دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از اونجایی که دست به فرمان شده ایم چند ماهیه و دیروز که در جاده می آمدیم و بنده کمی،فقط کمی سرعت مطمئنه را رد کرده بودم و داشتم می آمدم که هر چند جا داره بگم جاده شلوغ هم بود ... خلاصه یک عدد ماشین سنگین که تریلی نام داشت یک عدد جلوتر از ماشین ما داشت با سرعت کمی بیشتر میتاخت که بنده از ماشینی جلویی سبقت گرفته و خود را به پشت تریلی رسانده که تصمیم کبری داشتم که از تریلی هم سبقت بگیرم و چون میدانستم جلوتر یک پیچی هست خواستم زودتر دست به کار بشوم که یک دفعه تریلی از روی یک دست انداز رد شد و چون ماشین نامبرده سرعت بالایی داشت تکان های شدیدی خورد که تایر سمت عقبش قفل کردن همانا و دود غلیظی از ماشین بلند شدن همانا و متوسل شدن به ائمه در ماشین ما همانا که بنده یه نگاه به ماشین های پشت سر انداخته و به ماشین جلویی و تدبیر را در این دیدیم که با این سرعت بالایی که داریم از این ماشین سبقت را بگیریم :| (داخل پارانتز عرض کنم که با سرعتی که بنده داشتم اگر ترمز میکردم در چند میلی متری تریلی نگه میداشتم اما ماشین هایی که پشت سر بنده بودن و فاصله چندانی نداشتن ترمز هم میکردن باز به ماشین ما میزدن و ما را بین خودشان و تریلی پرس میکردن :| چاره ای نداشتم جز سبقت ) خلاصه تا این بنده حقیر سبقت را بگیرم همه جد و آباد ما را به حضور طلبیدند  تا این که سبقت را رد کرده و به طور خیلی معمولی به رانندگی ادامه دادیم که وقتی از آینه به صندلی عقب نگاهی انداختم که ... بی خیال نگاه ها رو توضیح ندم خوبه:|... که در عین حین پدر خانواده گفتند دخترم من گفتم در رانندگی جسور باش نگفتم که دیگر ... (دیگرش را ندانید بهتر است)که باز از آینه نگاهی کردم و گفتم تا وقتی فرمان دسته منه نگران نباشین زندگی یه سر برده یه سر باخت و در رانندگی اگر بترسی مطمئنن باختی  ... نمیدونم چی شد پیادم کردن رفتم صندلی عقب نشستم :|


+مگه زندگی به جز برد و باخت هستش؟:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

  • منِ مجازی
  • شما همون بهتره عقب بشینی :دی :))))
    کمربندت هم ببندی عااا :))))))))))))))
    گویم که:
    همون بهتر که بابات ماشین دستت نمیده باکشو خالی کنی ... پیداش نمیشه درست سر این پست :|
    شوما برو به فکر باک ماشین باش و کم گاز بده افرین :||
    <p>پیدام کردند یعنی چی؟!!!... منظورت پیاده ست دیگه :|</p><p> برای وقت هایی که نیستم باید یکی رو استخدام کنم غلط های املاییت رو بهت یادآوری کنه :|</p>
    گویم که:
    فقط یه دوتا حرف این ور اون ور شده ها گیر بده فقط:|
    حقته با همین ماشین از روت رد شم :|
    زنده بودن خانواده معجزه اس :|
    درباره پست پایین: من خودمم حوصله خودمو ندارم از بقیه چه انتظاریه :| 
    گویم که:
    کنکورتو بده و یه رشته خوب قبول شو اجازه میدم باهام بیای بریم بگردیم :|
    تو بیخود میکنی:|
    قرار شد بعد کنکور افسردگی بگیری نه قبلش:|
  • ماهی کوچولو
  • :))) 
    بابای من بود بهت ایول میگفت
    تقصیر تو که نبوده مهم اینه سالم موندن همه اتفاقا تشویق داری :)) 
    منم از این شیرین کاریا دارم ولی تشویق میشم که خیلی هم خوب بود اصن 
    گویم که:
    کلا این رفتارا به گروه خونی فردی مثل من نمیخوره :|
  • چنگیز سیبیل
  • در عین حین 😜😁
    گویم که:
    نخند:|

    من نمیام باهاتا گفده باشم :|
    افسردگیه خودمه میخوام الان بگیرم :| 
    گویم که:
    چرا نمیای بستنیم میخرم براتا تازه کلی هم هیجان هس:|
    با افسردگی آباجی من کاری نداشته باش از این غلطام نکن بزار سر جاش:|
    بستنی زیاد دوس ندارم :| هیجانم نمیخوام :| میخواد منو بکشه :|
    (( زور میگه :((((
    گویم که:
    ببین لواشکم میخرما:|
    جوجه هم میخرم بخوای نیای دستاتو میبندم میندازمت صندوق عقب حالا خود دانی میای؟
    جات جلو ماشین باز امنه:)))
    لواشک مامانم گذاشته خشک شه :|
    ی جوجه دارم قد دنیا دوسش دارم بهشم خیانت نمیکنم :|
    آره بخورم به شیشه جلو پودر شم :|

    گویم که:
    ببین لواشکای مامان من یه چیز دیگستا خیلی خوشمزه هستش خیلی تازه قورمه سبزیم میزارم ببریم بخوریم تو کوه  نمیای؟:|
    خیانت؟!:| به جوجه؟:|
    شیشه جلو پودر نشه تو نمیشی نترس بادمجان گلستان هیچیش نمیشه البته تو کدوی گلستانیا:|
    کوه میام *__*
    ولی سوار ماشین تو نمیشمااااا :| 
    چرا کدو باشم؟😒 من عسلم 😒
    گویم که:
    با ماشین میریم خب:|
    عسل ؟:|
    من تاکسی میگیرم پشت سرتون میام خو :|
    مثل عسل شیرین :|
    گویم که:
    بس نمیبرمت
    +اونوقت تو ترش کی بودی؟:|
    نبری کولی میشما 😭😭😭
    +ترش که توعی باید ترشی بندازیمت :| 
    گویم که:
    کولی بشی منم مشم گفه باشم:|
    +حرف نزن بابا نمیخوای گم شی بخوابی تا منم بخوابم؟
    آها بعد تو پست پایینی ی رویا هس...کیه؟😭😭😭
    گویم که:
    رویای منه به تو چه فضولی؟ گم شو بخوااااااااااااااااااااااااااااب
    آرزو کم بود رویام اضافه شدم اسیر شدم :|
    بخواب بخواب منم میخوابم -_-
    شبتم بخیر ی عالمه 😊
    گویم که:
    شبت بخیر خپل شیویدی
    نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار😭😭😭😭😭
    گویم که:
    میگم چرا دلم می آزارد نگو تو می آزاری:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">