دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

الان هر از گاهی وقتی نگاه میکنی میبینی پنجره بعضی از خونه ها رنگا رنگه که هر رنگ یه مربع کوچیکه البته  با رنگ های مختلف ... خیلی دلم میخواد یکی از خونه های قدیمی رو که وسطشون یه حوض داره و با درختای مختلف که شاخه کشیدن تا سر دیوار خونه همسایه داشتم البته یه خونه ای که حتما شیشه های پنجرهاش مربع های کوچیک رنگارنگ باشه از اونا که پشت هر کدوم از این رنگا وای میستی و نگاه میکنی آدما رنگی دیده میشن از همونا که تند تند جابه جا میشی پشت شیشه تا از پشت همه رنگا ببینی همه کسایی که با این که از پشت شیشه رنگی میبینی اما دلاشون سفیده ... با این که شیشه هامون شده سفید حتی بعضی وقتا اینقدر شفافه که متوجه شیشه نمیشی اما عوضش آدما شدن رنگی رنگی ... دلاشون شده رنگی رنگی ... کاش شیشه ها همون بود و دلا یک رنگ

کاش همه آدمای خوب زندگیتون یک رنگ باشه و شیشه های خونتون  رنگی :)

  • asra ツ..

نظرات  (۲۷)

  • بای پولار
  • چقدر مثال قشنگی زدی. خیلی خوب بود، خیلی...
    گویم که:
    :)
    اتاق من کنار اتاقه تو ^__^
    تو‌همین خونه خوشگله :))
    تازههه تو حوضشم ماهی قرمز داره :))
    رو ایوونم گلای شمعدونی :))
    گویم که:
    من با تو زیر یه سقف نمیرم گفته باشم:|
    فعلا که تو اتاق بغلیه من اطراق کردی :)))
    گویم که:
    من یادم نمیاد:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • یک هفته تنفس اعلام کنیم به خاطر اون جمله که آدم ها رنگی رنگی شدن و شیشه ها بی رنگ!
    :)
    خیلی خوب بود.

    گویم که:
    ما به شما دو هفته تنفس مینویسیم برین تو صف نونوایی استفاده کنین :))

    اون بخاطر کور دقت بودنته :|

    گویم که:
    کور دقتی من تو فرق سر تو:|
    منم عاشق چنین خونه هایی هستم
    هر وقت دلم تنگ این خونه ها میشه میرم به دوستم سر میزنم که تو یکی از خونه های ناریخی کار میکنه!
    کاشون همین چیزاش خوبه:)
    گویم که:
    متاسفانه سعادت رفتن به کاشون رو نداشتیم
    هر چند تو شهر ما پیدا میشه چند تا از این خونه ها:)
    :))))
    اسرا بی اعصاب میشود :دی
    اصن میام حالا که اینجوریه میام تو اتاق تو با هم تو ی اتاق باشیم :دی

    گویم که:
    خیلی پرویی :|
    من اصلا اسباب کشی کردم رفتم از اون خونه:|
    ی پست تکذیبیه بذار که این خونه ها زیادم خوب نیس :دی
    با وجود جغجغه ای مثل من تو خونه :دی
    من پروام؟ :|
    برو از خدا بترس :|
    گویم که:
    جغجغه تویی من کجا جغجغه ام ؟:|
    خدا میگه من ترس ندارم که :|
    من خودمو گفتم دیگه :|
    تو شبیه آهنگ بی کلامی :دی
    تو‌‌‌ دوباره برو الان خدا نظرش عوض شد :|
    گویم که:
    آهنگ بی کلام؟:|
    نه خدا حرفش یکیه:|
  • محسن رحمانی
  • خونه های قدیمی خیلی قشنگ وخوبه .


    خوب چون زیادی حساسید .
    گویم که:
    زیادی حساسم؟:|
    به چی؟
    آره صدا داری ولی حرف نمیزنی،مثه آهنگ بی کلام :دی

    گویم که:
    حرفم نمیاد آخه چی بگم خب:(
  • محسن رحمانی
  • به خوابتون.
    گویم که:
    شاید:|
    هیچی نگو،مگه آدم همیشه باید حرف بزنه؟
    من استثنام
    اتفاقا من آهنگ بی کلام دوس دارم :))
    گویم که:
    :|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    آهاع
    گویم که:
    آره:|
    وای چقد قشنگ گفته بودی ^__^
    خیلی از این خونه قدیمیا دوس دارم ^__^
    میشه منم بیام با رویا و تو توی یه خونه زندگی کنیم؟!  :|
    گویم که:
    تو رویا بیاین تو یه اتاق زندونیتون کنم من برم :|
    راحت شم از دستتون:|
    خیلی قشنگه این شیشه ها.فکر کنم اصفهان و  یزد و کاشان داشته باشه.
    عمارت های قدیمی مثل مسجد و اینا

    گویم که:
    آره عمارت های قدیمی دارن و کیفشونم به اینه فاطمه بانو:)
    نمردیمو یه مطلب خوب اینجا خوندیم..:|
    گویم که:
    میرین وبتون ها به خوب نوشت هاتون یه نگاه بندازین:|
    هن.ز مدارکش موجوده:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • آخ گفتی
    من دیوانه وار عاشق اون شیشه ها و اون سبک معماریم
    و اینکه واقعا خوب گفتی درباره ی دل هامون... 
    گویم که:
    30 تومن میشه :|
  • جوجو کوچولو
  • هوم
    گویم که:
    برو عروسکتو بردار باهاش بازی کن برو:|
    با همه یک رنگ باش فرش با همه صد رنگیش در زیر پا افتاده است.
    قشنگ بود با اجازه گذاشتم تو پیوندهای روزانه ام
    گویم که:
    خواهش میکنم :)
  • آبان دخت ...
  • منم از این خونه ها دوست دارم...مخصوصا پنجره های مشبک رنگی رنگی:)

    کاش...
    گویم که:
    بس من دوس نمیدارم:|
    به شرطی که ابروهات هم پیوسته باشه!
    گویم که:
    چا ربطی به خونه داره؟O_O
  • پسر خط خطی
  • :)
    گویم که:
    :)
  • آبان دخت ...
  • نداشته باش...همین که من دوسش دارم بسه ^__^
    گویم که:
    بیا برو خونتون:|
  • فرزاد فرزین
  • با سلام دوست عزیز - متخصص و اهل قلم بیان
    چندی است وبلاگ نود و هشتیا با موضوع بررسی سایت های مفید آغاز به کارکرده است.
    ما برای ادامه کار به تجربه شخصی و نظر ارزشمند شما اعتماد کرده ایم. شما می توانید نظر و پیشنهاد خود را در مورد نوع مطالب با ما در میان بگذارید و سایت ها و صفحه های مفید را به ما معرفی کنید تا ما آنها را در وبلاگ معرفی کنیم. دعوت ما را پذیرا باشید.
    دوست عزیز، آدرس زیر برای شماست.
    http://98tia.blog.ir
    سلام 

    دییرم کی

    بیز گلدیخ :)
    گویم که:
    :)
    جالبه ولی به عنوان تفریح دوسشون دارم نه زندگی:)
    گویم که:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">