دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ بیا بشین ببین چطوری یه هندونه قارچ میکنن

(بعد نصف شدن هندونه)

+ بزار ببینم شیرینه یا نه!!

_ از گل هندونه به منم بده خب چرا خودت میخوری همش؟!

+ نه ببین گل هندونه رو گل خونه میخوره  :دی

_ دلیل نمیشه که

+ چرا ببین من هم گل خونه هستم همم سربازم این چه طرز برخورد با یه سرباز وطنه که جونش رو گرفته کف دستش یه گل هندونه هم نمیتونه بخوره؟!... واستا الان میدم پوست هندونه رو با قاشق تمیز کنی : دی

_ :|



++ با وجود این که میدونه خوشم نمیاد از پوست هندنه تمیز کردن اونم با قاشق باز میگه :|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

خوب میکنه :))))
گویم که:
کوفت
عصن همه داداشا اینطوری گل ان دیگ :/
گویم که:
هن بله دوز دیرسیز دا لابید :|
این چه طرز برخورد با یه سرباز وطنه واقعاً؟! :{
گویم که:
حیف وبت بسته اس حیف:|
من کجا برخورد کردم من که آخر سر قرار شد پوست هندونه بخورم:|
تو چرا یهویی دور ابهت ورداشتی؟:|

  • منِ مجازی
  • عخییییییییییی :)))))))
    چقدر داداشت شبه منه :))))))))))))))))))

    دوز دی دا :| اله هر نمه نه یاخجی بیر شِی وار قیزلارین دَییر کی :| :))))))))))))))
    گویم که:
    داداش من بوکسر نیستا خدا به داد آبجیت برسه اگه یکم زبون نداشته باشه سرش به باد رفته:|
    اصلا هم شبیه تو نیس:|

    اوسون دا سن گید ماشینی قشح سور چوخ گاز ویرمه بابان ماشینی آلار ها الینن منن دیمخ ... چوخ دا گولمه اوغلان چوخ گولمَز
  • خانم انار
  • رسالت برادریه:|
    گویم که:
    انشالله بی نصیب نمونی از این رسالتا
  • خانم انار
  • موندم دلت بسوزه:))
    گویم که:
    نمیسوزه:|
    نیگا منو :| 
    تا وختی آشتی نکردی دیگه حق نداری پست بذاری واسه یکیا :| 
    دیگه هرچقدر لازم بود حرفاتو زدی مستقیم و غیر مستقیم،بسه دیگه :| 
    زانوی غمم بقل نمیگیری :|
    منم برم گوش یکیو بپیچونم که ابجیمو اذیت کرده بخ بخ 😒
    گویم که:
    دیگه الان منم که قهرم دیگه مستقیم و غیر مستقیمم نمیگم
    از بیخ بکن گوششو  من راضیم :)))
    خو :| 
    میکنم 😒 فک کرده شهره هرته 😒
    من خودمم اعصاب ندارم منتطرم به ی نفر گیر بدم :|
    گویم که:
    :)))))
    شهر هرت خواهشا اسم شهر رو نیار که بالا میارم:)))
    اعصابت رو بده من چند روز ازش مراقبت کنم بیچاره یکی
    1213
    از خودشم نمیفهمه به منم رمز بده 😒
    اگه منم جزو آشنایان محسوب میشم  😒
    گویم که:
    دادم دیگه فکر کن به تو ندم میکشی منو که:|
    بیچاره من 😒
    نخند که میام موهاتو میکشم 😒
    +من به این مهربونی :|
    گویم که:
    دوتا شوید مو دارم بیا اونارم بکن خلاص کن بیا:|
    +مثل من:|
    ماشالله چه شویدای پرپشتیم داره :| 
    از کوجا شرو کنم؟ :|
    +اوهوم :| 
    گویم که:
    خاک توسر نمیشه حرفم زد بهش پرو میشه فوری:))))
    اصن قوربون خودم برم که بی حوصلمم میتونه تو رو بخندونه *__*
    گویم که:
    :|
    پرو نشو میگم :|
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** من امروز خوب بودما نمیدونم از غروب چیشد یهو قاطی کردم :| 

    گویم که:
    لابد باز فکر کنکور کردی هنگ کرده مغزت بخواب خوب میشی 10 روز موندا
    آها راس میگی از اونجا شرو شد فک کنم :| 
    چون با کسی حرف نمیزدم اصن :|
    فک میکنم اصن نمیادش اون روز :| 
    به خیلی چیزای دیگم فک میکردم درباره خودم :| 
    مفهومش این بود که رویا خاک بر سرت که حتی نمیتوتی مثل اسمت ی رویا داشته باشی :|
    گویم که:
    دیدی گفتم منم وقتی به یه چیزی فکر کنم که به جایی نرسه اون طوری میشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">