دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

هر چی فکر میکنم ذهنم به جایی قد نمیده این دنیا چه خوبی داره؟؟!!! من نمیدونم ... الان مثلا اشرف مخلوقاتیم چه گلی به سر هم زدیم ؟ من به شخصه حاضرم برم کره مریخ و ماه ها  برای تمام عمرم بمونم همون جا و با اون لباس های فضا نوردی با  کمبود  آب و در واقع نبود آب و غذا زندگی کنم حتی اگر تمام عمر دو ساعت طول کشید باشه بازم حاضرم برم ... تهش که چشامو میبندم میگم آخیششش یه زندگی کردم تو این دنیا... الان چی ؟ بین این همه ادم که نمیشه حتی اعتمادم کرد بهشون همین اعتماد ساده که حواست نباشه کلاهت پس معرکه است و دورت زدن ... کاش تو یه دنیای بهتری بودیم ... کاش


+ خیلی "کاش" و "ای کاش هایی"داشتم تو زندگی و دارم ... بعضیا که نشد به درک ... کاش این بعضی های آینده بشه و بدون رسیدن به این کاش ها چشامو نبدم

  • asra ツ..