دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یادت هست ... قصه سه ستاره!! ... گفته بودم وقتی روی صندلی رزرو شده ات نشستی ... روی همان که گفته بودی کسی جز تو حق نشستن روی آن را ندارد ... همان که فقط در گوشه ای از پارک رزرو شده است برای تو ...برای تکیه دادن های فکرو خیال تو ... نمیدانم یادت هست یا نه چون چند سالیست که که دیگر کسی به آن صندلی گوشه پارک تکیه نداده ... یادت هست ؟!! گفتم بگرد و سه ستاره مرا پیاد کن... همان سه ستاره ای که من میگفتم بیشتر دوستشان دارم و تو میگفتی من ماه را بیشتر دوس دارم... اما آخر سر تسلیم شدی ، تسلیم شدی که بگردی و سه ستاره ام را پیدا کنی و ببینی چه چیزی دارند که من آنها را به ماه ترجیح می دهم ... گشتی اما نه در غرب بودند و نه شرق و نه در شمال و نه در جنوب چون نمیدانستی که درخشان تر از آن ستاره ها هم بود که سه ستاره من زانو زده بودند در مقابلش ... کم آورده بودند و روی رخ نشان دادن نداشتند ... اما اون شب ... انگار یه آسمون بود و یه شب و یه ستاره که میخندید و من تنها کسی بودم که صدای خنده هاش رو میشندیم و از بین اون سه ستاره تنها تو بودی که می درخشیدی و تنها من بودم که روشن  می شد دلش به این تنها ستاره شب ...راستی شاید کوچک باشه این ستاره من اما ،تنها ستاره پر نور کهکشان راه شیری منه ... و البته دوست داشتنی:)

شاید این ستاره من یکی از 7میلیارn جمعیت این جهان باشه ... کسی چه میدونه:)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۹)

یادم‌نیس که:|
گویم که:
تو رو نمیگم که:|
میدونم با منی خجالت میکشی بگی :|
گویم که:
نه شما؟:/
منو میگی پس؟!!
میگماااا اسرا... زهرا رفت، آبو رفت!!!! تو موندی و چنگیز فقط!!! :(
گویم که:
تو که گندمی:)))
خب ابو میاد اما اوهوم:(
پسر خط خطیم هس ...میترسم نسلمون منقرض شه:(
  • محسن رحمانی
  • چشمم روشن ببینم این با کی قند دلش آب میشه؟o_O
    گویم که:
    چشاتون چپ شده ها ....:/
  • محسن رحمانی
  • این عاشق شده این خط اینم #
    گویم که:
    این مربع:/
    نیگا مگه ۳ تا ستاره نبود؟ :|
    چرا خط آخر شد یکی؟ :|
    اون ۳ تا،با این یکی :|
    این یکیه آخر کیه؟ :|
    منو سیا نکن :|
    خوابم دیده تازه :|
    گویم که:
    نیگا تو ریاضیاتت ضعیفه به من مربوط نیس:/

    امان از چشمک زدن ستاره ها...
    :)

    گویم که:
    اوهوم:)
  • محسن رحمانی
  • کو نظر من؟:/
    گویم که:
    :/
  • دچــ ــــار
  • ستاره ها درخشان و کم فروغ

