دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اگه الان نهار نخورده باشید و بعد برید یخچال رو باز کنید و دنبال یک چیز کم کالری بگردید و بعد از آن طرف مجبور باشید که ساعت 5-6 برین بیرون چیکار میکنین؟تنها راهی که به ذهنم رسید اینه که خیلی وقته هوس شیرینی خامه ای کردم و البته هوس ساندویچ هم کردم و صدالبته هوس سالاد اولویه ... حالا به نظرتون کم کالرین دیگه اینا نه؟:|

+ برا شامم هوس خاگینه کردم که خیلی کم کالریه :)))
  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

کوفتم بخوای بخوری پرکالریه :| 
آب بخور :| 


گویم که:
باش میخورم تو جوش نزن که به حد کافی زشتی:|
کارتتو گرفتی؟

آره اصن ی عالمه زشتم :| توعم میتونی اندازه من زشت باش :|
نه صب مدارکمو بردم جایی که پیش کتابخونس حالا هر روز باز بودا امروز بسته بود :| 
غروب میرم میگیرم 
گویم که:
نه من از زشتی خودم راضیم:|
یعنی باید از همون جا میگرفتی؟ جای دیگه ای نبودش؟ :|
تا تو امتحان بدی و گند بزنی ما رو کشتی جمعه تموم بشه راحت بشیم :|
خلاصه تعارف نکن :|
نه بابا از هر جا بخوای بگیری میشه :| من حوصله نداشتم برم جایی دیگه هوا گرم بود :| 
من قراره گند بزنم شوما چرا نگرانید آخه؟ :|
گویم که:
نه من نمیخوام دیگه در حد تو زشت باشم تعارف نمیکنم :|
حوصله تو توی حلق چنگیز:|
گند تو به ما هم مربوط میشه پای ما رو هم میگیره :|
رولی میرم بیرون بستنیم بخرم به نظرت؟:|
آره دیگه توان اون همه زشتیو نداری :|
گند خودمه من با پای شما چیکار دارم؟ :|
بگیر بستنی عم بستنی قیفی بگیر :| 

گویم که:
اره برام سنگینه:|
گندت سر میخوره میاد زیر پای ما رو هم میگیره:|
نه عروسکی میگیرم من عاشق قیفیم اما بد میخورم حالا یه روز برات تعریف میکنم:))))
توعم پاشو آماده شو دیگه عه :|
گویم که:
هی ساعتو نگا میکنم اما حال ندارم پاشم :|
ی گندم نمیتونیم تنهایی داشته باشیم سریع صاحب میشن :|
روز حوصله ندارم شب تعریف کن :| 
منم حوصله ندارم برم :| 
داری میری کارت منم بگیر دیگه :|
گویم که:
گم شو یکم رو میدی میاد کله آدم میشینه:|
واقعا که :| ی کارت نمیگیره :| واقعا که :| بی خاصیت :| 
گویم که:
کارم نمیگیره من بی خاصیت میشم؟ یا دعاهای تو؟:|
میخواید بگیم کلم بروکلی با گوجه بخورید :|
گویم که:
نه نوش جون خودتون:|
کارت :| کارتِ ورود به جلسه :| نه کارِ تو :|:
گویم که:
از بس گیجم میکنی:|
  • چنگیز سیبیل
  • به حلق من چیکار دارین اخه؟؟😒
    خدا رو شکر با سیبیلم شوخی نکردین که طاقت اونو نداشتم😜
    گویم که:
    حلق توجا داره :))))زیبا و مطمئن:|
    با سبیلتم وقتایی که رولی حال نداره حوصله اش سر رفته تاب بازی میکنه : دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">