دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

کسی پیدا میشه که یه تغییراتی بده تو وب؟
این وب نه یک وب دیگه اگه بود خبر بده
  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

کی میتونه ؟ دستشو ببره بالا -__-
گویم که:
دخترم مامی قهره باهات:|
چه تغییراتی؟؟
گویم که:
هدرو گوشه موشه ها دیگه :|
دوستان کسی پیدا میشه؟ 😛
لطفا اطلاع رسانی کنین تا من فحش و کتک نخوردم 😑
گویم که:
یعنی این وب بدبخت فلک زده از دست تو آرامش نداره یعنی نه؟:|
سلاااااام

خوشحال میشم سر بزنید بهم
گویم که:
سلام

نع:|
تازه ی وب دیگه داره من خبر ندارم 😒
باعشه باعشه 😮
این بود زحمات شب بیداری های من؟ 😓
هعی هعی 😑
گویم که:
وب دیگه؟
من؟
والا تو تایم خوابیدن و بیدار شدن منم داری وب که جای خودشو داره:|
شب بیداری های تو؟ برای من؟ مطمئنی که منظورت همون بی خوابی هات نیس؟:|
خودت نوشتی این وب نه ی وب دیگه :|
اصن خوب میکنم تایمشو دارم :| فوضول 😒
نه همون شب بیداری ها 😒 یادت نیس دیگه 😑
تو میخوابیدی من مواظب بودم تو خواب نمیری 😑
گویم که:
اصلا خوب کاری کردم که نوشتم اینقده بمون تو خماری فضولی که دم و بازدمت کنن:|
من؟
تو خواب بمیرم؟
خدا از دهنت بشنوه
بیا ی چی گفتم باز جو گیر شد :|
خدا نشنید خیالت تخت :|
والا :|
اسیر شدیم بخدا :|
وب داره 😭 کی اونجا مختو میخوره پس؟ 😭
گویم که:
جو گیر؟ من؟:|
خو شاید شنیده ... یعنی تو کارای خدام فضولی میکنی تو:|
به تو چه:|
  • گمـــــــشده :)
  • ایشون می تونه کمک کنه
    http://number19.blog.ir/
    گویم که:
    ممنون:)
    اگه فوضولم باشم به تو رفتم :|
    گویم که:
    نخیرم:|
    نه نمیشه:)
    گویم که:
    :|
    ی وب دیگه داره 😭
    گویم که:
    به نو چه:/
    تو اعصاب بچه منو نداری هان?:/
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • پلاک هفت و عرفان بچه های خوبی اند. روزنوشت های اقای سر به هوا هم ایضا :)
    .
    حالا آدرس وب جدیدتون رو نمیدید به ما؟

    گویم که:
    عمو هفت که سرش شلوغه روا نیس مزاحم بشم ...بقیم نمیشناسم
    به وفتش دعوت میکنم بیاین شیرینی بخورین:/
    چرا خب :"(
    گویم که:
    :/
    اصن ببینم من قهرم چرا رفتی :/ درسته ما حرف نمیزدیم ولی نباید میرفتی -___-

    گویم که:
    گفتم رفتن بهتر از ماندنه:/
    من اونموقع خودم غم از دست دادن خواهرمو تحمل میکنم :|
    حوصله وینگ وینگ بچه ندارم که :|
    گویم که:
    باشه بس خدافظ
    چه بداخلاق :|
    آدرس وبشم نداد :|
    دیدی رویا؟ :|
    گویم که:
    تا چشای رویا در آد:/
    خب بگو چرا ایهی ایهی ایهی
    گویم که:
    چوب من کو ؟:|
    حیف اینترنت ندارم وگرنه در حد هدر بلد بودم ....
    گویم که:
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">