دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

شب وقتی پیام دادم گفتم که من حوصله ندارم که دیر کنید و من تک تک زنگ بزنم بگم زود باشین اتوبوس داره میره و همگی گفتند که ما فردا قبل از تو ترمینالیم :|

و صبح شد و رفتم دیدم بلع همه هستن گل سر سبدشون که من باشم کم بود که اضافه شدم :|

اما در این وسط یکی از این دوستا نیومده بودن زنگ زدم که کجایی ؟! اتوبوس داره میره و تا دو ساعت دیگه اتوبوس نیس :|

این دوست محترم آنچنان التماسی که نگهش دارید رسیدم و اینا ... و بقیه دوستان این طرف در حال گاز زدن صندلی های اتوبوس بودن :|

اندکی  نشستیم و پاهامون رو انداختیم روی هم و چون اول صبح بود خواب از چشمامون داشت میبارید که یدفعه دیدیم که این دوست ما با آنچنان سرعتی داره حیاط ترمینالو میدوعه که بخوره زمین هزار تیکه میشه:|

در حالی حواسش پی دویدن و رسوندن خودش به اتوبوس بود که وقتی وارد ترمینال شد تنها افراد حاضر در ترمینال که ما باشیم روندید و همچنان در حال دویدن به سمت حیاط پشی ترمینال بود که خودشو به اتوبوس برسونه و این موقعه ترس من این بود که این دوستان من ترمینال رو با همه کارکنانش گاز بگیرن و تمو کنن و برداشتم زنگ زدم به دوست دونده مارتونم که کجا میری بیا هنو نیم ساعت مونده بیا که ما تو سالنیم :|

دوست محترم بعد اومدمن به سالن:  :|

من : نه استعدادت توی دو خوبه :D

بقیه: =))))


+نمیدونم دوی مارتون هم هر کی میره بعدش این همه نفس کم میاره یا فقط دوست من این طوری بود ؟!:|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۷)

  • زینـب خــآنم
  • اینچیزی ک شما توصیف کردی منم از خوندنش نفسم گرف  : دی
    گویم که:
    دم و بازدم کن خوب میشی:|
    :)
    گویم که:
    :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • دوی ماراتن که اصلا نمیدون خب. باید راه بری فقط بدوی اخراجت میکنن.
    ایشون استعدادش برای دوهای نیمه استقامتی خوب بوده.

    گویم که:
    تو دوی مارتون ده ما این طوریه قوانین :|
  • آبان دخت ...
  • خخخخخخخخ بیچاره پدرش در اومد که!!!!
    گویم که:
    شایدم هفت جدش :|
  • گمـــــــشده :)
  • خخخخخخخخ
    مردم از خنده.
    اصلا تصورش خنده داره
    گویم که:
    خوبه که خندیدید بانو:)
    چرا اینجا انقده شلوغه؟ o_o
    گویم که:
    به تو چه:|
    خو اگه خبریه به ما هم بگین ∆_∆
    ۱۷ نفر 😱😱😱😱
    شاید پست گذاشتی پاک کردی -_-
    گویم که:
    من که نبودم خو چطوری پست گذاشتم؟:|
  • منتظر اتفاقات خوب
  • بیچاره..
    گویم که:
    چرا؟:|
    چرا یهو ۱۷ نفر تو وبت بودن پس؟ :|
    گویم که:
    خو من چه بدونم :|
    خوبه میدونی کی میرم کی میام ها:|
  • چنگیز سیبیل
  • سام علیک 
    چه خبره ؟ :/
    گویم که:
    سام علیک
    والا رویا شر میکنه هیچی:|
  • چنگیز سیبیل
  • عاشق شدی؟!؟😱😱😱😱
    دلت هوس مهربونیشو کرده 😈😈😈
    هوس کتک نکرده ؟!! 
    بزنم خونین و مالینش کنم 😈😈

    گویم که:
    عاشق ؟
    من؟
    رویا بیا ببین این چی میگه :|
  • چنگیز سیبیل
  • کوجا رویا شر کرد پستات همه هدفدارن  :/
    ۱۷نفر حتما از دار دسته اونن دیگه 
    امروز خونشو میریزم که دیگه هوس چیزی نکنی
    بعدش پست غمگین بنویسی 
    کجاست ؟!ها
    نفس کش😈
    گویم که:
    هانیه باور کن یه بار این آمار وب نیست شد ... سرمو خورد که درستش کن من نمیدونم چند نفر اینجان
    :|
    اسیر شدم ها یعنی قشنگ:|
    پست شادم نمیاد آخه :(
    الان اینجا بود ها داش منو لگد میزد معلوم نیس کجا رفته فضول:|
  • چنگیز سیبیل
  • رویا بیا ببین چه گرفتاری شدیم 😰😰😰
    اون دفعه میگفت قدرت داره این دفعه میگه
    هوس کرده 😱😱😱
    گویم که:
    :))))
    یعنی من چی میکشم از دست جفتتون:)))
    دو دقیفه نبودما :|
    گویم که:
    فضولی یعنی ها:|
    هانیه این پست مال عشقش نیس :|
    مال داداششه من میدونم :دی
    گویم که:
    الان فضولیشو ثابت کرد :|
    هانی میبینی 😭
    خو میخواین شوعر کنین بگین دیگه :(
    من ی فکری به حال کنم خو :|
    گویم که:
    بیا برو گم شو بیا:|
    نمیخوام :|
    پست آخری معلوم نیس مال کیه که :|
    تازهههههه جا نظرم نداره :|
    که چی مثلا؟ :|
    گویم که:
    به تو چه:|
    هانیه نیگا کنش پست شاد نمیذاره :|
    من خودمو میکشم که ی لبخند از ته دلش بزنه ها :|
    ی نمیگه تشکر کنم پست شاد بذارم براش :|
    والا :|
    ساییته ام باز نشه اصن :|

    گویم که:
    با اون کتکا میخوای پست شادم بزار م برات؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • اگه تو تایید مینمویی که حله :))
    پاش بیا برو سر درست به قول اسرا :/
    گویم که:
    الان نمیره میگه زنگ تفریحمه تا ساعت 7:|
  • چنگیز سیبیل
  • ولی به هر حال اسرا اگه پست بعدی که میزاری من با صدا بلند نخندم اون وقت با رویا برات نقشه میکشیم😁
    خود دانی دیگه😁😁
    گویم که:
    ها باش بخ بخ تا
  • چنگیز سیبیل
  • تهدیدش کردم رویا غم به دلت راه نده 
    همین الاناس یه پست بزاره بترکیم از خنده :)))
    گویم که:
    همین الان کجا بود :|
    بستنیت بخور حسود:(
    برم سر درسم؟ :|
    چیع؟
    صدا نمیاد :دی
    گویم که:
    به وقتش صدام میاد اون وقت تو اینجا باش من میگم بهت :|
    با این چوب تر همچین فلکت کنم که :|
    ها من بودم
    نت نبود :دی
    گویم که:
    نتت بی عدبه :|
    بداخلاقا -_-

    گویم که:
    الان خونه هانی هستیم یا خونه ما عجبا :|
    هانی رانندگی چطور بود امروز؟ :))
    گویم که:
    اینجا خونه منه :|هانی دو کوچه بالاتره:|
    خو رفتم پیش هانی -_-
    توام بیا 
    گویم که:
    من دم در خونمونم تو برو:|
    رف هانی :(
    دیر رسیدم
    گویم که:
    آره مثل این که:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">