دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اینجا که نشسته ام

اینگار

آنجا کنار توام


+نوشین جمشیدی
  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

:))))))))))
ویییییییییییییییی
چه قشنگ
گویم که:
ووییییییییییی خودتو جمع کن :|
:/
کلا با بنده مشکل داری
گویم که:
مشکل فنی که نه: دی
:/
نظر نذارم سنگین ترم
گویم که:
:|
چجوری یعنی :|
گویم که:
تو بالو پر داری از من میپرسی:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • کاش میشد اینجا که نشسته ام انگار تو صف نونوایی بودم! انصافا کی حال داره بره نون بگیره؟

    گویم که:
    میخوای زنبیلتونم بزارین کنار دستتون اونم از صف عقب نمونه:|
    گفتم شاید بدونی :|
    گویم که:
    میدونم نمیگم:|
  • آبان دخت ...
  • قشنگه :)
    گویم که:
    ببر خونتون:)
  • بای پولار
  • یاد این شعر حمید مصدق افتادم که نمونه ی خیلی بهتریه:

    آن روز با تو بودم
    امروز بی تو ام

    آن روز که با تو بودم
    بی تو بودم
    امروز که بی توام
    با تو ام
    گویم که:
    تا بوده این بوده قدر آدما رو وقتی میرن میدونیم
  • آبان دخت ...
  • نه ممنون خونه شما بمونه بهتره ^__^
    گویم که:
    تعارف نکن حلاصه :))
    چه جلب :|
    یاد آهنگ عمو پورنگ افتادم :دی

    گویم که:
    :|
    هم اینجا هم اونجا من تو و ما شما کنار هم ...
    اینه شعر عمو پورنگا -___-
    فک کنم البته :|
    گویم که:
    :|
    طراحی آنلاین انواع سایت ( فروشگاه اینترنتی ، شرکتی ، سازمانی ، خبری و...) فول امکانات و حرفه ای + در گاه پرداخت مستقیم بانک + شش روش ارسال کالا + 100 مگ فضای رایگان دائمی هدیه + پشتیبانی رایگان نرم افزاری و دها امکان دیگر در طرح تخفیف ویژه سایت ساز آنلاین یوتاب وب 
    تنها 46  هزار تومان
    WWW.UTABWEB.NET
    گویم که:
    من 6 تومن از شما کمتر میگیرم کاری به پستتون خورد بگین:|
  • آبان دخت ...
  • نه من تعارفی نیستم :))
    گویم که:
    :|
  • محسن رحمانی
  • چشمم روشن کنار کی ؟:دی
    گویم که:
    هوم؟:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">