دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

_ یه عکسی از کامپیوتر پاک شه ... سخته بر گردوندنش؟؟

+ اگه شیفت دلت زدی که رفته

_ آره شیفت دلت شده

+ پس بای بای

_ :|


++ من با همین قوت قلبا امید به زندگی پیدا میکنم :|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۵)

  • آبان دخت ...
  • خخخخ خب باید حقایق رو پذیرفت دیگه! :))))))
    گویم که:
    در این حد؟!:|
    ناشکر :|
    گویم که:
    ها؟:|
    حتما عکسه دزدی بوده که نمیشه برش گردوند :|
    دزد :|
    گویم که:
    به تو چه ... تا چشات در آد بخ بخ :|
    به نظرت زشته تو جمع بهت بگم کور دقت؟ :|
    به من همه چه :|
    چشامم در نیومده سر جاشه :|
    حسود حسود هرگز نیاسود :|
    گویم که:
    الان به نظرت تو جمع بهم نگفتی کور دقت ؟:|
    مخ نرسیدت تو حلف خواهر اوباما :|

    هنو نگفتم که :|
    میخوام بگم :|
    من با عدبم اول اجازه میگیرم :|
    مخ تو نرسیده اس :|
    بعدشم خواهر اوباما روزه اس :|
    چیجوری تو حلقش برم؟ :|
    گویم که:
    اصلا خود اوباما غولام عدبته :|
    بزا مخ تو برسه راجب مخ منم میحرفیم :|
    تو نگران روزه بودن اون نباش:|
    نرم افزار ریکاوری کارش برگردوندن شیفت دلیتاس :)
    گویم که:
    گفتن فایده نداره:|
  • بای پولار
  • بهتره فراموشش کنی وگرنه دردی بدتر از از دست دادن عکس به سراغت می آد و اونم حسرتشه.
    گویم که:
    هعی :(
    اوباما روزه نمازت قبول :|
    مخ من رسیده تا ی هفته دیگه میوه هاشو باید بچینی :|
    نگرانم ولی :|
    خواهر اوباما سلام :|
    گویم که:
    :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • یک بار سی چهل تا مقابه ریخته بودم روی دسکتاب لبتاب. رفتم اومدم دیدم نیست!
    پسرخاله جان میپرسم چیکار کردی؟ 
    سکوت کرده!
    تو سطل آشغال رو گشتم دیدم نبود!
    دوباره بهش میگم بگو ببینم چیکار کردی چرا اینا بود الا نیست؟
    میگه یعنی میگی شیفت و دیلیت کردم؟ من که بلد نیستم!!!

    گویم که:
    بیچاره با زبان بی زبانی گفته که گند زده :)))
    تقصیر شماس که گذاتینش جلو دست بچه بله:|
  • آبان دخت ...
  • آره والا :|
    منم همینجوری به ملت قوت قلب میدم ^__^
    گویم که:
    قوت قلبت تو حلق عرش میدوس:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • میگم هرچی بیشتر کمتر بیشتر بهش فکر نکنی
    بیشتر دردش کمتر میشه!
    باز هم خود دانید.
    گویم که:
    نه دیگه همون موقع فاتحه خوندم براش :|
    چقدر حیف خب :(
    گویم که:
    یعنی چقدر؟:|
    یه نرمافزار هست که برمیگردونه
    ولی اسمشو نمیدونم!! :)
    گویم که:
    خسته نباشی گندم :|
    پس بای بای :|
    دیگه بلخره گاهی حقیقت تلخه اما باید پذیرفت اسرا جان :|
    گویم که:
    من پذیرفتنم ضعیفه:|
    با یک عدد نرم افزار ریکاری ایمیجس شاید بتوان برگرداند

    چون اخیرن حذف شده میتوان بازیابی کرد .
    گویم که:
    بازیابی نشد:(
  • چنگیز سیبیل
  • عکس من بود ؟
    همونی که توش سیبیلم سشوار میکشیدی ؟😁😁

    گویم که:
    همونی بود که رویا به سبیلات کود میداد :|
  • محسن رحمانی
  • شما نابودگری نابودگر:دی خخخخخ
    گویم که:
    1234 کدومش؟:|
  • وال کوهان دار
  • نرم افزاری بازیابی هست شاید یه نفر که متخصصه بتونه برگردونه
    گویم که:
    اون یه نفر متخصصو ندارم :|
  • مهراد فروتن
  • فکر کنم نرم افزار هایی باشه ها 
    ناامید نشین 
    :))
    گویم که:
    دیگه نا امید شدم رفته :)))
    مگه سطل زباله سیستم برات درس عبرت بشه، وگرنه از جامعه که عبرت نمیگیری..:|
    گویم که:
    حالا فکر میکنم شما برو لاکای فینگیلتو بزن :|
  • زینـب خــآنم
  • ولی بازم میشه ؛ ینی ی نرم افزارای ریکاوری خیلی قوی ای هس ک میشه
    بشرط اینک بعدش توی اون فایل چیز دیگ ای نـریخته باشی
    ولی خب ممکنه دیگ مثلا اون عکس با اون کیفیت اولیه اش نـشه ( رزولوشن ُ سایز کوچیک تر )
    گویم که:
    باشه فعلا تو کامنت دونیتو باز بزار حالا:|
    اگه چیز جدیدی رو هاردتون نریزید مخصوصا اون درایوی که عکس اونجا بوده با نرم افزارهای ریکاوری برمیگرده.معمولا عکس رو خوب برمیگردونن
    گویم که:
    دیگه پرید:|
    شما نمی خوایین معذرت بخوایین؟:)))))
  • یا فاطمة الزهراء
  • من بلد نیستم 
    اما از این گندا زیاد زدم بابام برمیگردونه همیشه :)) 
    حتی وقتی شیفت و دیلیت میکنی میشه برگردوند به شرطی که روی هاردت اطلاعات جدید نریزی اگه ریختی فاتحه :)) 
    گویم که:
    تو کارایی رو که گند نمیزنی برامون بشمار:|
    عید شمام مبارک :|
    گویم که:
    باشد مبارک حسود نیستیم که:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • موردی که گند نزنم همی یافت می نشود
    گویم که:
    انتظارش میرفت تو ریلکس به زندگی ادامه بده:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">