دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه روز اومدیم با عجله کارامونو راست و ریست کنیم که یک دفعه مادر جان گفتن سماور رو روشن کن چایی بخوریم منم گفتم کار دارم خودتون روشن کنین که صد تا دلیل آوردن برای این که من دارم طفره میرم :|... و بنده هم همچین دختر خوبیم که اطاعت امر کرده و رفته سماور را روشن کنم که دیدم آب نداره بعد یه نگاه به پارچ کنارش انداختم دیدم پره آبه گفتم که اسراف نشه چون کمبود آب داریم تو مملکت همون آب رو ریختم تو سماور و آمده و مشغول کار خود شدم :|... تا این که چایی را آوردند تا نوش جان کنند که یک دفعه داد همه در اومد و من احضار شدم که این چیه بنده یه قلپ خوردم دیدم نه مقدار نمکش از مقدار نمک دریاچه ارومیه زیاده:|... وقتی که مادر محترم از بنده جویای آب سماور شد با سر بلندی هر چه تمام گفتم آب پارچ بود که مادر محترم فرموند آب  جز یک آب نمک غلیظ چیزی نبود :|... و همچنان مورد عنایت و مهربانی از سوی چشمان نازنین خانواده قرار گرفتم که تا در پشتی افق را هم میدیدم :|


+ پارچ آب رو پر از آب نمک میکنین بگین خب :|

  • asra ツ..

نظرات  (۳۱)

  • چنگیز سیبیل
  • اول:)
    گویم که:
    اول نگو که دلم کبابه:(
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


    میگم شما نابودگرید :دی

    شما نباید بپرسید حالا اومدیم آب نمک که هیچ واکتیس بود :ا
    گویم که:
    پرسش تو مرام ما نیس:|
    :)
    اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده بدان .....
    ربط نداشت ولی گویای احوالات شماست
    گویم که:
    این یعنی حال نداشتم پستت رو بخونم ... زهی خیال باطل
    :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • یک قایق سهراب دارم در حد نو، مال یک خانم معلم بوده هر وقت جلو دانش آموزاش ضایع می شده باهاش می رفته تو افق.
    قیمت پایه بیست میلیونه. ولی مشتری زیاد داشته امروز. اگه بیشتر میدین تا جورش کنم براتون!
    :دی
    گویم که:
    والا تو بنگاهی سر کوچه ما یه قایقی هس مال خانوم دکتره باهاش میرفته مطب میومده ... فک کنم این برای رفتن به افق بهتر باشه :)))
    حالا شما به سهراب بگو یه خوبشو داش برام جمع و جور کنه پلیز:دی

  • یا فاطمة الزهراء
  • تنت خورده به تن من ها :))))))) 
    گویم که:
    من دست به تو نزدم شر نگو :|
  • محسن رحمانی
  • میگم آخه چرا میگید ماشینا بزنن به این بنده خدا  :/
    گویم که:
    ماشینا؟
    بنده خدا
    نو آندرستن:|
    :))))))))
    وای طفلیا چی خوردن :))))
    گویم که:
    چایی نمک که برا سلامتی خوبه :|
  • جوجو کوچولو
  • خوبه اسید نبوده :|
    گویم که:
    :|
    اسید؟ تو پارچ؟
    خدایا اینا کین بعدا میگن داعش بده :|
    آره اتفاقا میکروبای بدن و میشوره میبره :دی
    گویم که:
    بیا برا میکروب های بدنت گذاشتم کناریه لیوان:|
    من میکروب نداره بدنم -___-
    خودت میکروبی,انگل جامعه -_-
    چای نمک خوردن :)))
    گویم که:
    تو خود منشا میکروبی باید ضد عفونیت کنم :|
    تو هم تنبل جامعه مثل تنبل درختی :)))
    نه پ چایی شیرین :|
    تنبل خپلو :)))))
    ماه رمضون کل ایران لاغر شدن :| من خپلو تر :|
    چایی شور :دی
    گویم که:
    تنبل خپلو درختی:|
    درختی چرا؟ :|
    زمینی خوشمزش :|
    خپلو زمینی :|
    گویم که:
    :))))
    ببین سرچ کن تنبل درختی متوجه منظورم میشی :)))))))))))))))))))))))))))
    با من صوحبت نکن :|
    منم باهات صوحبت نمیکنم :|
    گویم که:
    :))))))
    تازه دو هزاریت افتاد تنبل درختی چیه؟:)))))
  • آبان دخت ...
  • خخخ
    با پلاس موافقم :))))
    گویم که:
    چی شده؟:|
    رویا تو رو میگه ها پلاس بخ بخ درختی:))))))))))))))
    ما با اونا نسبتی نداریم :|
    گویم که:
    ولی میشناستت درختی:))))
    سلام :)
    اومدم بگم رویا مگه تو دیگه از الان کنکوری نیستی؟ :|
    پاشو برو سر درست عه :|
    گویم که:
    سلام
    شما کدوم زهرایی؟؟؟
    این کلا بچه پلاسیه:/
    یاد زهرایی که قبلا میشناختم انداختی:(
  • خانم انار
  • :D
    گویم که:
    نخند:|
    سلام زهراااااااا :دی
    خوبی؟ :دی
    اسرا نشناختت :دی
    زهرا از بعد ماه رمضون شروع میکنم -___-
    قول -__-
    گویم که:
    چی شده؟
    زهرا بادمجون خودمونه؟
    اون خودکارو بده من چشاشو در بیارم بی معرفت:(

