دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بعضی ها مثل یک اتفاق عجیب

حال آدم را خوب می کنند

مثل هوای تازه اند

آدم دلش می خواهد

در رویاهایش دستشان را بگیرد

و بگوید تو که باشی

مگر آرزوی دیگری می ماند


+امیر وجود
  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

:)
به ولله که آرزوی دیگری نمیماند
چه قدر قشنگه
گویم که:
دست نزن :|
ممنونم شرمنده میکنیا ^_^
گویم که:
دخترم:|
نه نمیدونم کجان :دی
چند هفته پیش دست آبجی کوچولو دیدمشون فقط :/
خب خوبه اگه همینقد بخونه :)
گویم که:
آبجی کوچلو بگو پیدا کنه :|
وگرنه......
اره براش شگولات بخر تشویق شه:|
انقدم زود غیب نشو :|
گویم که:
غیبت صغرا و کبرام قاطی شده :|
عکس زیباییست :)
گویم که:
:)
عکس خیلی خوشگله :)))
گویم که:
نخند:|
  • بای پولار
  • درست مثل این عکست که این دختر خانوم با اون موهای بافته چقدر خوب لباساش و حتی اون دستبندش رو با این رزهای رونده ست کرده!
    این عکس چقدر حال خوب کن بود  :)
    گویم که:
    به عکس وب ما دس نزنین عه:|
    خیلی هم قشنگ .لایک .
    گویم که:
    :)
    شکوفه انار به روز نمیشود ؟ چرا؟
    گویم که:
    نه:|
    یعنی کیو میگه :|
    گویم که:
    به توچه:|
    مگه نمیدونستی من وکیل وسیع همم :|
    پس به من ربط داره :|
    گویم که:
    ایا بنده از طرف شما وکیلم دوشیزه بق بقو:)))
    چه لاک زرشکییم زده :)))
    گویم که:
    اوهوم^_^
  • جوجو کوچولو
  • من من 
    یکی مث من :)
    گویم که:
    لابد دیگه:/
    عکس ادم دلش نمیاد چشم ازش برداره:))
    گویم که:
    چشاتو از رو عکس من بردار~_~
    یکی :|
    تو :|
    آرزو 😒
    روعیا ^__^
    اییییش کی حسوده 😒
    گویم که:
    از بین اینا رویا حسوده:/
    D: آی عم حسود :))))
    گویم که:
    یو آر خیلی حسود:|
    با شعر نمیتونم زیاد ارتباط برقرار کنم:|
    گویم که:
    شاید شعر بتونه:|
  • ایمان ایکس
  • دوست صمیمی یا به تعبیری رفیق فاب خیلی خوبه |:
    خدا زیاد نصیبم کنه!
    گویم که:
    ایشالله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">