دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

روزی میرسه که نسبت به همه چی بی تفاوت میشی و هر چی گفته بشه یه شونه بالا میندازی به کاناپه جلوی تلوزیون تکیه میدی وانمود میکنی که داری فیلم میبینی  و فقط کافیه که یکی پیدا بشه و به شوخی بهت حرفی ،کلمه ای و یا حتی شاید یک واژه ای بگه و تو اشک از چشمات سرازیر بشه ... نه به خاطر حرفش نه به خاطر کلماتش نه به خاطر تنها واژه ای که گفته ... فقط به خاطر این که دلت از تمام دنیاو آدماش گرفته دلت از خودت گرفته ... دلت از چیزایی که قرار بود بشه و نشده  دلت بخواد گریه کنی ... و اما تو این گریه چقدر خوبه که یکی رو داشته باشی و بیاد بشینه پیشت بگه باز چی شده!؟ ... گریه نکن وقتی گریه میکنی دلم حوری میرزیه وقتی گریه میکنی نمیدونم چیکار کنم دستو پامو گم میکنم ... برای این که گریت بند بیاد  میگه بیا آشتی کنیم و تو خنده و گریه رو با هم قاطی میکنی و چقدر خوش به حال آدم میشه وقتی میدونه که هر وقت گریه کنی باید یه چی دستتت باشه تا ریز ریزش کنی و همه عصبانیتت یعنی همین خوردن کردن یه تیکه کاغذ یا کاغذ دستمالی و چقدر حال آدم خوب میشه وقتی میگه گریه نکن وقتی گریه میکنی همه چیز دنیا خراب میشه ، یک جورایی هوار میشه روی سرم ،  جنگ جهانی سوم میشه بدون هیچ کشته و خون و خون ریزی وتو  میخندی وقتی میگه تو بخند تا تنها کشته این جنگ من باشم و تو باز خنده و گریه ات رو قاطی میکنی و چقدر حالت بهتر میشه وقتی میگه جان من ،جان خودت ،جان خدا بخند :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

  • چنگیز سیبیل
  • اول :)
    گویم که:
    دوم
  • چنگیز سیبیل
  • اول :)
    گویم که:
    سوم
  • چنگیز سیبیل
  • جون من بذارین من اول شم 
    گفته باشم اگه نشم عقده ایی میشم به سیبلام فشار میاد رشدشون کم میشه ها 😁😁

    گویم که:
    :)))
    ببین اون دفعه آبو به من گفت عمرا بزارم اول بشی یعنی یه کاری میکنم که وقتی بیاد تصمیم بگیره باز بره سربازی:|
    بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده
    گویم که:
    باشه:|
  • چنگیز سیبیل
  • هوررااا :)
    اول که تنهایی شدم 
    دوم دوتایی شدیم 
    سوم تنهایی شدی 
    یک تا سه واس خودمونه 😊
    راسی از همین تریبون یه سلامی هم به جیگر خود کنیم سلام جیگر😊

    گویم که:
    سومم بزار خپلو باشه:|
    جیگر داره درس میخونه مثلا :))
  • ناشناس ناشناسیان
  • چی شده کشتی هات غرق شده :l
    گویم که:
    نه نجات دادم :|
  • ناشناس ناشناسیان
  • حالا چه کاریه که یه چیزی دستت باشه ریز ریز کنی :/
    گویم که:
    شاید فک میکنم کله یه نفره که دارم میکنم:|
    ببین فرزندم ؛ میخوای گریه بکنی بکن ولی خونه رو کثیف نکن :|
    چرا دستمال کاغذیارو ریز ریز میکنی میریزی ..هان :|
    گویم که:
    معلومه عمو پورنگ زیاد دیدیها
    هر کاری میخوای بکنی بکن ولی... خونه رو کثیف نکن :)))
    :|
    عنوانت منو برد به ماه و ماهی :دی

    گویم که:
    از ماه و ماهی کش رفتمش :|
    همیشه فکر میکردم وقتی یه دختر پست خصوصی بذاره،در گوشی با یکی حرف بزنه یا دفترچه خاطراتشو از دیگران قایم کنه باید راز بزرگ و دردناکی داشته باشه
    لبخند بزن:)
    ما بدون لبخند میمیریم
    گویم که:
    لبخندا این روزها طعم تلخی دارن :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • به قول فاضلمون:

    هنوز غصه خود را به خنده پنهان کن
    بخند! گرچه تو با خنده هم غم‌انگیزی...

    :|
    گویم که:
    عجب:|
  • بای پولار
  • تمام اینایی که گفتی شرح واژه‌ی دلتنگی می‌تونه باشه که چقدر آزار دهنده است...
    گویم که:
    اوهوم:(
    جیگر داش درس میخوند واقعنی :|

    +ما که از این آدما نداریم :| خدا شانس بده :|
    من عر میزنم اصن کسی متوجه نمیشه :| از گلوت پایین نره :|
    گویم که:
    چنگیز جیگرت میگه داشتم درس میخوندم:|

    + خو کی به تو گفته عر بزنی ... من عر نمیزنم  و از گلومم رف پایین مثل هلو برو تو گلو :|
    برو کلتو بکوب به دبوار:|
    :)
    زندگی با همین غم و شادی هاش هست که زندگیه دوست جان.امیدوارم همیشه اون یکی کنارت باشه :)
    گویم که:
    میسی مهر بانو^_^
  • جوجو کوچولو
  • :)
    گویم که:
    :|
    وقتی همچین حسی داشته باشم بچه ها میتونن حالمو خوب کن
    گویم که:
    سنگ پا نه؟:|
  • زینـب خــآنم
  • چه حس قشنگی : )
    از نوع همجنس هم میتونه باشه این شخص
    داشتم ... !
    گویم که:
    تو به جنسش کار نداشته باش حسشو دریاب : دی
    :|
    :***
    گویم که:
    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">