دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من هر وقت میام اینجا سر بزنم میبینم یه نفر همیشه خدا پلاسه اینجا...بیا خودتو معرفی کن ببینم کی هستی...اینجا جای تخمه شکستن نیس که ...سر کوچتونم نیس... اینگاری خونه زندگی نداره... بیا خودتو معرفی کن:/

  • asra ツ..

نظرات  (۳۵)

بیا کاریت نداریم :دی
گویم که:
این رویا اصلا کاریت نداره:/
دعواست؟مشت اول 10000تومن:/
گویم که:
:/
حالا شما از کجا میدونی یکی هست شاید افراد مختلفی باشن که ازوبهای دیگه میان.:/
گویم که:
چون همیشه یه نفر انلاینه اینجا چند نفر بودن چند نفرو میزد:/
من نیستم خدایی :))))))
گویم که:
باشه حالا خدایییی:/
چه میزبان بدی! :)
حالا چی میخواد؟ 
گویم که:
من میزبانیم همین قده دیگه بیشتر از این مجاز نیس
بزا راه بیفته حرف بزنه بعد:/
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • من که نیستم. اببین از من.
    حالا چرا موقت5؟
    داستان یاروئه بهش گفتن چنتا بچه داری گفت روهم نرفته4تا؟
    گویم که:
    نوشتم موقت گف قبلا استفاده شده منم شانسی پنجو نوشتم
    شما برو سهراب منتظره قایقتونو بسازین:/
    من پشت بوته ها با چوب واستادم -_-
    دیدمش خفتش میکنم -_-
    گویم که:
    جدیدا خشن شدیا:/
    خب داعم الآنلاین من بودم :|
    سمت منو دزدیده :|
    گویم که:
    خیر سرت داری درس میخونی دنبال سمتم هس:/
  • آبان دخت ...
  • تازه یه نفر که خوبه گاها هفت هشت نفر هستن!ساعت سه صبح هم بیای اینا هستن :|

    گویم که:
    اونا دیگه کارشون از پیگیری گذشته شفای عاجل میخوان:/
    خدای من!!! اسرا!!!
    خب اون یه نفر خودتی دیگه!!!! خودتو حساب نمیکنی آیا!!!!!!!! :/
    گویم که:
    من الان خداتم؟:/
    یعنی من به توان دو رسیدم ؟
    خب فقط من باشم میشه یکی اما دو نفر باشه میشه دو اندرستن؟
    :)
    گویم که:
    :/
    :/
    گویم که:
    تویی؟
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • ؛))
    ایشالا پیدا بشه!
    گویم که:
    میخوای تو هم کمدتو یه نگا بنداز:/
    ://
    گویم که:
    تو نیستی؟
    :///
    گویم که:
    بس نیستی
    :////
    گویم که:
    ://////////////////////////////:
    خودشه اسرا خفتش کن :دی
    گویم که:
    کی خودشه?:/
    :]
    گویم که:
    ~_~
    همین یکی دیگه :دی
    نمیبینی چقد وبت کثیف شده :دی
    نشسته تخمه میشکونه،فک میکنه ما عروس دریاییم نمیفهمیم -_-
    گویم که:
    جارو بیار تمیز کنه:))))
    تو ببخشش :/
    من کجا عروس دریاییم:/
    رویا:/
    گویم که:
    رویا ؟:/
    یکی :/
    گویم که:
    یکی؟:/
    :%
    گویم که:
    :/:
    یکی جارو رو بردار :|
    آ باریکلا :دی
    گویم که:
    :))))
    رویا بیا برو سر درست :)))))
      ○_○ ●_● ◎_◎
    گویم که:
    •_•
    ~_~
    یکی در رف :|
    باید خودمون تمیز کنیم :|
    گویم که:
    من که دس نمیزنم یعنی حوصلش نیس:/
    بس دست تو رو میبوسه:/
    زورتون به من فسقلی رسید؟ -_-
    گویم که:
    الان فسقلی یعنی؟
    از شما فسقلی ترم -_-
    گویم که:
    زبونت که اینو نمیگه:/
    من دس به جاروم خوب نیستا 
    گویم که:
    رویا میگه خوب نیس چه دستوری میدی:/
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :|
    گویم که:
    :/
    شما بشینین،یکم همو حرص بدین :|
    خودم تمیز میکنم :|
    بار آخر که اینجا تخمه میشکونی :|
    گویم که:
    ://///
    خیلی پرروییی خیلی:/

    بمنچه :|
    همش به من دستور میدین :|
    گویم که:
    بیا بیا برو گم شو سر درست بیا:/
    بعدا باهات حرف میزنم من:/
    چش ادمو در میاری طلب کارم میشی:/
    خو -_-
    گویم که:
    ~_~
  • گمـــــــشده :)
  • یادش بخیر یه دوره ای دائم الانلاین وب دوستام بودم.
    ولی روزگار سختی بود.
    بزار باشه چیکارش داری بنده خدا رو

    گویم که:
    دوره ها عوض میشن با آدماش :)
    نمی تونم بزارم باشه بره سر کوچه خودشون اینجا مردم میرن میان:|
  • آبان دخت ...
  • :))))
    گویم که:
    :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • خخخخ
    خب برید تو قسمت تنظیمات نحوه آدرس دهی رو بکنید بر حسب شماره پست کل مشکل حل میشه!
    همینجوری هم وقتی میگه تکراریه میشه عنوان رو تغییر نداد به جاش تو قسمت آدرس پست یک عدد یا حرف اضافه کرد. 
    :))
    ولی جدن این چه موقتیه که تکراریه!؟ یعنی موقتاتونم دائمی نگه میدارین؟
    گویم که:
    کی حوصله داره بره این همه راهو:|
    اره کم پیش میاد من حذف کنم پستی رو وقتیم کهه بخوام حذف کنم عدم نمایش میزنم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">