دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

استاد: شما چرا اون روز  ،تو بحثِ گروه شرکت نکردین؟

من: آنلاین نبودم :|

همه کلاس : تو که آنلاین بودی

من : به شما ها چه یعنی این همه فضول و من بی خبر؟:|

استاد : راس میگن آنلاین بودی که :|

من: اونی که آنلاین بود من نبودم که:|

استاد : بس کی بود؟

من :روحم بود داش نظاره میکرد:|

استاد : خب میپردازیم به ادامه درس:|


+ یعنی آمار آدمو قشنگ دارن :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

خب راس میگن دیگه :|
گویم که:
دوز دیرسن؟:|
:|
اسم من بد رفته :|
گویم که:
کجا رفته برم بیارم:|
نخ کش شده دیگه :|
نمیشه کاریش کرد :|
گویم که:
بس باید روفوش کنیم تا به چشم نیاد:|
فک کنم :|
بلدی؟ :|

گویم که:
نه من که خیاطی زیر صفر یخ زده، میدیم بیرون انجام میدن :|
پول داری؟ :|
گویم که:
پول که میدونی ندارم:|
لابد تخمه میشکنن دیگه منچه بدونم:|
ینی اختیار انلاین بودن یا نبودنت هم نداری :|
گویم که:
:|
دوستان سکوت و رعایت کنین :دی
گویم که:
:))))
پوکوندی اصلا :)))
راس میگه چرا اینقده حرف میزنین یکی یکی:|
والا :دی
همه تو صف :دی
از جلو نظام :دی
گویم که:
رویا میخواد نطق کنه:|
واقعا با استاد و هم کلاسیاتون همیجوری صحبت کردید؟:|
گویم که:
واقعا به این سوی وای فای قسم:|
بیا ازدحام شد کامنتم تایید نمیشه :|
گویم که:
بابا چیکار کنم آخه اسیر شدم ها:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • باید میگفتی من آنلاین نبودم گملاین بودم! :دی
    گمگ لاین به آنلاینی گویند که هیچ واکنشی نشون نمیده
    گویم که:
    خب بعدش ؟:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    :((
    با استاد و همکلاسیا گروه تلگرامی دارید :||||
    گویم که:
    یس:/
  • ایمان ایکس
  • خدا تلگرام رو براتون حفظ کنه |:
    گویم که:
    سلامت باشی:|
  • زینـب خــآنم
  • طفلک استادتون جواب نـداده  : دی  ی آدم اذیت کنی بود خووووب مینشوندت سرجات ک دیگ جواب نـدی  : دی
    گویم که:
    منم که زبونمو نزاشتم تو جیبم که:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">