دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تقریبا نیم ساعت نشسته بودم که نوبت من شد و رفتم به باجه شماره یک که یه خانم هم همزمان با من اومد و نشست روی صندلی روبه روی باجه ...بی توجه بهش به کارمند بانک کارت رو دادم که عوض کنه دادم و کارمنده رو به اون خانمه گفت شما برین بشینین روی صندلی های انتظار به موقع صداتون میکنم ... خانمه گفت من که کارم طول نمیکشه کارم خیلی کمه ... گفتم ببخشید شما نوبت گرفتین ؟ ...برگشت گفت نه نوبت لازم نیس کارم خیلی کمه ... گفتم مگه کارتون چیه ؟همه اینایی که میان اینجا کارشون کمه نیومدن که برا نهار بمونن ... گفت میخوام از حسابم پول بگیرم :|


+یعنی میگین من الکی نوبت گرفته بودم:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱)

حوصله ی بانک رفتنم دارید :|
گویم که:
بهم نمیاد؟:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">