دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

آیا میدانید وقتی گوشیتان یک دفعه خود به خود خاموش بشه و وقتی روشن میکنین رم رو نمیخونه چه گلی باید به سرش کرد؟

الان خر گوشی من در همچین گلی گیر کرده:|

  • asra ツ..

نظرات  (۳۰)

دوباره خاموش روشن کن :)
گویم که:
کردم نشد تو کامپیوترم نمیخونه:|
بزن تو دیوار راحت شی :دی 
گویم که:
الان من دارم جدی حرف میزنم به نظرم
چند دقیقه بذار بعد دوباره روشنش کن .
اگه نشد که احتمالا سوخته .
گویم که:
باشه
شما بیا منو بخور :/
خوب میدونم :/
خواستم یکمی جو عوض شه :/
گویم که:
عوض شد:|
رم رو بیرون بیارید و تمیزش کنید بعد باز بذارید سرجاش ببینید
باز میکنه یانه .

گویم که:
امتحان شده:|
پیغام خاصی رو صفحه نمیاد ؟
گویم که:
گزینه بعدی؟:|
ببینید احتمالا گوشیتون ضربه خورده وباعث تغییر ادرس رمتون
شده باید فرمتش کنی  که همه چیز داخل رمتون میپره ولی نگران
نباشید وچزی هم روی اون نریزید بعد با یه برنامه ریکاوری فایلهای
پاک شده رو برگردونید به همین راحتی . 
گویم که:
باشه:|
احتمال داره سوخته باشه
ببر تعمیراتی تا خیالت راحت بشه
گویم که:
همون تعمیراتی بردن خودش کلی راهه:|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • ببین. یک سیستمی داره که خیلی بهداشتی نیست البته! گوشی رو خاموش کن. رم رو کمی با آب دهن خیسش کن بزاز داخل گوشی. گوشی رو روشن کن. اگه باز هم نخوند درش بیار. دوباره با آب دهن خیس کن. بزار تو رم ریدر و بزنش به کامپیوتر ببین میشناسه یا نه! اگه شناخت محتواش رو بردار و فرمتش کن. و بزارش روی گوشی. درست میشه. اگه نشناخت هم از تو رم ریدر درش بیار و بندازش بره! چون سوخته!
    گویم که:
    تازه من آب دهن زدم بعد با آستین لباسم خشک کردم بعد همین کار را به دفعات مکرر انجام داده و کاری از پیش نبردم:|
    نمیدونم واقعا :/ ولی اگه منظور از رم همون کارت حافظه‌اس ، درِش بیارید و جا بزنید ، و دوباره روشن کنید شاید کار کرد 
    گویم که:
    به دفعات مکرر انجام شده :|
    یه رمِ دیگه بزار اگه خوند رمت سوخته:))
    گویم که:
    ها رم دیگه ندارم خب:|
    من اینطوری شد بعد فهمیدم رمم داغون شده باید فرمتش کنم
    فرمت که کردم خوب شد
    راه دیگه ای هم ندااااردد
    گویم که:
    باشددددددددد:|
    اگه تو کامی هم نمیخونه صد در صد باید فرمت شه
    فرمت کن بعد بده محتویاتشو برگردونن 
    من یک بار دیگه هم اینطوری شد برای نصف اطلاعاتمو برگردوندن با برنامه
    گویم که:
    باشدددددددددددددالی:|
  • زینـب خــآنم
  • منم همین مشکل واسه گوشیم پیش اومده ، اصن ب هیچ سیستمی وصل نمیشه
    راه حلش ُ کشف کردی ب منم بگو
    فک میکنم اگ نشه کاریش کرد مجبور ب فورمت کارت اس دی ُ همچین ریست گوشی بشم  :|
    گویم که:
    نه مشکل از گوشی نیس بابا:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • طبق توضیحات شما ...

    اگر نگوییم سوخته ، از کار افتاده است.

    :)
    گویم که:
    :(((
    کامنت بند بخ بخ 😒
    گویم که:
    تا چشت در آد:|
    ولت نمیکنم تا بازشون نکنی 😒
    گویم که:
    :(((
    ولم کن :(((
    گوشی مهم نیست.بهتری دوست جان؟ :)
    من دیر رسیدم! خوب نشد گوشیت؟ 
    نوچ :|
    نبدونم -_-
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا 
    اسرا 
    اسرااااااااا
    صدامو میشنوی؟
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا برو پناه بگیر رویا تو هم مراقب خودت باش تا چند دیقه دیگه اینجا اتیش بازی میشه😊😊
  • چنگیز سیبیل
  • خوب بذاریت فیتیله این بمبا رو روشن کنم 
    ۱
    ۲
    ۳
    بومب بومب🎇🎇🎇🎊🎊🎆🎆

  • چنگیز سیبیل
  • چقدر دود اینجا رو گرفته 
    یعنی نظر دونیت باز شده ؟!؟!😊
  • چنگیز سیبیل
  • چرا منو نادیده میگیری ؟:/
    از کی تا حالا به من بی توجهی می کنی ؟
    الان من برم موعتاد شم :|
    مامان نیستیا

    حواست هست

    دلم برات تنگ شده :"(
  • چنگیز سیبیل
  • :(
    آدمیزاد ذهنش به چه جاهایی که نمیره ... ذهن درگیری داری... :-)
  • ساعت زنانه
  • سلام میخواستم بگم بزن به دیوار دوستان گفتن که :)
    هیچی بزارش اونطرف :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">