دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه زمانی تو بلاگفا بودیم با دوستایی زمان بلاگفایی که بودن ... کامنت میزاشتن ... بعضیا بی دلیل قهر میکردن ... اما بعد خونه به دوش شدن موندیم چند نفر که یکی یکی همو پیدا کردیم اونم چند نفرکه انگشت شماره ...بخوام بگم
 میشه آبو (هر چند آبوئه اما من شدم آبوش )...
میشه پلاک هفت (که من عمو میگم بهش )...
فاطمه که من (مهربانو و فاطمه بانو) صداش میکنم...
میشه زهرا (که قبلا وب داشت هر روز خدا خودکار تو چش و چال هم میکردیم ) ...
میشه گندمی (که از پی سمنو دوستیمون محکم شد)...
میشه پسر خط خطی ( یه چی بین مایه های مبهم بودن و لبخند معروفش)...
میشه چنگیز سبیل (به قول رویا همون هانی... تو لج بودن هم که کمتر از من نداره)...
و همین رویا که من رویای من صداش میکنم و شدیم خواهرن دورا دور :)
همه ماها یه زمانی تو بلاگفا کل کل میکردیم و قهر میکردیم و دعوا میکردیم و به پست های هم متلک مینداختم با همه اینا هوای همو هم داشتیم :)
اما این روزا همه اینا دیگه کم مینویسن شاید خسته ان ... شاید سرشون اینقدر شلوغه اما دلشون پیش وبشونه که بیان حداقل یه کلمه بنویسن و بگن آخیش راحت شدم :)...اما با وجود این ... با وجود کم بودن ... کم سر زدن ... حال همو میپرسن وقتی میای وب میبینی یکیشون نوشته چه خبر نیستی؟ ... کلی خوشحال میشی ...شاید به قول فاطمه بانو شدیم یه خانواده :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

حالا معلوم نبود زنده ای مرده ای بعد مدت ها پیای اونم با پست رمز دار :/
انصافا گیر نمی دادی راحت بودم :دی
گویم که:
من زندم نباشم هم روحم میاد سراغت بچه تبریز( هر چند سایم 230 سال ایشالله بالا سرت باشه ) : دی
اصلا تو رو میبینم ها گیر دادنم گل میکنه :)))
در مورد پست رمز دارم گفتم با ابوهت فراوان بیام نگورخین :دی

من داشتن هرگونه فامیلیت با تو رو شدیدا تکذیب میکنم :|
همینم مونده :|
والا بوخودا :|
+تایید کامنت ۱ سال بعد :|
گویم که:
تا چشت در آد قلمبه شه الان تایید میکنم :|
خیلیم دلت بخواد با اون دماغ گندت که من بشم آبجیت :|
غر غرو :|
برو سر درسو مشقت عه :|
حالا فعلا که دماغ تو گنده اس نه من :|
فعلا که تو بداخلاقی :|
من رفتم اونا نمیان :|
سر من غر نزنا :|
گویم که:
میبینم دماغت تو صفحه وب منه:|
نکه تو خوش اخلاقی :|
کجا رفتی؟ کیا نمیان؟

  • آقاگل ‌‌‌‌
  • بعد روزها علیک سلام!

    گویم که:
    و رحمه الله و برکاتو:|
    من رفتم سراغ درس ولی درس نیومد پیشم :|
    بداخلاقیه تو به منم سرایت کرده بخ بخ :|
    کو؟دماغم به این عروسکی :| حسود :|
    گویم که:
    خیلی عروسکیه :|
    شبیه دماغ پینکویوعه:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    چاخان بخ بخ :|
    نه مث دماخ تو باشه گوجه ایی :|
    گویم که:
    نه دماغ من خوبه دوماغ تو بادمجانیه به من چه:|
    نیگا تو کامنت بالا گفتی عروسکیه -_-
    رو حرفت بمون -_-
    آی عم عروسک -_-
    گویم که:
    یو آر عروس دریایی:|
    قوربونت -_-
    بالاخره عروسم -_-

    گویم که:
    خیلی....
    نه بابا این حرفا چیه :دی
  • چنگیز سیبیل
  • سلام :)))
    سیبیل هستم جانم
    چنگیز  سیبیل
    شانس اوردی ابو نبود وگرنه دونمره غلط املایی ازت میگرفت😁😁😁
    اصنم لج نیسم خیلیم اقام این شایعه ها رو درس میکنی عشقم دوسم نداشته باشه :/
    گویم که:
    سلام
    اومد نری چغلی کنی ها:|
  • چنگیز سیبیل
  • از اونجا که رویا جیگر منه 
    اگه جیگر من نسبت فامیلی تکذیب میکنه 
    یعنی من تکذیب میکنم :/
    خودتو به ما نچسبون راه های دیگه ایی برای مشهور شدن هست😁😁😁
    گویم که:
    :|
  • چنگیز سیبیل
  • از اونجا که رویا جیگر منه 
    اگه جیگر من نسبت فامیلی تکذیب میکنه 
    یعنی من تکذیب میکنم :/
    خودتو به ما نچسبون راه های دیگه ایی برای مشهور شدن هست😁😁😁
    گویم که:
    یه حرفو تو چند بار میزنی؟:)))
    هر چند بار که لازم باشه :))
    گویم که:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">