دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه وقتی نذری داشتیم یه کاسه میزاشتن وسط سینی و میدادن دستم و میگفتن ببر اون ور خیابون بده به پیرزنه گناه داره حوس میکنه ... منم سینی رو میگرفتم دستمو از خیابون رد میشدم و میرفتم دم خونه پیر زنه که پسراش سوپری داشتن دم خونه پیر زنه و همیشه خدا مینشت دم در که نکنه یکی از پسراش کار داشته باشه و این نتونه با کمر خمیده بیاد و کاراشون رو رو به راه کنه ... وقتی میرسیدم دم خونشون بعد سلا م دادن و حالشو پرسیدن میگفت تو نوه فلانی هستی میگفتم بله با اون کمر خمیده شدش دستاشو میزاشت زمین و بلند میشد و صورتم رو میبوسید میگفت سلام برسون به مادر بزرگت و کاسه رو بر می داشت و میرفت و میگفت منتظر باش بیام مادر و وقتی که میومد هر بار می رفت مغازه یا میوه که تقریبا از تمامی میوه های مغازه تا جایی که یادم می آید بهم داده از طالبی گرفته و موز، پرتقال ، لیمو شیرین ، نارنگی برام میاور یا تنقلاتی مثل چیپس و پفک و لواشک و میگفت ببر توی راه بخور ... و از این حرفش خنده ام میگرفت آخه چقد راهه همش 10 قدم راه هم نمی شد و وقتی میگفتم نه ممنون نمی خوام میگفت آدم دست بزرگتر رو رد نمیکنه ... برو و به مادر بزرگت سلام من رو برسون... هر بار هم تاکید می کرد روی این سلام رساندن ... تا این که امروز شنیدم که فوت کرده حالا نه کسی هس که نذری ببرم و سلامش را بیاورم برای مادر بزرگ .

  • asra ツ..

نظرات  (۲۰)

:(
خوب درک می کنم حال و هوای جملات و کلماتت رو و طعم تلخش برام آشناست...
گویم که:
:(
اوهوم
خدابیامرزتشون😑
گویم که:
خدا بیامرزدش:(
المی چقد بزرگ شدی:|
هوس البته نه حوس :|
گویم که:
خو-_-
خدا رحمتشون کنه :(
گویم که:
:(
عه اسرا تویی؟؟ اصن نشناختمت!!!
ماشالله ماشالله خانومی شدی برای خودت😀
گویم که:
نیگا دختر تو اینجا چیکا میکنی خیلی اتفاقی دیدمت ها... چرا اینقده شکسته شدی؟ !!!
شنیدم عمه شدی:)))
چشای کلاجت دراد تازه جوونترم شدم عینکی شدی نکنه ؟😀😀😀
والا اگه عمه میشدم اینجا بودم؟ الان درحال خوهرشو بازیو سیخ کرذن تو زندگیه اخویو داغ کردن دل برادرزاده بودم که😒فک کردی من کم الکی ام؟ من خیلی الکی اممم
گویم که:
منظورت چروکای روی پوستته ؟ آخعی حلا باش به روت نمیارم اما یه چشم پزشکی برو یه آینه هم برا اتاقت بخر:)))
حالا بپا زن برادرت نزنه تو رو به دیوار تا شفته شی :)))
اصلا محسوس الکی هستی تو :|
خدا رحمتِشون کنه ! :)

+ تو رو خدا دیگه اینبار مسخره نکن -___-
گویم که:
ممنون:)

+ باشه-_-
یادم باشه وقت چشم پزشکی برات بگیرم آینه هم برات میگیرم حالا چرا دوپهلو حرف میزنی عسیسم منو تو نداریم که😜

بدبختی زن برادرم ندارم که سیخونکش کنم 😒😒😒
گویم که:
فک کنم زن داداشت نیومده رو اعصابت تاثیر گذاشته همه چی رو دو پهلو میگیری: دی
  • زینـب خــآنم
  • بعضیا اصلا انگاری هستن ک همین اثرشون روی آدم بمونه ، کاری میکنن ک یادشون بمونه توی یادمون و همش دعاشون کنیم و براحتی از خاطرمون نرن
    گویم که:
    اوهوم
    خدا رحمتش کنه
    گویم که:
    انشالله:)
    آخی - دلم سوخت :/
    خدایش رحمت کند و روحش قرین رحمت باد.
    چقدر یاد بچگی های خودم و مادربزرگم افتادم :(
    گویم که:
    :(
    منی هم که نمی شناختم ایشون رو با خوندن همین چند خط واقعا از فوتشون متأثر شدم :(
    روحشون شاد. خدا رحمتشون کنه
    گویم که:
    :(
    خدا رحمتش کنه...
    یعنی وقتی منم بمیرم روی پیدا میشه بگه خدا بیامرزدش؟ !!!!!! :((
    گویم که:
    نی دونم:|
    خوابم میاد :(
    باز نخوابم خواب ببینم :(
    گویم که:
    بخواب رولی ....نه خواب نمیبینی من هستم دارم نگات میکنم هر کیم چپ نگات کنه چشاشو در میارم حتی تو خواب ....بخواب اباجی من بخواب
    http://uupload.ir/files/mna5_۲۰۱۶۱۱۰۲_۲۲۱۶۴۰.jpg
    رنگارنگامو *_*
    گویم که:
    نمیخوام:(
    تو چرا ناراحتی هوم؟ 
    کسی آباجیمو اذیت کرده؟ 😒
    گویم که:
    :(
    بیا بخل خودم ^___^
    چیشده هوم؟ 😘
    کی به آبجیم نگای چپ کرده برم خفش کنم 😒
    گویم که:
    بیا برو گم شو بخواب داره منو به حرف میکشه دهع
    بگو چرا ناراحتی اول 😔
    بعد لالا کنم 😔
    گویم که:
    لالا:/
    شپ بخیر آباجی بداخلاقم ^_^
    😙😍😙
    گویم که:
    شب بخیر خپلو ^-^
    من لالا ولی ناراحت بودی پاشو بیا بخل خودما *_*
    ی آبجی قراضه که بیشتر ندارم من :))
    گویم که:
    قراضه عمه مامانته~_~

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">