دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اومدم نتم رو تمدید کنم که هر دوبار تکمیل خرید رو زدم و هر دو بار17 هزار تومن از حساب من بخ بخ کم کرد اما نتم تمدید نشده :|

حال مانده ام چه خاکی به سر بکنم:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۷)

  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • خودت هیفده تومن هیفدددده تومن نت میخری اونوخ من بیچاله رو تحریم میکنی :-p
    گویم که:
    زیاده ؟خب حجمم رو 5 میزنم آخه:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • اره زیاده -___- خطت چیه مگه
    ایرانسل یه بسته داره سیزده تومن خیلیم خوب و کافیه ولی نبدونم چند گیگه :)))
    گویم که:
    مخابرات خریدم :|من کمم میارم با این 5 گیگ:|
    ایرانسل 1 ماهه با 3 گیگ 13 هزار تومن :|
    اطلاعات دیگه ای میخوای بگو :|
    چه فاجعه ای ، اگر تا 48 ساعت برنگشت به حساب باید از سمت بانک اقدام کنید. اگر نه پشتیبانی مرکز اینترنت
    گویم که:
    خاک تو سرشون با این امکاناتشون:|
    مثلا اینترنتی پرداخت میکنیم تو وقت صرفه جویی بشه :|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • مخابرات سرعتش کم نیس ؟ 
    برا ما های وبه ما مصرفمون خیلی بالاست :/ این اصن خوب نیست
    برا های وب که یه قسمتی داره گزارش پرداخت ازونجا اشتباها قابل جبرانه :) 
    مخابراتو نبدونم
    گویم که:
    نه کم نیس خوبهبر عکس همه که شکایت میکنن:|
    تو چی میدونی دخترم اونو بگو:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • تازشم های وب هیفده گیگ داره ۲۷۵۰۰ : )
    بیا مشترک مورد نظر های وب شو :))
    گویم که:
    17 گیگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ارزونه که :|
    سرعتش خوبه؟:|
    تا 48 ساعت دیگه برمیگرده.. حرص نخور گل من :| 
    گویم که:
    برگشت میگم بیاد به تو هم سر بزنه خو:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • سیزده مهر خریدیم الان ۲ گیگش مونده. D:
    اره خوبه سلام داره خدمتتون : ) 
    ولی هیچ سرعتی ۴G ایرانسل نمیشه
    گویم که:
    چقده کم مصرف میکنی تو دخترم:|
    فراموش نکنی :| 
    گویم که:
    نه درختی :|
    صد در صد بعدِ 24 ساعت برمیگرده اگه برنگشت برو تو قسمت پشتیبانی بهشون بگو یا زنگ بزن ..
    گویم که:
    میخوای ماشین باباتو بگیر تو برو دنبال کارای من باکشو خالی کن برگرد :))))
    خدا منو بکشه یه نفس راحت از دستت بکشم :| خَستَم کردی تو خسته :|
    تو ول کن نیستی ها ، نیستی :| خدا به دادِ خانواده ـت برسه -___-

    :))))
    گویم که:
    یعنی اون دنیا میتونی نفس راحت بکشی؟ خب اگه میتونی باشه من حرفی ندارم:))
    خسته ای بگو خسته ام :|
    خب خسته نباشی این که عصبانیت نداره:|
    یتیشب دا من بیله قشح مهربان به سن هیسلیسن من نینیم والله:)))))))))
    شاید مثلا یه مدت زمان خاصی داشت استفاده ش، تو زودتر تمومش کردی و تا اون زمان به پایان نرسه بسته جدید قابل استفاده نیست 
    :)
    گویم که:
    شاید مثلا، نه فاطمه بانو:|
    فعلا که گویا خاک رو اونا به سرت کردن، منتها داغی متوجه نبستی :)))
     دیگه از مخابرات انتظار نداشتم :| 
    گویم که:
    مخابرات و من هم  از تو انتظار نداشتیم موش بدونی تو کارمون :|
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • منم مخابرات استفاده میکنم. از طریق سایتشون که شارج کنی تا زیر 4گیگ رو میتونی با قبض تلفن پرداخت کنی بصورت پس پرداخت! بعد الان که اول ماهه که! اول ماه خودشون بصورت خودکار 2گیگ شارج میکنن برا چی شارج گرفتین؟ :/


    زنگ بزن 2020 اپراتور صحبت کن بگو شارج کردم پول کم شده ولی نتم شارج نشده بهت میگه چیکار کنی.

    گویم که:
    کی حوصله داره تو قبض تلفن پرداخت کنه :| ... گفتم اغا به شما ها چه نتم تموم میشه هی تمدید میکنین تموم شه خودم تمدید میکنم اونام دیگه تموم شه تمدید نمیکنن:|
    حالا باشه زنگ میزنم میگم شارج رو : دی
    شارج:))))))))))))))
    زنگ نزدی پشتیبان؟؟
    گویم که:
    میخوای آمار اینم بدم بهت یعنی؟ اسیر شدما:|
  • خانم لبخند
  • اووووووو از 17 گیگ سیزده مهر تا الان فقط 2 گیگ مونده؟؟!!
    ماشاء الله! :/

    با شملیا بودم :|
    گویم که:
    بفرما تو دم در بده:|

  • خانم لبخند
  • قربانت همینجا راحتم :|
    گویم که:
    تعارف میکنی؟:/
  • مهراد فروتن
  • ای داد! 
    اگر تمدید نشده احتمالا تا 72 ساعت بعد پول بر می گرده 
    گویم که:
    ای دادو بیداد:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">