دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه دلیل قانع کننده میخوام اونم این که بدونم چرا خیلیا از خودکشی میترسن ؟


+البته  دیدگاه  معنویشو فاکتور میگیرم

  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

چون جون دوستن :|
گویم که:
دلیل قانع کننده تر
نمیدونم واسه خودم بحث ترس نیس شاید چون به نظرم کار عاقلانه ایی نیس -_-
سوال سخ سخ نپرس از منا :|

گویم که:
چرا کار عاقلانه ای نیس؟
میگن زندگی کوتاهه بس چرا ما کوتاهش کنیم اما بعضی وقتا تحمل کوتاه ترین زمان ها هم سخته بس ترس نمی تونه معنا داشته باشه :)
عاقلانه نیس چون سختی تو این دنیا بهت میده که بدونه چن مرده حلاجی،آره ی وختایی گذر زمان سخت میشه ولی دلیل نمیشه آدم خودش نفس خودشو قط کنه... البته شایدم فک کنی من نفسم از جای گرم بلند میشه،فک کن بمنچه :| 
گویم که:
نفست از بخاری بلند میشه:|
منو ببرن یه هفته جهنم یه هفتم بهشت اونجا امتحان کنن ببین چند مرده حلاجم دیگه چه کاریه خب:|
ی وختاییم هس که رسیدی ی جایی که دوست داری نباشی،ولی نمیشه اون قدر خودخواه بود که فقط به خودت فکر کنی 
چن وخت پیش ی خانمی همین جا خودکشی کرده بود ی دختر سه ساله داشته،اون چی میشه پس؟
حالا توعه بخ بخ بگیر خودکشی کن نی نی تم بنداز گردن من :|
من اعصاب بچه ندارما :|
گویم که:
رویا بچه کجا بود ؟چرا توهم زدی ؟
اون زنه خودکشی  کرده بچه داره... من هنوز خودکشی نکردم که:/
خیلی پررویی:/
ها تو بچه نداری؟ :| راس میگی نداری :|
آبجی که داری 😒
پس بشین سر جات تا من پا نشدم :|
گویم که:
تازت ییادت اومد بچه ندارم?:/
منظورت کدوم ابجیمه:/
  • شِـــ‌یدا ..
  • چون طبیعت بشر جوریه که به حیات کشش داره. مثه کششی که بین زن و مرد وجود داره.
    حالا اگه سوال واست پیش میاد که پس چرا بعضیا به این ذات تعدی میکنن و میتونن پشت سر بذارنش٬ جوابش میشه یه کلمه؛ هیجان

    یه عصبانیت شدید یا یه ناامیدی چندباره که فرد رو آزار داده منجر میشه به این‌کار. دلیل اینکه اسمش رو میذاریم هیجان به این خاطره که خیلی زود تغییر میکنه و پایداری فکر رو نداره.
    گویم که:
    عجب:|
    متولد 84 که این طور:|
    اسرا خودکشی رو ول کن من چرا آدرس وبتو گم کرده بودم؟ هان؟:((
    گویم که:
    ببین بیست و دو تک خور بودی نامردم شدی از خدا بترس که اسرا رو گم کرده بودی:|
    تو لیست دنبال کننده هام دنبالت گشتم دیدم نیستی گفتم باز حتما حذف کردی چند تا فحش آب نباتی بهت دادم :d
    البته چون هضمت میدونم خوبه برا همین ها :|

  • زینـب خــآنم
  • انسان حب ذات داره ، و این ذاتیشه ، ی غریضه خیلی قوی مانع از این میشه ک ب خودش آسیب برسونه
    شده حتی غیرارادی مانع از ضرر رسوندن ب خودش میشه
    گویم که:
    حالا اینارو ول کن خودت خوبی؟:|
    ببین یعنی با جوابت الان نیشم تا بناگوش بازه از خنده
    فحشا که نوش جون خودت این یک
    بعدم چشمم نزنی مشکل هضمم بهم بخوره؟:دی
    گویم که:
    ببین من مشکل هضم دارم تو هضمت خوبه بس یه کاری بکن این فحشای آب نباتی رو که رو دستمون نمونه :|
    والا من که این طور دارم میبنم تو یه سفره 10 نفره رو هم بخوری باز میگی خدایا شکرت اگه بازم بود خوب بود :|
    این روزا چیزی نخوری اگه خوردی بگو :(
  • شِـــ‌یدا ..
  • فقط اگه ایشالا خدای‌ناکرده خودت خواستی مرتکب بشی٬ بگو من خودم چندتا مِتد هیجان ‌انگیز واست معرفی کنم
    رفاقت به درد همین جاها میخوره اصن
    گویم که:
    :|
    تو برو فعلا عکس وبتو پیدا کن :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">