دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چقده خوبه که یکی رو داشته باشی که بفهمه وقتی حرف داری نزنی میترکی هر چند تو حرف بزنی اون این شکلکو بزنه :| و آخر سر بگی آخیش ...کوفت و مرض و درد چته ؟
بگه هچی دیگه چه خبرا ^_^

+ حالا رویای من چطوره؟^_^
++ حال بق بقوی من چطوره؟^_^
++ هانیه تو چطوری خوبی؟^_^
++ آبو خبر دارم اومدی مرخصی و به آبوت سلام ندادی:|
+++ حالا همه با هم ...حال همگی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟^_^
  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

همگی با هم : بـــــــــــــــــلــــــــــه :دی
گویم که:
:)))))))))))))))))))))))))
آورین .... جواب درست همین بود : دی
نهههههههه خییییییر:)
گویم که:
خو به من چه : دی
انشالله خدا بده نده:)
خوبه :))
حال آباجیه من چطوره؟ ^_^
گویم که:
به تو وووووووووووووووووووووووووووووووو چه فضول بخ بخ :|
من که خوبم ^_^
خودت چطوری؟

کیک هم داریم ، میخوری ؟!:دی
گویم که:
خودم به تو چه ؟ با ید به تو هم بگم؟:|
کوفتت شه سه گوش بره تو حلقت :(((((((
  • یا فاطمة الزهراء
  • همگی با هم
    تو چطوری؟؟ 
    خوبی؟ 
    گویم که:
    خودم به تنهایی به تو چه:|
    چقده فضول هس :)))))))))))))
    حال منو نپرسیدی:| قهر تا روز قیامت اصلنا:|
    گویم که:
    اولا تو که باز آدرستو عوض کردی.... دوما تو جزء این همه نیستی یعنی؟ یعنی روحی؟ ای تو روحت:)))))))))))))))))))))))
    بد نیستیم :)
    گویم که:
    خب شکر همین که بد نیستین جای شکر داره:)
  • منتظر اتفاقات خوب
  • خوب میشیم.
    گویم که:
    انشالله به زودی:)
    سلام به ابوی بزرگ
    خوبیم . خوشیم . میگذره
    حالا اگه در دسته ی فوضولا قرارمون نمیدی بگو ببینیم خودت چطوری ؟:)
    + ها کی بهت خبر داد ؟ بیاید همگی باهاش کات کنیم :|
    گویم که:
    سلام و کوفت و مرض پررو :|
    کجا میگذره؟ مشکوک میزنیا:|
    تو که سر دسته فضولایی:)))
    ولی خوبم شکر
    + تو وب رویا دیده شده بود :|... کارت بیارم کات کنیم یعنی؟:|
  • مهربآنو ...
  • فدای تو اسرای مهربون خودم :***
    امیدوارم خوب باشی دوست جانم ما خوبیم خداروشکر
    گویم که:
    مهر بانو الان من بد اخلاقم یا مهربون یه نتیجه بگیر از اخلاقم توی دو راهی موندم :))))))))))
    شکر که خوبی^_^
  • دچــ ــــار
  •  ما خوبیم
    صدامیاد >؟
    گویم که:
    نوشتاریه:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">