دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دوگه دوگه پنجره سین دگینن کی گلیبدی یاز
قالا آلتیندا حسرتیله یؤل گؤزلیر یتیم ائیواز
یاغیش یاغیر اونا قربان اولوم
گل دون اگر قالا آتینا گزمگه
منی ده چاغیر سنه قربان اولوم


+ سنه قوربان اولومی چوخ چوخ قشحدی، دوز دیر ها^_^
+گوش کنید

  • asra ツ..

نظرات  (۲۹)

:|
گویم که:
بیسواد:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • باز خوبه نمیتونم شعر ترکی جعل کنم.
    البته کمی میفهممش.
    ولی زیرنویس هم بزارید خب.

    گویم که:
    یعنی منم دلم خنک میشه وقتی نمیتونی ترکی رو جعل کنین :|
    نمیشه ترکی رو باید ترکی خوند و شنید :|
    هیچی نفهمیدم اما عکس قشنگ بود :دی
    گویم که:
    :)))
    نه منه؟
    گویم که:
    هیساد :|
  • آبان دخت ...
  • چی شد؟؟؟
    من ترکی فقط چندتا کلمه بلدم...این نصافه؟ من فقط سنه قربان و چوخ چوخ رو فهمیدم :////
    گویم که:
    همون سه کلمه باعث پیشرفتته:))
  • بای پولار
  • یه زیرنویس می رفتی!
    گویم که:
    راه دور بود:))
  • آبان دخت ...
  • عَی بابا! ترجمه اش بکن خواهر!لوطفا!
    ببین آخرین کلمه رو ترکی گفتم!آی ام با استعداد :دی
    گویم که:
    آی عم سخت گیر خودت برو یاد بگیر:|
    فحش دادید؟:)
    گویم که:
    شما گفتی نه منه منم گفتم هیساد فحش کجا بود :|
    قوربون کی رفتی؟ :|
    گویم که:
    باز پیداش شد :|
    سنه نه با هن؟:|
    لا لا کرده بودم نبودم :|
    به من همه چه :|
    قوربون یکی رفته من نمیدونم کیه :|
    دوز ینی چی؟:|
    گویم که:
    برو ادامه لالاتو :|
    دوز یعنی راست گفتن:|
    خب هیساد یعنی چی؟
    من از ترکی نه منه و کیمدی رو بلدم:))
    گویم که:
    یعنی هیچی:)))
    وای باورم نمیشه خندتو دیدم:)))))
    گویم که:
    چرا؟
    چی شده؟:|
    نمیخوام :|
    من نباشم کی مخ تو رو بخوره؟ :|
    آهاع اصن خودم‌ میدونستم دوز ینی چی  :|
    قوربون ی نفر رفته :|
    گویم که:
    باز تو فضولیت گل کرده؟:|
    الان شکوفه داده شاخه برگم داده فوضولیم :|
    گل که هیچی :|
    واااای قوربونش رفته :|
    گویم که:
    مرض و کوفتو زهرمار:|
    اوه چه بداخلاق :|
    قوربونش رفته هعی هعی :|

    گویم که:
    :|
    چیزی نشده:)) همیشه اینطوری هستی --->  :| 

    همیشه یه احساس ترسی نسبت بهت داشتم یه جور حس میکردم کمی اخمو باشی:دی ولی دیدم میخندی یهو ذوق کردم خدایی تاحالا  ندیده بودم از :)) استفاده کنی :)) 


    گویم که:
    آی عم اخمو حساب ببر ازم ~_~
    هیچ دفاعیم از خودش نداره :|
    ولی قوربونش رفته :|
    از این حرفا جلو بچه ها نزن دیگه :|
    این هزار دفعه :|
    اصن من تا حالا ندیده بودم کسی قوربون کسی بره :|
    بدآموزی داری واسم :|
    گویم که:
    تو برا من بد آموزی نداشته باش من برا تو بی ضررم ...قربون خدام برم امروز همه ازم ایراد میگیرن:|
    اله ایندی یاغار با :/
    گویم که:
    دیمیشم صاباح یاغا :|
    چی جوری خط اولم پر رنگه؟ o_O
    ینی نگران نباشم دیگه؟باعشه :|
    کی ازت ایراد گرفته بگو بعد افطار برم بخورمش :|
    اصن کی جرعت کرده ازت ایراد بگیره؟ :| 
    گویم که:
    برا من که نگا میکنم پر رنگ نیس
    تو ایراد گرفتی:|
  • آبان دخت ...
  • آخه من دور و برم ترک زبان ندارم برم ازش یاد بگیرم! یو آر بَدجنس! :/
    گویم که:
    یو آر بیسواد :|
    اولش بودا o_O
    خودمو بخورم؟ :|
    خودکشی کنم ینی؟ :|
    تو قوربون یکی دیگه رفتی اونوخ من خودکشی کنم؟ :|
    گویم که:
    من نمیبینم خب همش عادیه:|
    خودتو بخور آره:|
    من دیگه برا خط آخرت حرفی حدیثی ندارم:|

    منم اصن با تو‌هیچ حرفی ندارم :|
    برو قوربونش برو اصن :|
    ما که بخیل نیستیم :|
    گویم که:
    تو راهم دارم میرم که قربونش برم:|
  • آبان دخت ...
  • ببخشید که تو کتابای درسی ما زبان ترکی بهمون یاد نمیدن و ما بیسواد شدیم :/ 
    داعش بیا منو بخور :|
    :|
    گویم که:
    خواهش میکنم دیگه تکرار نشه :|
    داعش سر میبره خوب فکراتو بکن :|
    بسلامت :|
    زود برو‌ منتظرش نذار :|
    گویم که:
    تو اتوبوسم دارم میرم :|
    میخواستی من نیام زدی به جاده؟ :|
    گویم که:
    جاده؟:|
    مگه اوتوبوس درون شهری سوار شدی؟ :|
    خو زدی به جاده دیگه :|
    گویم که:
    درون شهریه:|
  • محسن رحمانی
  • خو ترجمشو هم بذار .
    گویم که:
    نوچ:|
    خو ترجمه ش رو هم میذاشتی دیگه!  -__-
    گویم که:
    نزاشتم دیگه-_-
  • آبان دخت ...
  • نه خب نظرم عوض شد...با کلت خودمو می کشم خیلی بهتر از داعشه :)))
    گویم که:
    یکم متواضه باش دخترم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">