دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نمیدونم شاید بعضیا اینقدر کارای مختلفی دارن و اینقدر سرشون شلوغه .. اینقدر دور و برشون رفت آمد هس که اصلا نمیدونن کی خورشید طلوع کرد و کی غروب کرد اصلا نمیدونن الان روزا کوتاهه یا دراز ... اصلا یادشون نمیاد آخرین باری که حوصلشون سر رفته کی بوده ... و این که اصلا یادشون نمیاد آخرین باری که تنها شدن کی بوده ... اما این میون آدمایی هستن که صبح تا شب دنبال یکی میگردن که حرف بزنن دلشون میخواد صدای زنگ خونه به صدا در بیاد و یکی بیاد تو  و  بگه خوبی ؟ چیکارا میکنی؟ یکی که این خوبی گفتنش از ته دل باشه ... یکی که وقتی میگه مزاحمت نیستم که ... از این که ذوق کردی زبونت بند بیاد بگی نه بابا بیا تو ... از این که چایی پشت سر هم بیاری و هی این میوه نه اون میوه کنی براش که مبادا خسته بشه بگه میخواد بره ... مبادا پاشه بره و تو باز تنها دلخوش شی به این عکس روی مانیتور ... دلخوش شی به آلبوم عکسات ... که هر کدومشونو دوس داری ... در یه حدی دوسشون داری که اگه یکیش حذف بشه میزنی زیر گریه ... درک این آدما سخته ... درک آدمایی که با عکسا میخندن و گریه میکنن و با عکسا زندگی میکنن ... مواظب عکسای زندگی هم باشیم لطفا :)

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

اوه اوه امروز چه پستای قشنگی میزارید.
اینم گذاشتم تو پیوندهام
گویم که:
باز سنگ پامو باید بیارم مثل این که :|
اون پست برا دیروز بود این برا امروزه ها:|
  • محسن رحمانی
  • الان شما کدومشید؟
    گویم که:
    گزینه جیم:|
  • آبان دخت ...
  • :)
    گویم که:
    :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • علاوه بر اینکه دستی در حیات وحشش دارید متن های خوب خوب هم می نویسید. خیلی خوب بود.
    تصویر هم خوب بود.
    گویم که:
    اصلا کلا طبیعت رو دستای من میچرخه ... به خصوص با رژیم غذاییی که تجویز میکنم :)))
  • خانم انار
  • مگه داریم بهتر از این آدمها؟
    گویم که:
    تو به داشتنو نداشتن کاری نداشته باش برو انارای وب منو پس بیار :|
    هِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی روزگار
    گویم که:
    چی شده؟:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • هعی من یه زمانی فکر نمیکردم شیفیت و دیلیت کنم یکسری عکسا رو :'(
    الان متنت من رو یاد اون روز انداخت که زدم عکسا رو ترکوندم
    گویم که:
    الان بشین زار زار گریه کن :|
  • بای پولار
  • دلم تنگ حرف زدن با یه دوسته. اونم کنار هم، میون تمام شلوغی ها.
    خیل دلم تنگه، خیلی...
    گویم که:
    انشالله یه دوست از این تیپ پیدا کنین :)
  • بای پولار
  • دارم، چند تا هم دارم اما ازم دورن...
    گویم که:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">