دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اگه همه 24 ساعت رو یه ساعت هم نخوابیدین و همه روز رو سرتون رو بالش بود هی از سمت دیوار به سمت در بر میگشتین بعد یکهو در این گرما هوا ابری بشه و باد بوزه نم نم بارون بباره چیکار میکنین؟ ... این که چیکار میکنین سلیقه شخصی خودتونه... اما کاری که من کردم از جام بلند شدم و یه نگاهی تو آینه به خودم این چشمای پف کرده انداختم گفتم پاشو دختر پاشو دست خودتو بگیر برو بیرون که میچسبه تو این هوا... بلند شدم و مانتویی که خیلی کم پیش میاد بپوشمش رو پوشیدم در واقع رنگیه که من خیلی دوسش دارم لابد میگین چه رنگی اگه بگم متمایل به صورتی میخندین؟ خب نخندیدن دوس دارم میفهمین دوس دارمش:|... و کیف زرشکی که قبلا گفته بودم چقدر دوسش دارم رو برداشتم در کل حاضر برای رفتن به بیرون و گردش با خودم یه نگاه تمام قد توی آینه انداختم و کفشای اسپورتم رو محکم بستم دست خودمو گرفتم رفتیم با این که بارون کارش یکم از نم نم گذشته بود رفتم سمت پارک و نشستم روی صندلی این مردم عجیبن تا هوا گرمه همه شاکی تا بارون میباره همه در میرن و در پی بدو بدو این ملت برای یه سر پناه که خیس نشن نشستم روی صندلی و از جام حرکت هم نکردم:| هندسفری رو هم گذاشتم و به شعر هایی که فاطمه بانو پیشنهاد میده گوش دادم ... فقط نمیدونم این سردرد از عوارض بارونه یا ....

  • asra ツ..