دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه میگن توی دنیا 7نفر شبیه هم هستن از نظر ظاهری اما من به این نتیجه هم رسیدم که ممکنه از نظر اخلاق هم کپی پیست هم باشن جوری که ممکنه شک کنین نکنه این همون کسی که میشناسین
مثلا؟!!
مثلا همین آبو
بله همین آبو که با یه نفر که میشناسمش خیلی شباهت اخلاقی دارن جوری که بعضی وقتا فکر میکنم نکنه سر کار باشم:|
  • asra ツ..

نظرات  (۷)

<p>من به شدت تکذیب میکنم :|</p><p>خدا از آبو فقط یه دونه ساخته... قطعاً بقیه تقلبی اند :{</p>
گویم که:
تو تکذیب کن من تایید میکنم این که کاری نداره :|
کپی پیست هست خلاصه شاید م تو رو از روی اون کپی پیست کردن :))))) خیلی قرو قاطی شدین خلاصه :)))
تقلبیا رو اون وقت کی ساخته؟ الان چند ساعته جلو آ،تاب واستادی آبو؟

<p>من کپی پیستم؟! :|</p><p>از من اورجینال تر داریم اصلاً؟ :{</p><p>اون تقلبی ها هم همه شون چینی اند :|</p>
گویم که:
حالا خوبه اخلاق گفتم قیافه نگفتم :|
میخوای خوب بگردم ببینم داریم یا نه ... اگه داشتیم بدم ببر شاید به دردت خورد:|
نه مِد این ایرانه ها توجه کن میگم مارکش ایرانه :|

<p>قیافه که مهم نیست... مهم اخلاقه :|</p><p>صد در صد مارکش تقلبیه :|</p><p>ای بابا... امنیت نداریم... تقلبی مون هم اومد توی بازار :|</p>
گویم که:
توی پررو بودن هم که اصلا مو نمیزنین :|... الان کی تقلبیه کی نه؟:|
فکر کنم از وقتی رفتی علیه تو توطئه شده ... دست آمریکا تو کاره:|

"قیافه که مهم نیست... مهم اخلاقه :|"..... من دیگه حرفی ندارم :)))
<p>ولی جدی جدی هفت نفر شبیه من توی دنیا هستند؟</p><p>باید پیداشون کنم... باید خیلی جذاب باشند :{</p>
گویم که:
اره دیگه :|
حالا نمیشه که بگردی ممکنه یه روزی یکیشون سر راحت سبز بشه اون موقع دستت بزار رو شونش خیلی اروم بگو داداش من قبلا هم گفتم آبو فقط یه اصل داره اونم منم بقیه مد این چین :))))
آبو تقلبیش هم خوبه :)
گویم که:
برو بابا یه ساعته داره با من بحث میکنه امنیت ندارم ،چینیه ... الان میگه آبو تقلبیش هم خوبه
اصلا کلا رفتاراتو حفظم:|
شایدم چون آبوتم :)))
مخلص آبو هم هستیم :{
گویم که:
باش فقط چند ماه دیگه بی سوغات نیا دیگه آفرین :|
<p>راستش یادم رفت چه سوغاتی هایی باید بخرم :|</p><p>حالا به سلیقه خودم یه چیزی میخرم :|</p><p>فعلاً :)</p>
گویم که:
سلیقه تو توی حلق ترامپ:|
به سلامت ... لبخندم که زدی:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">