دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

سوار اتوبوس شدم ردیف دوم شماره صندلی 6   از شدت خستگی و سر درد پامو انداختم رو پام و سرمو تکیه دادم به صندلی و چشامو بستم ... وقتی چشامو باز کردم  و ردیف اول رو نگاه کردم دیدم یه بچه نشسته بغل باباش و با دوتا دندون پایین دوتا دوندونان بالا ... از وقتی اتوبوس راه افتاد تا برسیم مقصد همش نگاهم میکردو یدفعه میزد زیر خنده ... از خستگی و تکون دادن اتوبوس به خواب میرفت ... اما مثل این که یادش میفتاد من هنوز براش نخندیدم و باز شروع میکرد خندیدن و دندون های کوچیکشو نشون دادن و یدفعه برا خودش دست میزدو بغل باباش ورجه ورجه میکرد و اتوبوس پر شده بود از صداش ... وقتایی که میدید من اصلا نمیخندم فقط با سر تکیه داده شده به صندلی دارم نگاش میکنم اخم میکردو ابرهاشو تو هم میکشید و این حالت صورتش به دقیقه نرسیده  یک دفعه باز میخندید و دستش رو میزد به سینه اش و خنده اش بیشتر میشد ... اما این بچه نمیدونست که من خسته تر و ناشی تر از اونیم که بخوام باهاش همراهی کنم و با  هر خنده اش بخندم ... اما آخر سر تونست یه لبخند برای همه این خستگیام بیاره ... و تنها کاری که تونستم برای مزد همه این زحمت هاش براش انجام بدم  این بود که موقع پیاده شدن لپشو بکشم و پفکی که خریده بودم  رو بدم به دستش همین:)

+ این روز ها خندیدن از ته دل انتظار زیادیه :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

  • گمـــــــشده :)
  • پفک که برای بچه خوب نیست.
    :|
    گویم که:
    گفتم براش نون بنیر ببرم ها نگا یادم رفته بود :|


    تو آدمی ؟؟ :/
    مگه ممکنه آدم جوجه ای رو ببینه و نخنده ؟ :|
    گویم که:
    نه فرشته ام :|
    فرشته ها به جوجه ها چیکار دارن اون بالا بالا  رو ابران :|
    تو برو برا مسابقه آماده شو :|
  • مهراد فروتن
  • دارو، دندون، پزشکی 
    پیشنهاد من در ترتیب انتخاب رشته 
    ان شاء الله موفق باشی 
    التماس دعا
    گویم که:
    چی؟
    انتخاب رشته؟
    ینی میگی انتظار من زیاده؟ 
    فک نکنم 
    پشتکار نی نیه از پشتکار من بیشتر بوده :))
    دنیا همین که هس همین قدر بی رحم،آدماشم همینن 
    اونا عوض نمیشن،تویی که باید خودتو عوض کنی ۰_۰
    وگرنه هر چی زمان بگذره تو بیشتر ضربه میخوری -_-
    از رو منبر بیام پایین -_-
    گویم که:
    گم شو بیا پایین تا با دمپایی سیاهو کبودت نکردم:|
    انقده این بالا هوا خوبه :دی
    توام بیا بالا :دی
    گویم که:
    من از جو خارج شدم:/
    چقدر غُدّی !!!
    گویم که:
    غدی از خودتونه:/
    بعضی وقتا دلت نمیخوادبه خنده دار ترین اتفاق دنیام بخندی:/

    خودم بودم میدونستم چیکار کنم که اون موقع موهااتم بکشی:|

    گویم که:
    منم نوکتو میچیدم:|
    اون همه خندید برات، مزدشو پفک دادی؟!! که بخوره، معده ش بچسبه بعد بمیره؟!!! :/
    گویم که:
    :|
    نکه اصلا نمیخورن :|
    :)
    گویم که:
    :|
    :)
    گویم که:
    :(
  • در مسیر شدن
  • :/
    خسته ای که خسته ای
    اون فسقلیِ گوگولی باید تاوان خستگیِ تو رو بده؟



    گویم که:
    :)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">