دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اول بگم که در هم نویسیه دوس نداشتی نخون والا :|

+ اول این که وقتی خودمو جاش میزارم ها میبینم اگه تو جنگ بین ایران و عراق اسیر میشد بهتر از این بلایی بود که من سرش میارم :|

+ الان دقیقا 56 تا کامنت تایید نشده با 55 تا چراغ روشن دارم که یعنی الان برم بخونم و تایید کنم یا پاشم برم دنبال زندگیم؟:|

+ آبو باور کن یعنی به جون همون وبت پیدات بشه یه همچین بلایی سرت میارم که بری دوسالم فی سبیل الله خدمت کنی :|

+ بعدشم اصلا من چرا یه روز استراحت ندارم من یازیقام آخه :(

+ غرم زیاد دارم بزنما اما وقت نمیشه همشون تلنبار شدن رو هم وقتی میگه چه خبر میگم هیچی:((

+ دلم نرفته تنگش شد :((

+آخه این آهنگ چی بود من بعد سه سال پیداش کردم تو این اوضاع هعی دنیا(Murat Göğebakan - Ayuzlum)

+ و این که فک کنم گم شدم دیگه باید کم کم فراموش بشم چون تو این دنیا گم بشی فراموشت میکنن به این سادگی:)

+ یعنی یه آدم عاقل یه خیابونو دوبار میره میاد به خاطر یه خودکار:|

+ یه کتاب فروشی توپ پیدا کردم و چند دقیقه مات کتاباش شدم و تصمیم دارم پولامو بدم چند از کتاباشو بخرم

+آخه دوتا ساعت 1400 چه خبره؟ خب خودم بهشون زمانو میگم والا :|

  • asra ツ..