گویم که:
    اورین : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">