  • یا فاطمة الزهراء
  • :)) ببین تنت به کی خورده که مثل من بوده
    گویم که:
    :))))
    نه فک نکنم بدتر از تو باشه تو دنیا:))
    بی معرفت نیس که زهرا :)
    کنکور داره ها -__-
    من تو دعوای شما دخالت نمیکنم :|
    همیشه در حال کشتن هم دیگه این :|
    گویم که:
    تو هم کنکور داری خیر سرمون اطراق کردی اینجا:|
  • زینـب خــآنم
  • : )))
    آدم بعضی وقتا گند بزنه خوبه ، باعث میشه بقیه بهش کار نــگن  : دی
    گویم که:
    والا میگن :|
  • بای پولار
  • دیگه وقتی کسی رو به زور وادار به یک کار کنی همین می شه دیگه!
    گویم که:
    هعی هعی:(
  • چنگیز سیبیل
  • اینا که گند نیست همش خاطره است :))
    +گفته بود واسه عید میاد :)
    گویم که:
    کجاش خاطره اس الانم بهم میخندن:(((

    + هوم نمیدونم فک کنم اینو نگه داشتن واس دکور:)))
    اسرا خرابکار :))
    من دقیقا وقتی همه چی خوبه گند می زنم.چه اخلاقیه آخه ما داریم!!!
    گویم که:
    نگرو بانو خرابکاری برا یه لحظمه :))
    همه چی آرومه ولی ما.... :)))

    عنوان مطلب واسه منم صدق میکنه اتفاقا :|
    به حرفای این آقاگل هم گوش نده.. صبحم میخواست قایقه رو به من بندازتش :|
    بنظر من به عنوان تنبیه باید همشو تو حلقت میریختن :|
    گویم که:
    میگم بیا بندازیمش تو گونی بفروشیمش به سهراب هوم؟ نظرت؟:|
    نظرم مساعده.. حله :|
    گویم که:
    بس فردا جلو در باش گونی به دست:|
    حالا دوتایی از پس این کار برمیایم؟!  :| 
    میگم بیا آدم اجیر کنیم :| 
    گویم که:
    نه کاری نداره که من صداش میکنم تو بندازش تو گوبی:|
    بیام کمک؟ -___-
    گونی زاپاسم میارم -_-
    گویم که:
    برو درساتو بخون:|
    آبان دخت با منی؟ :|
    خودت پلاسی اصنشم :|
    من کجا پلاسم؟ :|
    حس شیشمم میگه اسرا کی پست میذاره :|

    گویم که:
    ببین آبان دخت منظورش از حس شیشه ای همون پلاس بودنشه :|
    باز خوبه نمیاد این کامنتا رو بخونه.. نقشه مون لو نمیره :|
    گویم که:
    شاید میخونه و داره نقشه میکشه کسی چه میدونه:|
    من واقعا بابت این اتفاق از سنگ پاتون عذر میخوام:)))
    گویم که:
    ای بابا سنگ پامون دیگه روش نمیشه بیاد :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">