دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

این روزا هر جا میری نوشته پاییز همان بهاریست که عاشق شده
پاییز غلط کرده بابا عه ... کشتن ما رو با این پاییز نکه خیلیم خوب باشه مثلا همین زمستون چشه آخه
اصلا زمستون همون بهاریه که دیگه عاشق نیس چه معنی میده که عاشق باشه آخه عه
  • asra ツ..

نظرات  (۷)

  • خانم انار
  • :))
    گویم که:
    چیه پاییز دوستی؟
    راستی قالب وبت الان خوب شده ها از من گفتن:|
    :/
    گویم که:
    :|
    منم حوصله ش رو ندارم مثل تووووووو
    گویم که:
    من کلا دوسش ندارم:(
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • زمستون بهاریست که شکست عشقی خورده!
    گویم که:
    زمستون اصلا عاشق نشده:|
    والا کن تیترو توی پنلم دیدم گفتم من غلط کنم کامنت بذارم انقد این عصبانیه :|| 
    :))

    گویم که:
    وا:|
    تکبیر :|
    اصن عاشق شدن پائیز حرام است :|
    گویم که:
    درساتو خوندی؟:|
    :)))))))))
    این پست رو باید با اب طلا بنویسن:دی
    گویم که:
    آب طلامون تموم شده برو بیار بنویسمش:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">