دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از بچگی همیشه بدم میومد که یه صفحه از کتابم تا بشه یا یه نقطه با خودکار روش بزارن چه برسه بخوام یه صفحه شو پاره کنم یا پاره کنن... امروز کتابو که باز کردم دیدم بله صفحه آخر سر تا سر به صورت خیلی تمیز پاره شده اصلا نیست:|... گفتم بس صفحه آخر کو ؟!گفت جوهری شد با خط کش پاره اش کردم که تمیز از آب در بیاد :|

الان دارم فکر میکنم که با خط کش از وسط نصفش کنم که تمییز از آب در بیاد  یا ...:|

  • asra ツ..

نظرات  (۷)

  • خانم انار
  • با اره برقی
    گویم که:
    وسط برقا یدفعه دیدی رف ریسکش بالاس:|
    با اون نظرتم موافقم :)
  • چنگیز سیبیل
  • :)
    گویم که:
    خوبی؟
    اصلا این حساسیت تو به کنار...
    اصلا فرض کنیم طرف خبر نداشته ...
    فک نکرد متن صفحه آخر رو چجوری باید بخونی؟!!!!
    گویم که:
    صفحه اخر سفید بود:/
    ریز ریز کن برا آبگوشت لازم میشه :| نصف خیلی بزرگه :)
    گویم که:
    آبگوشت ؟مگه نونه؟:/
    منم حساسم ولی نه در حد اینکه یه نقطه نذارم رو کتابو کاغذاش... اتفاقا خودم از همون اول خط‌خطی می‌نویسم و کلا سلیقه‌ای تو کارم نیست! (البته اینی که گفتم برای کتاب‌های درسی هستش) 
    گویم که:
    حساسین و خط خطی مینویسین؟:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    راه حلی برا نصف کردنش ندارین؟:|
    :|
    پس دستش درد نکنه که پاره کرد :/
    گویم که:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">