    هر کدام دخیل  امید آدمی هستند...
    گویم که:
    اگه به موقع پیداشون کنی که از شانس من به موقع بود:)
    آره خب کسی چمدونه شاید من بودم:)))))))
    گویم که:
    اینو همهرمیدونن که تو نیستی:دی
  • محسن رحمانی
  • منظورش شخص تو هست حالا این تو کیه الله و اعلم
    یکی پیگیری کنه این تو کیه:دی
    گویم که:
    من دیگه حرفی ندارم:|
  • بای پولار
  • کاش عکس بگیری از اون سه ستاره بفهمیم توی آسمون ما هم هست یا نه.
    گویم که:
    من که هر جا رفتم تو هر شهری دیدم اونجام هس بس میشه گفت همه جا هس :)
    نه ... من تکذیب میکنم همه نمیدونن چرا الکی میگی ...من نمیدونستم :|
    گویم که:
    بق بقو یه خورده نوکت دراز نشده؟ خیلی وقته نچیدمش ها:|
    امیدوارم که زودتر پیدایش کند ستاره ات را 
    گویم که:
    پیدا شده خب:|
  • آبان دخت :)
  • والا کسی چه میدونه!
    یکی از این ستاره خوبا رو هم واس من جور کن..جبران می کنم...نوکرم :))))))
    گویم که:
    رو چش آبجی:)))))
    میخوای چیزاییم که مد نظرته ستارت داشته باشه بنویس بده بزنم زیر آگهی: دی
  • یا فاطمة الزهراء
  • چه همه به شک افتادن که ستاره ات هستن :)) 
    میگم حالا بیا بگو ستاره ات کیه قول میدم به کسی نگم :)) 
    گویم که:
    انتظار دارن بگم الهی تب کنم بلکه پرستارم تو باشی: دی

  • آبان دخت :)
  • اره حتما از این ستاره قدبلندا باشه...چش رنگی...بور...قشنگ...چهارشونه...همشم عطرتلخ بزنه...اوممممم بقیش یادم نمیاد بذار فکر کنم :)))))))
    گویم که:
    فک کن همشو بگو یه وقت بعدا یادت میفته مدیون ستارت میشی:|
    میخوای چشاشم صورتی باشه؟:|
  • زینـب خــآنم
  • همیشه همه عاشق اون ستاره پر نورا میشن ، اونایی ک میدرخشن ، اونا ک جلوشون زیاده ، شاید از نزدیک اونقدرا هم قشنگ نـباشن
    ولی بنظرم اون ستاره هایی ک کم نورترن وفادارترن ، قشنگی هایی دارن ک باید درکشون کرد
    اونایی ک نورشون زیاده رو همه می خوان ، اونایی ک خواهاناشون زیاده خوب نـیستن ، وفاشون کمه ×
    گویم که:
    :)
  • آبان دخت :)
  • نه دیگه حالا که نگا می کنم می بینم تا همین حد خوبه :)))
    صورتی نهههه! می ترسم خو...چشماش توسی باشه لدفا...با تچکر :دی
    گویم که:
    کم و کاستی داش تعارف نکن خلاصه:/
    فقط چش صورت و سفید مونده:/
    :)
    گویم که:
    :)
  • آبان دخت :)
  • نه بابا!به قیافه من میاد تعارفی باشم اسراجون؟؟؟؟
    اذیت نکن..بگرد همون توسیو پیدا کن...تو میتونی... من به تواناییت ایمان دارم :))))
    گویم که:
    چش صورتیه خب من چیکار کنم:|
  • فاطمه نظری
  • زیبا بود
    گویم که:
    :)
    کی بود حالا..؟:|
    گویم که:
    هندونه رو پوست بکنبن بخورین  ... براتون خوبه:|
  • محسن رحمانی
  • یک عدد خواهر اسرا گم شده از یابنده تقاضا می شود نام برده
    رو کا غذ پیچ کرده در کارتن گذاشته بذاره سر کوچه ما مورین
    شهرداری ببرن برای خودشون :دی خخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    مسولین رسیدگی میکنن
    دیدم اون سه تا رو :)
    انگاری خطکش گذاشتن اینا رو چیدن خیلی صاف و دقیق
    گویم که:
    دیدی؟
    وسطی کم نوره ها ...اره تو یه خط صاف
  • آبان دخت ...
  • هعییییی...آرزوهام نیست شد! نمی خوام آقا...صورتی نمیخوام...بیخیال T_T

    :دی
    گویم که:
    صورتی میخواددت ها:))
  • آبان دخت ...
  • نه میخواین منو زهره ترک کنین...دم به تله نمیدم :دی
    گویم که:
    دمت تو تله است :)))
  • آبان دخت ...
  • نه نیست [آیکون ابرو بالا انداختن]
    :دی
    گویم که:
    جوینده یابنده اس:|

  • آبان دخت ...
  • :))
    گویم که:
    نخند:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">